Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот mangelko » Сря 11 фев 2015 14:00


1. Загледах се в тях и маи има вероятност да ги обърна .
2. Как да избия лагерите от буталото . Мога само в едната посока да ги насилвам . Започнах да избивам единия , но опря в втория лагер и не излиза .




Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот hip-hopotam » Сря 11 фев 2015 22:53


Брат какво говориш бе? :eek :gruebel


mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот mangelko » Сря 11 фев 2015 23:15


hip-hopotam написа:Брат какво говориш бе? :eek :gruebel


Биелата нали може да я завъртя на 180 градуса и да я монтирам към коляновия вал . Предполагам няма да опира никъде в стените на блока .
Като избиеш буталния болт и отделиш буталото от биелата , остава лагер/втулка в буталото . Как се избива този лагер втулка от там , за да мога да ги подменя с нови ?


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот hip-hopotam » Сря 11 фев 2015 23:22


Много е ВАЖНО да не я завърташ на 180 градуса.Бележи си ги по някакъв начин.А това което искаш да избиеш не можеш да го избиеш.И да успееш по някакъв си начин,там хлабината е толкова малка че буталния болт когато го затоплиш в ръката си почти не е възможно да го вкараш,така че не е работа за на пресата където си избиваш тампони и лагери.


mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот mangelko » Чет 12 фев 2015 23:56


Добре де . Поне кажете къде ги правят тези сложните операции , въпреки , че си мисля , че все някак е постижима операцията и в домашни условия .


mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот mangelko » Пет 13 фев 2015 16:20


180 човека са чели темата и нито един колега да не знае как се монтират тия лагери :gruebel


Потребителски аватар
emkopor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 09 дек 2012 13:10
Автомобил: TIGUAN TDI 2009
Двигател: 140 коня
Местоположение: Плевен

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот emkopor » Пет 13 фев 2015 17:01


Това с тези лагер-втулки за пьрви пьт чувам.Купил ли си ги като искаш да ги смениш.Снимай това нещо и го качи.Кьде лагерува буталния болт не е ли в буталото да се вьрти.Тези втулки месингови ли са,ако са такива след набиване се райбероват.Колкото сьм учил и досе колкото двигатели сьм разглобил-на биелата има чоп той трябва да е кьм маслената помпа.Ако бут.болт не се вьрти в биелата -я нагрявам с горелка леко колкото да се измькне болта.


mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот mangelko » Пон 16 фев 2015 16:49


За този триещ лагер говора . Единия съм го избил на вътре . Буталния болт след като махнах ограничителите го чукнах леко и си излезе .
Прикачени файлове
DSC08441.JPG
DSC08434.JPG


Потребителски аватар
emkopor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 09 дек 2012 13:10
Автомобил: TIGUAN TDI 2009
Двигател: 140 коня
Местоположение: Плевен

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот emkopor » Вто 17 фев 2015 10:09


Продьлжавай да избиваш,но задьлжително с дорник отпред с рамера на болта :th_up


mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот mangelko » Вто 17 фев 2015 14:58


Опря колега в другия лагер . Останаха 3-4 мм . и не излиза :cry . И като слагам новите как да уцеля конуса отпред . Вътрешната част е на конус . Предполагам има някакви приспособления , който за жалост аз нямам .


Потребителски аватар
emkopor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 09 дек 2012 13:10
Автомобил: TIGUAN TDI 2009
Двигател: 140 коня
Местоположение: Плевен

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот emkopor » Вто 17 фев 2015 15:23


Абе бой му трябва.Не мога да ти го нарисувам тука.Като опре в другия с него да излиза.Не те разбирам= вьтрешната страна е на конус.Този бут.болт да опира на една точка.И какво е дали ще го уцелиш.Гледай от много сила да не сьбереш ушите на буталото,отиди на стругар да ти направи дорник по бут.болт,пьк и ако има преса да ти ги избие и набие,дай едно кило брашно дай на майстор да ти омесат хляб.Как си се захванал да си правиш такьв ремонт,като нямаш останльци бе момче младо и зелено :screwy :screwy :screwy Не е само да свалиш един двигател-ами после кой ще зацепи ск.кутия с двг бе брат.Ако ще пускаш нова тема за тази стьпка и да чакаш някой да ти пише.Не виждаш ли колко четат темата и се натискат у клавиатурата. :th_up


mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Re: Голф ТДИ 115 коня на къде се сглобяват биелите

Мнениеот mangelko » Вто 24 фев 2015 15:48


ами биелите на къде бяха :gruebel



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], mironski, pspetkow, tdi fen, vandu и 45 госта