Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот Yaro » Пет 06 фев 2015 10:18


Пикап на Мицубиши има, но не знам дали легена отзад ще е достатъчно голям за твоите цели.

С тото-то имам предвид, че Спринтерите са скъпи.
Особено тези, които са с блокажи в двата моста.
Единственият проблем, доколкото знам е капризността на двигателя към добро гориво, точно толкова колкото всеки друг съвременен дизел. Което не е никакъв проблем, ако ще караш наоколо. Като механика са здрави и не се налага нищо да се доправя, освен ако няма да се кара сериозно извън пътя - там се почва окачване, гуми...




kalamata
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 29 яну 2015 15:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот kalamata » Пет 06 фев 2015 12:21


Това Мицубиши, което визираш има ли блокажи/кой е модела/, дължината на легена не ме притеснява особено, защото ще монтирам релса, която и да излиза навън с отворен капак няма да пречи на никой. Трябва ми само мотора да качвам на него. Най-добрия вариант ми Т3 4х4 товарно,двойна или единична кабина, но както казваш труден за намиране. Като излезе нещо добро в немското мобиле, не остава време за реакция, бързо изчезва.Ако попадна на Ивеко 4х4, караваната отпада, просто ще го превърна в кемпер с рампа отзад. Мислех, че съм намерил примливо бюджетно решение с Т4, но незнаех до преди да се регистрирам тук, че са толкова неспокосано направени/благодаря още един път за навременните съвети/. Предпочитам бензинов двигател или по-старо поколение дизелов/по са надежни/.Новите дизели, поне за България, според мен не са удачни. Дугото, което съм съм мислил ако се вземе бус мерцедес 310Д до 95г. който е със заден мост от Г-класаса, и една Г-класа за донор, дали може този бус да се превърне в високо проходим, дали би паснал предния мост и раздатката и т.н....???


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот DA@KA » Пет 06 фев 2015 12:50


Колега явно вижданията и представите ти за нашите бусове са погрешни.Ти търсиш вседеход и някои Руски машини биха ти свършили чудеса работа.Бусовете на VW не са Офроуд машни,Т3 ките с много пари за двигател,блокажи,гъдели и лежане под него става проходимо като джип.Има много описано и дъфкано тук за това.За дърпане на каравана пък забрави.Т4 е бус за комфортно пътуване и е супер машина,няма нищо сбъркано в концепцията.Проходим е за условията за които е създаден,не е амфибия за твое съжаление. :c020 Наистина се ориентираи към друга марка.Успех


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот Yaro » Пет 06 фев 2015 14:42


kalamata написа:... Мислех, че съм намерил примливо бюджетно решение с Т4, но незнаех до преди да се регистрирам тук, че са толкова неспокосано направени/благодаря още един път за навременните съвети/...

Аз не съм твърдял, че Т4 е нескопосано направено, ако този коментар е бил към мен. В класа си е едно от най-скъпите решения, което вероятно значи и най-доброто, не съм притежавал от първо лице, не мога да кажа. Просто за да бъде истински 4х4 бус, за където Т3 е доста по-близко, се искат много допълнителни решения, за които цената скача още от завода, и в крайна сметка потенциалните клиенти са ограничена бройка хора и организации, особено пък в Европа.

За Мицубиши и останалите, ако искаш пиши едно лично съобщение или звънни на 0878 311167, все пак тук се дискутира Фолксваген.

DA@KA написа:Колега явно вижданията и представите ти за нашите бусове са погрешни.Ти търсиш вседеход и някои Руски машини биха ти свършили чудеса работа.

Кои са те, просто от интерес? В класа на Т3/Т4 има една буханка, която има прекрасен вътрешен обем, но е бавна (не много по-бавна от направен Т3 де) и има всичките недостатъци на един у(Ж)аз. Има и разни Газели, но от тях 4х4 версии не съм виждал поне тук. Да не говорим какъв е филма с частите и тунинга за тези коли - има ги предостатъчно, но който се опитвал да прави внос от Русия за смислено време и пари - знае за какво говоря...


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот avtohit77 » Пет 06 фев 2015 19:25


Явно не може да се разбере колегата кво иска :gruebel и май той не знае!!!!!Такова животно което търси май трябва да си го до направи по негови изисквания :newsm66 А за Т4,че недодялан айде малко уважение :newsm66 Колегата трябва да си избере точно модел на возилото,иначе ще се лута във небитието доста време да избира правилната кола :no И както го виждам каквото и да вземе със този товар който иска да тегли на доста места все ще е закъсал :scare3 Караваната дали е пригодена за офроуд? :screwy за да търси прекалено проходима машина иииии т.н.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот PACH » Пет 06 фев 2015 22:42


Е какъв проблема да си вземе една джипка с която да дърпа караваната, като в задната част на караваната може да направи една степенка на която да качва мотора, подобни съм виждал по кемпери и бусове :)


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот BUS1988 » Пет 06 фев 2015 23:12


На задната част на бус да, на каравана която е с една ос по средата и трябва да е нивелирана не можеш да качиш мотор 250 кг.
За мене решението е сериозен 4Х4 бус от типа на VW LT най малко и от зад степенка за мотор.


kalamata
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 29 яну 2015 15:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот kalamata » Съб 07 фев 2015 0:44


Да наистина ми е доста обаркано затова прескачам от вариан на вариат.Знам, че пълно щастие няма, просто търся най-удачния вариант за мен. С рампа на каравана нестава, както е обяснил колегата, конструкциите им не го позволява, няма как да се направи кантара, товароносимоста на каравата е твърде малка.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот PACH » Съб 07 фев 2015 10:07


kalamata написа:Да наистина ми е доста обаркано затова прескачам от вариан на вариат.Знам, че пълно щастие няма, просто търся най-удачния вариант за мен. С рампа на каравана нестава, както е обяснил колегата, конструкциите им не го позволява, няма как да се направи кантара, товароносимоста на каравата е твърде малка.


Лично на мен каравана и офроуд са несъвместими понятия, освен ако не си купиш офроуд каравана от Австралия. Продавай караваната, вземи си едно ЛТ 4х4 и започвай проекта.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-lt-40-4x4-berlin/202387761.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.modelDescription=4x4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=1

https://www.youtube.com/watch?v=5YaCJ0UygZw


kalamata
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 29 яну 2015 15:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот kalamata » Съб 07 фев 2015 10:41


PACH написа:
kalamata написа:Да наистина ми е доста обаркано затова прескачам от вариан на вариат.Знам, че пълно щастие няма, просто търся най-удачния вариант за мен. С рампа на каравана нестава, както е обяснил колегата, конструкциите им не го позволява, няма как да се направи кантара, товароносимоста на каравата е твърде малка.


Лично на мен каравана и офроуд са несъвместими понятия, освен ако не си купиш офроуд каравана от Австралия. Продавай караваната, вземи си едно ЛТ 4х4 и започвай проекта.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-lt-40-4x4-berlin/202387761.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.modelDescription=4x4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=1

https://www.youtube.com/watch?v=5YaCJ0UygZw
Това е страхотно, много е подходящо за тази цел, дано не изчезне твърде бързо. Каравана не съм купил все още, това зависи от мпс-то, което намера. По Т3/ЛТ/ се запалих именно от твоите теми в офф-роуд България форума.Всичко съм изчел с голям интерес и ти си възхищавам как изпипваш нещата.Това, което ми прати има ли раздатка ?


kalamata
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 29 яну 2015 15:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот kalamata » Съб 07 фев 2015 11:00


Вече е купено за съжаление, както казвам няма време за реакция.




Потребителски аватар
jorko.b67
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
Двигател:
Местоположение: София

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот jorko.b67 » Съб 07 фев 2015 19:52


От руските машини , освен "буханката" , има "алтернатива" на Т4 - примерно ГАЗ Соболь 4х4 V6 , 3,4 ...
https://www.drive2.ru/r/gaz/m1707/
Има с бензинови и дизелови варианти , купето наподобява (по обем и форма) това на Т4.
Вносът в ЕС (заради нормите)става през Чехия (има "дупка" в закона им) - там се прави чешка регистрация и след това спокойно се пререгистрира в България. Само трябва да спре ембаргото...
Но все пак VW си е VW.... :beer


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот M4r1qn » Съб 07 фев 2015 21:29


На мен ми намирисва на американски пикап - Dodge Ram, GMC Siera, Chevrolet Blazer.

Изображение

а може и това
Изображение


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия

Мнениеот BUS1988 » Съб 07 фев 2015 23:07


Ванката продава синхрото за 12к.
Слагаш една степенка за мотор отзад, евентуално по яки амортисъори отзад и си ти, без да влизаш в филми за проекти които ще ти излезат доста по солено.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта