Реших си проблема на фаровете на моята кола и на още две по този начин и хората както и аз съм многодоволен
Издърпва се ключа на фаровете там няколко плюса един постоянен- за габаритите и един през контакт, но прекъсната на стартер. 
Материалите са следните: пречкючващо ключе с две позиции (без средна!!) кабел около 60 см 2.0 см2 .
Реже се постояниат плюс и се подава към ключето и двата края на кабела, прави се връзка към плюса през контакт.Т.Е има три кабела плюс от акумулатора , плюс през контакт и към превкючватела на фаровете. С ЦЕКАто веригата на фаровете се въстановява на едната му позиция, а на другата е към плюса през контакт.
Оставя се ключа на фаровета на позиция къси и като се вътне контакта на колата гаснат и фаровете. Когато има контакт има и фарове а като се въти стартера те си гаснат, така че не се занимаваш пали гаси габарити всеки ден.По принцип втората позиция на ЦЕКАто е излишна ама ако искаш да си оставиш колата на габарити без контакт или на паркинг фар ти трябва
			
									
									Фарове - наи евтиния и прос вариант
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- 
				toshe_todor
 - Мнения: 5
 - Регистриран на: Нед 21 яну 2007 21:06
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта