Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа

Мнениеот Zinoto » Чет 12 фев 2015 11:58


С нашите горива се случва и помпи на по 100 000 км. да са зле. На времето носих една помпа Лукас в института в Русе. Въртяха я на стенд, гледаха от дебелите книги всички показатели и всичко беше добре, обаче форда колкото беше по-студено, толкова повече отказваше да запали като се почне с палене на три цилиндъра при 0 градуса и при минус 8 вече беше невъзможно да се запали на стартер. Случайно попаднах на един майстор, който направи една настройка на око така да се каже, както е на колата помпата, това което правя на помпата на ТДИ е същото като влияние. Форда на другата сутрин при минус 10 запали от раз и без никакви пушеци. И форда и повечето ТДИ с проблем в студения старт палят перфектно топли, излиза, че проблема не е в елемента, обаче практиката се различава от теорията и не е от значение само елемента, за картината на впръскване.




xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа

Мнениеот xxx_man » Съб 14 фев 2015 9:58


Zinoto това което не мога да се съглася с теб е винаги да се търси проблема в помпата!!!Трудния зимен старт има много причини!Като се почне от липса на компресия,лошо аку, скапан стартер,лоша нафта,проклетия клапан на филтъра и други за които не се сещам!Така че да се бута помпата и да и се вдига вътрешното налягане всеки път, за мен лично не оправдано! В крайна сметка не знаеш точно колко става налягането и няма гаранция, че в един хубав момент няма да почне да хвърля нафта от всички уплътнители !! А и сега се сещам за един много стар метод,който не бих направил никога, стесняваш с клещите изхода за излишната нафта и гаранция дигаш налягането!! По принцип аз лично единствено бих бутнал главата на помпата , за да докарам милиграмите до 1 мг. тогава и вървежа ще се промени чувствително, но не съм фен на бутането на помпата!!! За мен лично 90% от проблемите идват от стартера! Явно зимата той трябва да е перфектен иначе почват мъките!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа

Мнениеот Zinoto » Съб 14 фев 2015 20:01


Кой е казал, че вдигам налягането и причуквам клапана, това са разни предположения на колегите, но не правя това, днес се занимавах с едно ауди, което пали супер и топло и студено, обаче пуши на лошо изгоряла нафта и на масълце. Явно му е паднала компресията, тъй че колкото и да бутам помпата няма полза. Когато обаче си има компресия, а трудно пали студена аз не се сещам за друга причина, освен ако не смучи въздух. Познава се кога проблема е в помпата, колата е по-шумна, работи по твърдо, не може да изпуши черно и т.н.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта