Мисля, че вече е време да запретнем ръкави иде пролет идат събори ....
.Та нека да почна с любимеца
, Колата е Голф 5 Гти 2006 година (E.C. BWA 200 hp/280 NM ) без никакви подобрения (нямаше раздразнени коне 
и нямах намерения да се направи нещо по колата исках да е стокова но както всяка приказка почва и моята започваше така:
Под натиска
на колегите heidjo и sezito0307 който постоянно ми намираха части за силов тунинг, както аз постоянно отхвърлях
идеите им , (винаги има едно голямо НО) но не устено видях, че съм се сдобил с окачване K-sport Kontrol Pro Coilovers

След дълги спорове с колегите не желаех да ги ползвам а реших да ги продам
, като не бяха продадени
реших, че лятото ще ги закача
.Не усетно пак бях във филма
бях се сдобил с К04-064 от S3 2012 (300hp)
почти не използвана (разбира се пак са виновни двамата
) . И след новата придобивка започна се пъзела
.....Както повечето колеги знаят всичко е като домино
тръгне ли едното иде и другото.... търсене, звъенен, ровене, разходки до морги, катострофирали коли и какво ли не още..... трябваха ми вече дюзи с по голям дебит, друга помпа за високо налягане с по голям капацитет, генерация, челен кулер и още куп други неща, и всичко това ми пасваше идеално от S3 (2005 г. нагоре) или юбилейки Голф ED 30/35 или R20.Най-трудното беше да се намерят дюзите

къде ли не съм търсил и звънял, по случайност ги отрих от R20 ( иделни бяха за моя проект )поръчах ги ... , най-трудната част от пъзела беше намерен
.След това следваше помпата за високо налягане там се спрях на Autotech

Генерацията която ще е на колата ∅70 мм с крайно гърне от Extreme Tuning, а челния кулер 550 х 180 х 65 мм.
Всичко това чака да се монтира и разбира се да се качи на Диното. Големия въпросителен
е колко ще може да раздразним понитата
.

После без да искам да имах турбо кит, отново неусетно и без да искам
. Да средната двуцевка и на мен ми допада но искам да си остане така както си е .




