Голф 4 110к.с. смяна на термостат

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Голф 4 110к.с. смяна на термостат

Мнениеот mineffjoro » Съб 21 фев 2015 18:30


Здравейте колеги, стария ми термостат държеше 75-76 градуса, купих нов ( Behr) след като го поставих, почнах да гледам температурата с ваг ком и видях, че държи 94,7 градуса. При настъпване вдига до 96-7, но като цяло държи около 94-5... Купих друг ( Vernet) с него държеше 95-96... Това нормално ли е или да търся оригинален... Автомобила е Голф 4 110к.с.
Благодаря ви!




Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Смяна на термостат

Мнениеот Sashko_Trg » Съб 21 фев 2015 18:33


Виж си и температурния датчик !


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Смяна на термостат

Мнениеот ventotdi » Съб 21 фев 2015 18:36


Не един случай съм имал с температурни датчици да показват малко повече . На студен мотор не пален от поне една вечер сутрин закачи ВАГ-а и без да палиш виж на 7-ми канал има ли голямо разминаване на температурите на нафта , въздух и антифриз . Убеди се ,че колата се е обезвъздушила ,че ако има запушване по малкото маркуче към разшерителния казан е нормално да ти вдига към 95 градуса .


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на термостат

Мнениеот hip-hopotam » Съб 21 фев 2015 20:33


Изчакай да вкючи перки и като охлади и ги спре виж на колко градуса е.Ако падне до 90-92 и после пак вдига до 97-98 и пак включва перки и охлажда до 90-92 мисля че няма какво да се занимаваш повече.Понякога в зимно време докато стигне 97 градуса за да включи перки доста дълго време се задържа на около 95 градуса,аз си го обеснявам с това че водата в радиатора и водата в мотора са с много големи температурни разлики и докато отвори и притваря и така докато затопли и радиатора.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6373
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Смяна на термостат

Мнениеот ktamen » Съб 21 фев 2015 22:36


Много ми е интересно откъде идва такова доверие към разни щарени екрани :gruebel И защо в подобни случаи се сменят чаркове, като сляпо се вярва на компютърчето.
Измери температурата с истински и проверен термометър. И тогава си преценяй дали има нужда от някакъв ремонт и какъв ремонт.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на термостат

Мнениеот hip-hopotam » Съб 21 фев 2015 23:50


Колега диагностицирал съм не един ВАГ и ако имаше място за недоверие към лаптопчето до сега щях да съм разбрал.Не е невъзможно датчика да лъже но си има начини и с диагностиката да го хванеш.Отделно че и дори без термометър или лаптоп може да се разбере дали колата загрява повече и дали не загрява.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6373
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Смяна на термостат

Мнениеот ktamen » Нед 22 фев 2015 0:27


Има всякакви начини, напълно съм съгласен. Ама нито един от тях не е толкова прост, евтин и надежден като употребата на термометър за 5лв от близката железария.
Ама оти да е просто, като мое да е сложно.
Тази тема е фрапантен пример за диагноза по сложните и модерни методи и съвсем очевидно диагнозата е крайно ненадеждна и неточна.


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Голф 4 110к.с. смяна на термостат

Мнениеот mineffjoro » Нед 22 фев 2015 21:05


Гледах температурите тази сутрин, на външния термометър отчиташе 6.5 градуса, на нафтата, в кулъра и на антифриза беше точно 10.8 и на трите... Това нормално ли е, да има разлика между външния и другите показатели, автомобила е в гараж... Термостата подържа 94.7...


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Голф 4 110к.с. смяна на термостат

Мнениеот mineffjoro » Сря 25 фев 2015 14:09


Някой, нещо...? :biggrin


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Голф 4 110к.с. смяна на термостат

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 25 фев 2015 19:51


Виж си датчика ти казах.... !


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Голф 4 110к.с. смяна на термостат

Мнениеот mineffjoro » Чет 26 фев 2015 9:03


А ти виж нагоре :drunk


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6373
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 4 110к.с. смяна на термостат

Мнениеот ktamen » Чет 26 фев 2015 10:38


Датчик се проверява с термометър, омметър и таблица, от която да гледаш какви трябва да са му показанията при различни температури.
Ти обаче продължаваш да гледаш шарени екрани....
Ами гледай си ги.


mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: Голф 4 110к.с. смяна на термостат

Мнениеот mineffjoro » Чет 26 фев 2015 15:11


При положение, че имам 2 други за сравнение, не виждам смисъл да се впускам в ненужни приключения... :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта