Здравейте,
Първо да спомена, че ми вибрира волана в движение и усещам всички неравности по пътя в него. Предполагам, че проблема е в горния лагер, защото при разклащане нагоре - надолу на волана има лек луфт.
Другия проблем, е че предницата е нестабилна, например:
Засилвам с 80 или повече километра и се чувствам все едно карам в коловози, държа волана изправен и се опитвам да поддържам права линия, но при преминаване през неравност дори и малка колата залита все едно колелата се чудят на къде да тръгнат. Усещането е много кофти при завой с неравности или при изпреварване. Гумите са нови на под 1000км и сходимостта е ок.
Миналата седмица ходих да ми сменят задните тампони на носачите и казах на майстора да погледне за нещо съмнително отдолу като му обясних проблема. Споменах му и че забелязах луфт на десния вътрешен кормилен накрайник да го погледне дали е нормално, след това го питах каза, че само тампоните е сменил и всичко друго е ОК, но ме съмнява да е гледал въобще.
На ръка като го размърдам десния вътрешен накрайник усещам луфт, на левия няма такъв. В накрайника ли е проблема или може да има и нещо друго? Утре ще ходя пак при майстора и ще накарам да погледне пак и ако ми откаже или каже, че няма нищо ще ида на друго място.
Golf MK3 1994 ABD - Вътрешен кормилен накрайник
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf MK3 1994 ABD - Вътрешен кормилен накрайник
Не можах да разбера как сходимостта е Ок като след това сте сменили тампони на носача, пък и луфт се оказало, че има на дясното колело! Предаването от рейката към шенкела се извършва съответно чрез кормилна щанга и кормилен накрайник(ляв и десен).
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK3 1994 ABD - Вътрешен кормилен накрайник
До колкото знам при смяна на заден тампон на преден носач няма нужда да се прави реглаж ако се свали носача с шарнира. Майстора каза, че сходимостта е ОК, след смяната на тампоните. Луфт няма в дясното колело а в десния вътрешен кормилен накрайник към рейката( като застана под колата и го разклатя с ръка има луфт), не знам на къде си ми чел поста може и аз грешно да се изразявам.
- Lookout2
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
- Автомобил: vw mk3 gti 115h
- Двигател: 2e 1992g
- Местоположение: Томпсън,София
Re: Golf MK3 1994 ABD - Вътрешен кормилен накрайник
от този луфт на вътрешния накрайник и разбития лагер на горен тампон ти идва всичко , моя препоръка - смени майстора и по възможност подмени всички вътрешни ,външни накрайници ,тампони , и шарнири , след това мини на реглаж и ще усетиш как всичко ще заспи
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK3 1994 ABD - Вътрешен кормилен накрайник
Оказа се, че луфта е от рейката, за сега така ще карам, а другия проблем с нестабилността беше от изпуснал десен амортисьор. Смених и двата с нови + тампони макферсон + прашници и шок тампони, след което минах и реглаж и стабилността се върна. Свалях волана да погледна горния лагер, всички съчми бяха здрави и на място и с един секач и чукче леко понатиснах черупката, която държи съчмите и луфта изчезна засега.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 119 госта