Голф 3 1з пред блокиране
- Pasat B3 2E
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Голф 3 1з пред блокиране
стана една беля момци и направо ми се плаче защото много си обичам голфчето :( случаят е следния ... Голф 3 тди 1з е колата.Та карам я аз на майстор да ми смени четките на стартера. Оставям колата и отивам по работа.Връщам се,колата готова,пали от раз без да търля бендикса.Викам си ей супер.Ама йок супер.Плащам си за работата и четките и си паля колата да се прибирам.На излизане от сервиза включвам 2 и отпред - туп.Имах опасения от по рано че предния тампон на мотора е на доизживяване и реших че е заминал тотално.Да обаче след няма и километър лампата за маслото светва,поглеждам в огледалото за странично виждане и отзад малко по черен дим от нормалното за дизел. Връщам си погледа на таблото и в същия момент се чу нещо да свири и колата свали оборотите до към 800 и веднага угасих колата.Слизам а под мотора си тече масло.Вдигам капака и какво виждам: планката на тампона не беше закачена за шпилките които държат и стартера,а мотора лежи на масления филтър който пък лежеше на гредата под него :Х В тоя момент първата ми мисъл беше - е ся се връщам в сервиза и го убивам в канала :Х а след това вече ме болеше сърцето защото си помислих че е станало най-лошото с мотора.Извиках човек да ме закачи,за да си прибера колата до вкъщи.Не знам дали има значение при тая ситуация но докато ме теглеха не се чуваха никакви странни или ненормални звуци под капака.Също така в момента преди да угася колата не се чу никакво тропане,тракане,трескане,стържене на метал в метал или каквото и да е друго показателно че блокира.Въпроса ми е следния .... Ясно ми е че мотора е тръгнал да затяга.Дали обаче проблема ще се спре до лагери на коляновия вал и шлайф на вала или има вероятност да има по тежки поражения.Искам да съм подготвен със правилната информация защото в моя град "майстори" много и никой нищо не знае :Х И вероятно ориентир от към парите за ремонта,защото имам някакви заделени но не знам дали ще стигнат ...
Последна промяна от Pasat B3 2E на Вто 27 яну 2015 11:22, променено общо 1 път.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Колеги помагайте с мнения !
Зависи колко време си карал без масло и на какви обороти, колко натоварен е бил мотора. Като съм чувал, как карат коли за бракуване нарочно без масло, за да видят кога ще блокират и доста време минава, възможно е моторът да е преживял. Пък кое е тракало, стържело - ами какво ли не, всичко се е разртакало без масло, сигурно повдигачи. Но може и от някой лагер, ако се е "заварил"
.
ПП
Ако не си оправиш заглавието, сигурно няма дълго да пишем в тази тема.

ПП
Ако не си оправиш заглавието, сигурно няма дълго да пишем в тази тема.
- Pasat B3 2E
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Колеги помагайте с мнения !
Там е работата че преди да го загася нямаше никакви лоши звуци из под капака! Нито едно тропване или тракане.А колата я карах нормално на трета на ниски обороти защото имаше движение пред мене.Чувал съм по споменатите от тебе клипове какво се случва с мотора но при мене нямаше и 0.5% от това.
Последна промяна от gr_kanev на Вто 27 яну 2015 20:58, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1з пред блокиране
Оправи първо поразиите , сипи масло запали и виж , ако работи добре направи едно кръгче и ако всичко е наред , карай и си свиркай . Аз бих отишъл при " майстора " да ми плати щетите ...
- Pasat B3 2E
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Голф 3 1з пред блокиране
не ми е за парите колега... върна ли се при него го убивам направо



Последна промяна от gr_kanev на Вто 27 яну 2015 20:59, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- Pasat B3 2E
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Голф 3 1з пред блокиране
един познат ми даде следния съвет.като сменя филтъра и налея масло колкото е нужно,да не бързам да го паля веднага.съвета беше да вдигна предницата от дясно на крик,да включа на пета скорост и на ръка да въртя гумата за да раздвижи вала и маслото.Има ли нещо вярно в това или е загуба на време 

- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 1з пред блокиране
Послушай го. Всеки път като се сменя маслото е желателно да се прави по този начин. Всъщност може да въртиш и със стартер, но трябва да си сигурен, че няма да запали. Аз вадя кабела от бобината и тогава въртя. На дизел бих подал ток само на стартера без да давам на контакт.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1з пред блокиране
ktamen написа:.... Аз вадя кабела от бобината и тогава въртя....
Кабела за високото

