Здравейте,
Колата е Seat Ibiza 1.4 2008g BXW двигател, 85 коня (от Поло, Голф). Засилих се да проучвам каква газова да сложа. Насочил съм се към няколко модела, които няма да споменавам за да не се счете за реклама.
Питането ми е дали има смисъл да се бъркам 300лв отгоре за ОБД комуникация ? от сервиза ми казаха че иначе биха се появили грешки на таблото, които трябва да ходя да изчистват. А с ОБД сместа се регулира в реално време и се води че е по-ефективна газовата от гл точка консумация най-вече. Някой има ли опит с нова кола с ГИ без ОБД ? Появяват ли се наистина проблеми с насторйките ? Ако се появяват ще си платя наистина за най-добрата възможна система (падам си перфекционист и знам че евтиното винаги излиза по-скъпо)
Поздрави
Seat Ibiza 1.4 2008g BXW 85 к.с. Висок клас ГИ - Съвет
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Seat Ibiza 1.4 2008g BXW 85 к.с. Висок клас ГИ - Съвет
Ние сме монтирали много такива Сеати, електрониката е капризна, но ако се настрои правилно чрез следене на бензиновите тримове, не създава абсолютно никакви грижи, само неправилна настройка може да запали чека.
OBD системите разбира се са по-удачни, защото дават моментна корекция и постигат по-добър разход, но първоначалната настройка пак си остава най-важна, за съжаление някой майстори започнаха да не се стараят в настройките при монтажа, а направо пускат автоматична настройка и адаптация през ОБД, и без да карат колата в движение, разчитат че адаптацията през ОБД порта ще оправи всичко, което няма как да се случи.
OBD системите разбира се са по-удачни, защото дават моментна корекция и постигат по-добър разход, но първоначалната настройка пак си остава най-важна, за съжаление някой майстори започнаха да не се стараят в настройките при монтажа, а направо пускат автоматична настройка и адаптация през ОБД, и без да карат колата в движение, разчитат че адаптацията през ОБД порта ще оправи всичко, което няма как да се случи.

- vasko_bulgaria
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Seat Ibiza 1.4 2008g BXW 85 к.с. Висок клас ГИ - Съвет
Здравей колега!
Карам Поло 1.4 DSG7 85 коня с ГИ BRC вече една година. Уредбата е OBD комуникация и да чукам на дърво досега е слънце 20000 км съм минал на газ проблеми никакви. Лично аз бих заложил на Романо с OBD, което предлага Жоро (eurogas) в неговия сервиз, но при мен нямаше как заради гаранцията на колата. Другата ми кола Голф е с монтиран при него инжекцион и съм изключително доволен :)
Карам Поло 1.4 DSG7 85 коня с ГИ BRC вече една година. Уредбата е OBD комуникация и да чукам на дърво досега е слънце 20000 км съм минал на газ проблеми никакви. Лично аз бих заложил на Романо с OBD, което предлага Жоро (eurogas) в неговия сервиз, но при мен нямаше как заради гаранцията на колата. Другата ми кола Голф е с монтиран при него инжекцион и съм изключително доволен :)
Re: Seat Ibiza 1.4 2008g BXW 85 к.с. Висок клас ГИ - Съвет
Свети Валентин на патерица нещо надуших тука




Re: Seat Ibiza 1.4 2008g BXW 85 к.с. Висок клас ГИ - Съвет
Здравейте,
От днес си имам вече Романо Антонио ОБД
Мисля, че взех правилното решение да скоча на по-скъпата система. Твърде е рано за впечатления. Момчетата от сервиза изглеждаха кадърни, надявам се да са направили всички настройки както трябва.
От днес си имам вече Романо Антонио ОБД

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта