От направения лог ми стана интересно защо при 3600 оборота на колата турбината иска 1060.8Mbar а си е направила налягане като за 3600 оборота и започва едно чудене да върви ли да не върви ли започва да прекъсва.Такива номера ми прави само на първа и втора предавка не винаги на по високите скорости го няма този проблем с прекъсването.Няма записани грешки.При плавно и много бавно подаване на газ никога не го прави този проблем.Но когато педала на газта е по агресивен на първа и втора дърво голямо.Вакуми съм преглеждал N75 смених с друг филтри сменени турбина е чистена преди 7-8 хил ЕГР почистван заедно със смукателните.В този случай от кого се регулира турбината за да се разбере какво налягане ще иска.
1.9 ASZ разминаване между обороти и турбина
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 ASZ разминаване между обороти и турбина
Я направо направи ЛОГ на 1 , 3 и 11 канал на 4-та от 1200 до 4200 ако успееш да разгледаме маааалко по внимателно . Без малко да си помисля ,че този мотор не е 131 коня :)
Re: 1.9 ASZ разминаване между обороти и турбина
Ами ето още логове
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-001-003-0113.rar
- (2.51 KиБ) Свален 79 пъти
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 ASZ разминаване между обороти и турбина
Не мога нещо да отворя втория лог на 1 , 4 и 5 канал но на 1, 3 и 11 го гледах ама така да ти кажа .... нещо нередно не се забелязва ... виж дебитомера има какво да се иска от него . Не съм сигурен но на ТДИ с роторни помпи под 723 едини почва да реже гориво на високите ...при твоя мотор не съм сигурен ,защото не съм разглеждал картите на софтуера . Не ми се случва да чипосвам ПД.
Re: 1.9 ASZ разминаване между обороти и турбина
Ще пробвам да кача наново 1 4 и 5 но лога е само на оборот.Не знам друг колега ако може да сподели мнение днес направих синхронизация на валовете на 0.5 че беше на -2.8 но няма никаква разлика по проблема.Единствената разлика е в това че в ниските е по скоклива но във високите бързо умалява мисля да си я върна поне на -2.2. Някъде бях чул че заводско излизали с -2.2 но дали е така не знам.
Re: 1.9 ASZ разминаване между обороти и турбина
На 4 канал не ми харесва впръсканото гориво на моменти е 13 милиграма като въртях синхронизацията на 1,1 падна до 8,2 милиграма но не знам дали това е критерии че съм я нагодил правилно.По мое смутрение прецених да я центровам на момента когато впръсква най малко милиграми а те са 8,2 от 13.Но си мисля че тези милиграми ще паднат още но като се затопли
защото не мога да изключа подгрева на огледалата и нафтата под купето където е пасажерската седалка имам нагревател за нафтата.Като правих лога и огледалата и подгряването на нафтата работеха а са си консуматори.Но моя проблем си остава не и от синхронизация на валове.Ще пробвам със смяната на дебитомер на принципа проба грешка от някоя морга.Ако някой има наблюдения нека удари едно рамо.


защото не мога да изключа подгрева на огледалата и нафтата под купето където е пасажерската седалка имам нагревател за нафтата.Като правих лога и огледалата и подгряването на нафтата работеха а са си консуматори.Но моя проблем си остава не и от синхронизация на валове.Ще пробвам със смяната на дебитомер на принципа проба грешка от някоя морга.Ако някой има наблюдения нека удари едно рамо.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 ASZ разминаване между обороти и турбина
Все съм си мислел,че това под пасажерската седалка е радиаторче за охлаждане на нафтата
,направи си синхронизацията на 0 толкова трябва да е.
П.П.А,и обработвай логовете с прикачената програмка за да са по-прегледни,така както си ги дал нищо не се разбира(файла само само съм го преименувал .rar,защото не мога да го прикача,иначе си е .exe т.е. изтрий .rar и напиши като разширение .exe и инсталирай)

П.П.А,и обработвай логовете с прикачената програмка за да са по-прегледни,така както си ги дал нищо не се разбира(файла само само съм го преименувал .rar,защото не мога да го прикача,иначе си е .exe т.е. изтрий .rar и напиши като разширение .exe и инсталирай)
- Прикачени файлове
-
- CSVConv.rar
- (120 KиБ) Свален 68 пъти
Re: 1.9 ASZ разминаване между обороти и турбина
И аз си мислех така за това радияторче докато при -13 не го бутнах то се стига с ръка почти пареше
.днес синхронизацията я направих на 0.За конвертирането с програмката вече ще знам понеже с опен офисе си я глася или махам точка и запетайка или само едното пък оставям другото и така докато се отворят правилно.Но за по лесно ще ги конвертирам за напред.Не е и дебитомер.На синхронизация 0 горивото падна на 7.7mil.


- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1.9 ASZ разминаване между обороти и турбина
радиаторчето е за охлаждане на обратната нафта
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта