Още след чипа с лаптопа замервахме с Иво и пренадуваше. Два пъти настройвахме актуатора и пак си пренадуваше.
Иво предположи, че геометрията е повредена и затова така пренадува. Свалих турбото и го занесох за проверка и тест.
Оказа се че е перфектно ! Имам и диаграма.
Вече не знам, къде да търся проблема ...
Голфа е 2004г. BKC-мотора, на реални 146000км - проверени ! С катализатор е.
Човека който ми провери турбото каза, че нещо с управлението не е наред и не е от турбото, какво ще рече това ... ?
Може ли да е от запушен катализатор, ЕГР уж е затапен след чипа, от какво може да влиза в авариен режим след 170км/ч ?
П.П. Иначе колата си върви много добре, разхода е прекрасен, всичко е ок, само това забиване на турбината от какво може да е....