Не е ли опасно за нея?
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Голф 3 1з пред блокиране
На двигателя нищо му няма. Даже и не си помисляй,че му е станало нещо. Сипвай масло и газ. Да ти имам проблемите...
Re: Голф 3 1з пред блокиране
Pasat B3 2E написа:не ми е за парите колега... върна ли се при него го убивам направо![]()
Сина ми кара Голфа със смачкан картер и изкривена маслена помпа,без никакво налягане на маслото,със скъсан ремък на водната помпа ,близо 10 километра,преди година време стана това.Смених картера,маслото ,поизправихме помпата ,сипахме хубаво масло и голфа мете.Никакъв проблем,вече толкова километри,нито клапани чукат в най големия студ,дори и със стетоскоп се не чуват.
Нищо ти няма.Стягай,слагай добро масло и ще видиш че няма нищо.
А за майстора - кво да ти кажа...тук е големия проблем.
Ако отидеш ще се сбиете гаранция,щото повечето са някакви чворове и ще ти се опъне.
Добре е да го накажеш.Аз лично бих се върнал веднага,без да мисля за последствията.
Ще подходя без скандали,щото е безсмислено.Вярвам в мирното решаване на проблемите.
Ако се изрепчи (което е много вероятно,щото те по гръб не падат),ще бъде кой оцелее.Или аз него или той мене.
Ако се получи така,че да ме пребие (винаги може да ти влезе някой гаечен ключ,тогава вече смисълът на живота ми става съсипването на тоя човек.Независимо дали чрез съдилища,или всякакви други криминални и полукриминални методи.
Няма да го оставя никога.
Майсторите в днешно време правят изключително добри пари на фона на бедна България и трябва да са отговорни.
Аз от 15 години си ходя само при един.Може да чакам един месец за ред,но само на него му имам доверия.Педантичен,отговорен,професионалист и много честен .
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1з пред блокиране
Хайде стига сте се убивали, нека който не греши, пръв да хвърли камък
.
Факт е, че достойнство и мъжка дума липсват не само на авто-майсторите, а въобще.
Мисля, че колегата е постъпил правилно като не се е върнал в момент на афект, малко хора биха се овладяли като него
.
Но все пак трябва да му кажеш на оня хубосник какви ги е сътворил и по рекцията му може да се прецени много.

Факт е, че достойнство и мъжка дума липсват не само на авто-майсторите, а въобще.
Мисля, че колегата е постъпил правилно като не се е върнал в момент на афект, малко хора биха се овладяли като него

Но все пак трябва да му кажеш на оня хубосник какви ги е сътворил и по рекцията му може да се прецени много.
Re: Голф 3 1з пред блокиране
Случаят който описва колегата не е прецедент за съжаление.Аз лично знам за камара други подобни и все на мой близки,породени от престъпна небрежност.
Трябва да има непримиримост и светкавична реакция,за да няма други потърпевши.
Така както ти е взел за половин час 20 лева чисти пари за да ти смени накладките ,или 10 лева за 20 минути да ти смени маслото,така и отговорност трябва да понася.
Щото хората за тия пари бъхтят по цял ден.
Представяш ли си,ако това се беше случили на някой германец ? Знаеш ли какво щеше да стане ? И мислиш ли,че просто щеше ей така да си закара мирно и тихо колата в къщи и да си ближе раните като бито куче ?
Ама българите сме страхливи и малодушни.
Пием всякакви горчиви чаши,теглим си мъката и мишкуваме страхливо оставяйки се да ни мачкат.
Трябва да има непримиримост и светкавична реакция,за да няма други потърпевши.
Така както ти е взел за половин час 20 лева чисти пари за да ти смени накладките ,или 10 лева за 20 минути да ти смени маслото,така и отговорност трябва да понася.
Щото хората за тия пари бъхтят по цял ден.
Представяш ли си,ако това се беше случили на някой германец ? Знаеш ли какво щеше да стане ? И мислиш ли,че просто щеше ей така да си закара мирно и тихо колата в къщи и да си ближе раните като бито куче ?
Ама българите сме страхливи и малодушни.
Пием всякакви горчиви чаши,теглим си мъката и мишкуваме страхливо оставяйки се да ни мачкат.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1з пред блокиране
Ако преди това е нямало симптоми за износен двигател, проблем няма да имаш. На два двигателя 1 з съм правил ремонт, като на единия му шлайфах и кол. вал, и сменях блока пред вкъщи. С подходящи инструменти и приятели всичко се оправя. Само не разбрах какво е направил въпросния майстор, но едва ли ще си признае и върне поне парите си за работа. Успех всичко се оправя, само здраве да има.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1з пред блокиране
Директно му я оставям пред скапания сервиз,докато не ми смени маслото,филтъра и т.н. поразии които са станали заради неговата некадърност.
Аман от измекяри и "майстори".
Не си мълчете,хора!
За това сме на тва дередже!
Иначе на двигателя не вярвам да му има нещо.След смяна на масло и филтър,ще продължава да те вози още много километри,ако пак не го пипне някой негодник.
Аман от измекяри и "майстори".
Не си мълчете,хора!
За това сме на тва дередже!
Иначе на двигателя не вярвам да му има нещо.След смяна на масло и филтър,ще продължава да те вози още много километри,ако пак не го пипне някой негодник.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1з пред блокиране
На мой приятел Golf TDI 1Z вече 2 пъти за 1 година си чупи въпросната планка,пука филтъра,хвърля маслото и 2та пъти закачам мотора,наливам масло навивам нов филтър пали и газ.Няма чукания няма тракания.Друг клиент с ауди А3 Идва до сервиза с пукнат картер без да знае хвърлила си е последното масло пред гаража,нов картер,филтър,маслото и газ колата няма проблем.
Така че не се стряскай,щом си я загасил след като е светнала лампата не вярвам да се е случило нещо много лошо.
Така че не се стряскай,щом си я загасил след като е светнала лампата не вярвам да се е случило нещо много лошо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта