После обратно им слагаш стъклата с малко силикон и ще стане
Golf с Голфър (Мк3)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf с Голфър (Мк3)
Халогените им отлепяш стъклата с горещ въздух и ги боядисваш от вътре с черен спрей.
После обратно им слагаш стъклата с малко силикон и ще стане
После обратно им слагаш стъклата с малко силикон и ще стане
- YordanGergov
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 20 яну 2011 19:56
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEE
- Местоположение: Sofia
Re: Golf с Голфър (Мк3)
И такааааа...
След повече от година и половина реших да раздвижа темата и да покажа до къде стигнах с голфа
Един известен период от време само карах и не правех кой знае какво, а пък голфа ме возеше. Докато не дойде един момент в който взе, че се окоти. Изтекоха му водите. Оказа се, че водната помпа е оригиналдЪ. То за това и аз имам вина ама никой не ми спомена като я взех, че не е лошо да я сменя.
След време един хубав камък разпроби единият халоген. Иии ето повод да ги отворя и да ги затъмня. После ще се види на снимките какво се получи на практика. Междувременно махнах онзи калъф на волана... а той (волана) беше отвратителен. Реших, че ръцете ми не са в ..джобовете примерно и мога и сам да се справя без да дам 100 лв за тапициране. И за под 20 лв скалъпих това:
Волан V1.0

Не беше екстра ама си викам кат за без пари толкова.
И така уж си кротувах ама нещо започна да ми изглежда много стърчащ и грозен тоя голф.... И разбира се февруари месец зимъска е идеалното време да си сложим едно спортно окачване.
Направих една снимка сутринта преди да почнем смяната на чарколяците... е така да го имам грозен

Междувременно ме нервеше как не светят врътките на парното.. Светеше само средната. Свалих конзолата да видя какво става отзад... Спря да свети и средната
Ама пък в крайна сметка стана това :

(Дори и в тъмницата волана пак леко дразни, ама кат за без пари толкова)
И понеже така и така е по-нисък от преди викам да го опна малко по чукарите
Служебна разходна в из Плана планина.

Както (не) се вижда на снимката вече сме със спойлер на пета врата и с решетка с 2 ребра
Малко след това последва и широк нож и си мислих повече да не пипам нищо
Ама волана много започна да ме дразни
и последва...
Волан V2.0

Нова кройка и малко по-добър вид. Пак си има косури, но при V2.1 ще ги отстраним
През това време смених и дискове, че не ми харесваше как спира и заедно с накладките подмених и тях. Разчистих от салона всякакви допълнителни пластмаси, поставки, ароматизатори и каквото друго имаше. Предпочитам да я чистя често и да не мирише на нищо
И така та до тая седмица...
Първо ножа даде фира... на паркинга ме беше заградил снегорина със сняг, който сутрин е лед... а пък закъснявам за работа... и номера да го разкъртя леко странично с гуми и после да мина... ми не стана... Единият фар пак пусна вода (по моя вина) ама днес уж е отремонтиран...
И малко пресни снимки от вчера и днес ... с малко обновени светлини и надробен нож




И те така стана малко дълго ама викам на някой може да му стане интересно какво се е случило за толкова време с голфа..
П.П. Вчера направих 4 години голфър. Ай да ми е честито
След повече от година и половина реших да раздвижа темата и да покажа до къде стигнах с голфа
Един известен период от време само карах и не правех кой знае какво, а пък голфа ме возеше. Докато не дойде един момент в който взе, че се окоти. Изтекоха му водите. Оказа се, че водната помпа е оригиналдЪ. То за това и аз имам вина ама никой не ми спомена като я взех, че не е лошо да я сменя.
След време един хубав камък разпроби единият халоген. Иии ето повод да ги отворя и да ги затъмня. После ще се види на снимките какво се получи на практика. Междувременно махнах онзи калъф на волана... а той (волана) беше отвратителен. Реших, че ръцете ми не са в ..джобовете примерно и мога и сам да се справя без да дам 100 лв за тапициране. И за под 20 лв скалъпих това:
Волан V1.0

Не беше екстра ама си викам кат за без пари толкова.
И така уж си кротувах ама нещо започна да ми изглежда много стърчащ и грозен тоя голф.... И разбира се февруари месец зимъска е идеалното време да си сложим едно спортно окачване.
Направих една снимка сутринта преди да почнем смяната на чарколяците... е така да го имам грозен

Междувременно ме нервеше как не светят врътките на парното.. Светеше само средната. Свалих конзолата да видя какво става отзад... Спря да свети и средната
Ама пък в крайна сметка стана това :
(Дори и в тъмницата волана пак леко дразни, ама кат за без пари толкова)
И понеже така и така е по-нисък от преди викам да го опна малко по чукарите
Служебна разходна в из Плана планина.

Както (не) се вижда на снимката вече сме със спойлер на пета врата и с решетка с 2 ребра
Малко след това последва и широк нож и си мислих повече да не пипам нищо
Ама волана много започна да ме дразни
и последва...Волан V2.0

Нова кройка и малко по-добър вид. Пак си има косури, но при V2.1 ще ги отстраним
През това време смених и дискове, че не ми харесваше как спира и заедно с накладките подмених и тях. Разчистих от салона всякакви допълнителни пластмаси, поставки, ароматизатори и каквото друго имаше. Предпочитам да я чистя често и да не мирише на нищо
И така та до тая седмица...
Първо ножа даде фира... на паркинга ме беше заградил снегорина със сняг, който сутрин е лед... а пък закъснявам за работа... и номера да го разкъртя леко странично с гуми и после да мина... ми не стана... Единият фар пак пусна вода (по моя вина) ама днес уж е отремонтиран...
И малко пресни снимки от вчера и днес ... с малко обновени светлини и надробен нож




И те така стана малко дълго ама викам на някой може да му стане интересно какво се е случило за толкова време с голфа..
П.П. Вчера направих 4 години голфър. Ай да ми е честито

-
stefiliev123
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2014 23:40
- Автомобил: VW Golf MKIV
- Двигател: 1.6 AKL 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf с Голфър (Мк3)
Супер е! Продължавай да се грижиш така за него :)
- adr3nalinchy
- Мнения: 342
- Регистриран на: Съб 26 мар 2011 10:52
- Автомобил: Volkswagen Golf MK4
- Двигател: AGU
- Местоположение: Tърговище
Re: Golf с Голфър (Мк3)
Супер е голфа фаровете много добре са се получили и се връзват с сивия цвят, дори с железарките и тасовете ме грабна
Можеш ли да споделиш малко повече за претапицирането на волана какви материали си ползвал
(нямаш ли снимки от процеса на работа) и дали човек с малко повече нерви ще може да се справи.
Можеш ли да споделиш малко повече за претапицирането на волана какви материали си ползвал
(нямаш ли снимки от процеса на работа) и дали човек с малко повече нерви ще може да се справи.

- Dk4
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 19:16
- Автомобил: Vw Golf mk3
- Двигател: 1.9 TDI 1z 1994
- Местоположение: Kostenec
Re: Golf с Голфър (Мк3)
Добре си го нагласил особено фаровете ми харесаха много 

- YordanGergov
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 20 яну 2011 19:56
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEE
- Местоположение: Sofia
Re: Golf с Голфър (Мк3)
Значи за волана цялата философия съм я заимствал от тук:
https://www.youtube.com/watch?v=aijGg1AOJ54
Проблема беше при мен, че не исках да си свалям моя волан. За си купих един в лошо състояние, за да е евтин и по него си направих кройката. Изгледах 1 2 пъти клипа, за да видя всичко, което ми трябва. След това седнах с волана и клипа пред мен и за около час беше готова кройката.
За материалите...
Кожа си взех от магазин за платове в София. Ако някой го интересува мога да го потърся като адрес къде беше. Изкуствена кожа е. Не помня вече, но метъра беше от порядъка на 10-15 лв. Жената ми отряза в повечко та парчето е около 1,5 на 1,5 и имам за още 10 волана
. Отрязах парче като взех размери като в клипът. Кожата която съм взел е доста еластична и трябваше да я зашия с доста по-малък диаметър от този на волана, за да не се влачи като разтеглен чорап. Заших си го здраво на ръка и започнах да си взимам мерки и да режа и така... С повечко съобразяване и стана работата. След това на шивач да го поръби (първият вариант го поръбих сам на ръка... е за тва вече трябват яко нерви
). Докато го поръбваха направих проби с какво лепило да го залепя... по скоро дали лепилото което имам ще стане, за да не купувам ново
. След това има и поне за мене най-досадното .... да се зашие на колата без да се сваля волана... Слагаш-мажеш лепило-шиеш-лепило-шиеш и така...
Недостатъци, които се получиха при мен и за отстраняване следващия път:
1. Конецът ми идва тънък и не ми харесва.
2. Както казах кожата е доста еластична. Като направих волана с по-малък диаметър той се разпъна доста надлъжно. Само че се стесни по късата страна. на места особено в горната част на волана кожата не се срещна и шевовете останаха далече. Добре, че всичко е черно и не си личи.
Та това е за което се сещам сега. Ако нещо Ви се пита ще казвам
https://www.youtube.com/watch?v=aijGg1AOJ54
Проблема беше при мен, че не исках да си свалям моя волан. За си купих един в лошо състояние, за да е евтин и по него си направих кройката. Изгледах 1 2 пъти клипа, за да видя всичко, което ми трябва. След това седнах с волана и клипа пред мен и за около час беше готова кройката.
За материалите...
Кожа си взех от магазин за платове в София. Ако някой го интересува мога да го потърся като адрес къде беше. Изкуствена кожа е. Не помня вече, но метъра беше от порядъка на 10-15 лв. Жената ми отряза в повечко та парчето е около 1,5 на 1,5 и имам за още 10 волана
. Отрязах парче като взех размери като в клипът. Кожата която съм взел е доста еластична и трябваше да я зашия с доста по-малък диаметър от този на волана, за да не се влачи като разтеглен чорап. Заших си го здраво на ръка и започнах да си взимам мерки и да режа и така... С повечко съобразяване и стана работата. След това на шивач да го поръби (първият вариант го поръбих сам на ръка... е за тва вече трябват яко нерви
). Докато го поръбваха направих проби с какво лепило да го залепя... по скоро дали лепилото което имам ще стане, за да не купувам ново Недостатъци, които се получиха при мен и за отстраняване следващия път:
1. Конецът ми идва тънък и не ми харесва.
2. Както казах кожата е доста еластична. Като направих волана с по-малък диаметър той се разпъна доста надлъжно. Само че се стесни по късата страна. на места особено в горната част на волана кожата не се срещна и шевовете останаха далече. Добре, че всичко е черно и не си личи.
Та това е за което се сещам сега. Ако нещо Ви се пита ще казвам

- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Golf с Голфър (Мк3)
Капронов конец ти трябва, не се къса със сигурност. Пробвах и аз да правя тая гимнастика, но си купих кожен волан втора ръка. Парите за материали, времето и нервите докато го направиш както трябва не оправдават крайния резултат и е по-добре да го дадеш на тапицер да го направи за 100-на лева. Това според мен, иначе и аз много се радвах като си го направих за 20 лева сам, ама ших до 3 сутринта. Колата ти е хубава, продължавай в същия дух.
- koko_ibizata
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 07 яну 2015 20:34
- Автомобил: seat ibiza tdi
- Двигател: 1Y+++
- Местоположение: София
Re: Golf с Голфър (Мк3)
Свежарка е Голфа 

- YordanGergov
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 20 яну 2011 19:56
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEE
- Местоположение: Sofia
Re: Golf с Голфър (Мк3)
Не е много, но да се похваля с новоизработената придобивка.
Кожен скоростен лост V1.0

Както и волана, не е перфектен, но тъкмо ще има по какво да работя за напред. Поне му се радвам, че е собствено производство.
Междувременно пак имахме изпълнения. На път за Пловдив обтяжната ролка на пистовия сдаде багажа. Успяхме на какъвто ток имаше в аку-то да стигнем до София. За щастие се намери приятел да ме додърпа до нас ... на 14 февруари, за което
. А след 2 дена трябваше да е при Стефан и Милен за обслужване и други ремонти. Ама имало да става. Сега вече всичко е точно и пак пилим гуми по мъгливия асфалт
.
Чакам и нещо от Хамерикастан ама да видим кога и дали ще дойде.
Кожен скоростен лост V1.0

Както и волана, не е перфектен, но тъкмо ще има по какво да работя за напред. Поне му се радвам, че е собствено производство.
Междувременно пак имахме изпълнения. На път за Пловдив обтяжната ролка на пистовия сдаде багажа. Успяхме на какъвто ток имаше в аку-то да стигнем до София. За щастие се намери приятел да ме додърпа до нас ... на 14 февруари, за което
. А след 2 дена трябваше да е при Стефан и Милен за обслужване и други ремонти. Ама имало да става. Сега вече всичко е точно и пак пилим гуми по мъгливия асфалт Чакам и нещо от Хамерикастан ама да видим кога и дали ще дойде.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 310 госта