Здравейте,
чел съм темите за задръстване на геометрията. Мисля, че при мен не е това и за това пускам тема. С диагностиката ми е малко сложно освен ако не ми препоръчате някой добър майстор във Враца.
Ще обясня симптомите: по равно и в надолнище върви, няма проблем, но в баир на 4 и 5 предавка стига 2000-2200 оборота и сякаш нещо го спира. и няма повече ускорение. Прави го дори, когато баирчето е много малко. Понякой път стига 2200 оборота, сякаш забива за секунда, после леко ускори, в най-добрия случай до 2400-2600 оборота и край. Преди това го нямаше, настъпвал съм го на баири по магистралата и си вървеше със 140-150 и като натисна газта започваше да набира още. Не смея вече и да изпреварвам, онзи ден след един завой, минавам на 4-та давам газ, изравнявам се със ладата, стига 80 км/ч голфа и неще. Мисля, че не е пренадуване понеже не влиза в авариен режим, връщам газта да паднат оборотите до 1400-1600, подавам газ и колата почва да си набира доста прилично.
Смених вакуумните маркучи-никакъв резултат. Свалих сондата на резервоара, да не би да се е задръстила и да не му стига гориво- сондата чиста, никакви утайки и боклуци.



голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 оборота
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
Прилича ми на задръстена геометрия, ама най-добре да я закачите на Ваг ком с някой, който разбира. Освен това катализатор имаш ли, възможно е и той да е задръстен.
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
Имаш късмет, че наблизо има майстор 

- V.Petrow
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 апр 2014 14:24
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Vratsa/Sofia
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
И аз мисля, че е зацапана геометрия, поне при мен бяха същите симптоми.
Търси Андрей, намира се в ДАП-а на Мито Орозов 63. Мисля, че само той използва ВАГ КОМ.
Търси Андрей, намира се в ДАП-а на Мито Орозов 63. Мисля, че само той използва ВАГ КОМ.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
Колега, не смей да стъпваш при Андрей! Имах подобен проблем, но на диагностика ми казваше, че се е*ава МАП сензора. Имаше лош контакт поне при мен и пак така газ до долу и едвам с 80 километра. Във Враца бих ти препоръчал само Цвети. Сервизът се казва А1 и се намира точно до КАТ-Враца. За този индивид Андрей колко има да се изприказва... Едно на ръка е, че отношението му никак не е приятно.
- niki_g
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 21:12
- Автомобил: Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: pleven
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
Последни новини по темата. Днес ходих на диагностика. Един приятел ме заведе, малко след бензиностанция Еко на оряховско шосе в посока града. Закачи я на кабела, повозихме се малко и диагнозата бе дебитомер. Върнахме се в сервиза, за проба откачи дебитомера и затапи егр-а, сложи едно съпротивление на буксата на дебитомера, и колата след 3000 оборота направо полудя. Каза, че дебитомера дава ниски стойности(по негови думи падат единиците) и затова не се подава достатъчно гориво. Посъветва ме да махна катализатора. Следобяд го резнах. Видимо не беше запушен, но като че ли колата сега по-леко ускорява в ниските обороти. Поръчах на приятел, автомонтьор да ми провери колко пари е дебитомера и идната седмица ще купувам. Като го сменя ще пиша отзиви, дано се оправи най-накрая тази кола.
Не разбрах името на майстора, но момчето според мен си разбира от работата. Знае какво точно да гледа. Евала!
Не разбрах името на майстора, но момчето според мен си разбира от работата. Знае какво точно да гледа. Евала!
- niki_g
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 21:12
- Автомобил: Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: pleven
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
Смених дебитомера. Явно проблема е бил от него. Сега колата си ускорява равномерно, няма забиването между 2 и 3 хил. оборота. Прочетох обаче, че трябва да се смени задължително и въздушния филтър при смяна на дебитомера. Филтъра е сменен преди максимум 3000 км. и се чудя дали да го сменям?!
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
Нали е 15 - 20 лв. сменяй какво го мислиш , а дебитомера ако не е тайна какви парички струва , че и аз съм с такъв мотор . Моя дебитомер го гледахме в движение и даваше доста повече единици от исканите ама все пак да знам . Поздрави
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
Няма нужда да се сменя
- niki_g
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 21:12
- Автомобил: Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: pleven
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
Приятел, работещ в автосервиз в София ми го поръча. 250лв + 10лв доставка, дойде за три дни. Бош, има гаранция 12м. Все пак ще сменя филтъра, тъй като това е и едно от условията за признаване на гаранцията на дебитомера. То дано не се стига до там, ама знае ли човек.
Това с цените е относително, тъй като има и доста по-евтини варианти, както дебитомери, така и само измервателния елемент( елемента без пластмасовата тръба)
Това с цените е относително, тъй като има и доста по-евтини варианти, както дебитомери, така и само измервателния елемент( елемента без пластмасовата тръба)
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 тди 110к.с. AHF '99г.-не върви след 2200 обор
Мерси колега , скъпичак е но по - добре нов отколкото втора употреба и след 1 месец примерно пак да се скапе .