Как да настроя брц техно
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
Как да настроя брц техно
Има една врътка за ооборотите а дригата която е с шестограм как се наст.
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Как да настроя брц техно
Тази с шестограма - на усет.
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Как да настроя брц техно
А тои за какво служи?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как да настроя брц техно
Той е като на другите изпарители пластмасовата врътк за хода на мембраната.Според мен първо завиваш металната врътка почти до затворено положение,после охлабваш от шестограма като търсиш най-стабилните или най-високите обороти.
- ivosat
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 13 ное 2009 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Как да настроя брц техно
Ако се вярва на упътването от BRC, трябва да откачиш маркуча накъм плочката, трябва да навиеш бронзовия винт докрай и след това да затегнеш винта с шестограна докато престане да се чува изтичане на газ от изхода за плочката ( специфичното съскане ). След това тоя винт го забравяш и си регулираш оборотите само от бронзовия винт. Това е според тяхното упътване.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как да настроя брц техно
Бронзовата врътка/за ръка/ е една игла всъщност.Може да се развие и види това.Сега направете аналогия с всеки друг изпарител,коя врътка е като игла и за какво служи.
- ivosat
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 13 ное 2009 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Как да настроя брц техно
Точно така, тя е за байпасната газ, която не зависи от вакуума от двигателя и спомага за формирането на сместа за празния ход. На някои изпарители я няма и празния ход се формира от регулатора за чувствителността на мембраната.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как да настроя брц техно
Точно така[*] и се връщаме към първия ми пост. Пиша го за всички.
Винта за шестограм е аналог на пластмасовите врътки на другите изпарители.
Бронзовата врътка е байпасната газ.
Правилната настройка-завиваш докрай байпасната газ/бронзовата игла/,започваш да натягаш мембраните от шестограма,докато оборотите паднат и мотора почне да клати.Тогава възтановяваш оборотите от иглата и забравяш за нея.От там нататък всеки знае как да си коригира оборотите във времето,понеже чувствителноста на мембраните намалява.В случая пластмасовата врътка при другите изпарители тук е заменена от такава за шестограм.
За моноинжекцион тази процедура се прави при прибран дакрай дросел и изключен степ мотор,за да е най-точно настройването на тихите обороти,понеже компа ще се стреми да ги държи еднакви независимо от настройването.Съответно при карбуратора това се прави на върнат смукач.
Това,дето колегата е дал като обяснение донякъде е правилно,но с последното изречение от първото му мнение въобще не съм съгласен.
Винта за шестограм е аналог на пластмасовите врътки на другите изпарители.
Бронзовата врътка е байпасната газ.
Правилната настройка-завиваш докрай байпасната газ/бронзовата игла/,започваш да натягаш мембраните от шестограма,докато оборотите паднат и мотора почне да клати.Тогава възтановяваш оборотите от иглата и забравяш за нея.От там нататък всеки знае как да си коригира оборотите във времето,понеже чувствителноста на мембраните намалява.В случая пластмасовата врътка при другите изпарители тук е заменена от такава за шестограм.
За моноинжекцион тази процедура се прави при прибран дакрай дросел и изключен степ мотор,за да е най-точно настройването на тихите обороти,понеже компа ще се стреми да ги държи еднакви независимо от настройването.Съответно при карбуратора това се прави на върнат смукач.
Това,дето колегата е дал като обяснение донякъде е правилно,но с последното изречение от първото му мнение въобще не съм съгласен.
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Как да настроя брц техно
Благодаря
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Как да настроя брц техно
Колеги да не грешите като го навивам бронзовият винт оборотите падат а не се вдигат
- krum.kokosharov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 дек 2014 18:57
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Как да настроя брц техно
Мотора трябва да е на ниски или на подадена газ когато го навивам?????
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как да настроя брц техно
Падат щото е много отвит,компенсираш веднага от шестограма в другата посока.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта