Здравейте колеги , извинявам се ,ако темата се повтаря и не съм видял . Проблемът е следния - имам теч на антифриз от единия от двата маркуча , които отиват към парното в купето. Течът е от вън и се вижда с просто око , но е трудно достъпно и засега не се наемам да разкачвам . Надявам се от двете снимки , които съм прикачил да добиете представа - тече от една пластмасова свръзка между гумения маркуч и тръбичката от радиаторчето . Бях в един сервиз и ми казаха , че тази свръзка може би е част от радиаторчето , понеже гуменият маркуч свършва , от него има тръбичка като снадка и тогава влиза в тази пластмасова муфа ( на такова ми прилича) , от своя страна обаче изглежда , че тръбичката от парното е по-тънка и тя като че ли влиза в тази "муфа" .
На първата снимка са въпросните маркучи , сниман е десният , който е здрав и е показано точното място на теча . На втората снимка се вижда насълзеното място на теча от левия маркуч , отвсякъде е покрито със силикон и не се откроява въпросната "муфа"(което не спря теча) , също така се вижда как тръбичка от парното е по-тънка и все едно и тя се снажда във въпросната пластмаса. Та пиша с надежда , ако някой е имал подобен проблем. И моля да ме извините , колата не е Голф , а Сеат толедо 1,9тди 110кс 2002г , но понеже досега всичко , което съм купувал за колата е било по каталог на vw , затова пиша тук. Пък и този форум се слави като най-посещавания и съответно се надявах , ако някой е патил да сподели . Надявам се да не трябва да се сменя радиаторчето , иначе колата ще трябва да полети към скрапа. Благодаря много на отзовалите се .
Голф 4 1,9TDI 110кс 2002г - от вън теч свръзка към парното
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1,9TDI 110кс 2002г - от вън теч свръзка към парно
Ти верно ли заради едно радиаторче се каниш да захвърлиш такова Толедо?!?
Я кажи къде и кога, че да дойда да дебна!
Сега сериозно - този тип връзки обикновено се уплътняват с гумено О-пръстенче.
Вероятно от времето, вибрациите и температурата се е разпрашило.
И едва ли ще струва повече от 4-5лв в официалното представителство.
В най-лошия случай предполагам пукнатина във външния фланец или при изхода от радиаторчето. Но във втория случай би трябвало да подлизва и вътре, в купето.

Я кажи къде и кога, че да дойда да дебна!

Сега сериозно - този тип връзки обикновено се уплътняват с гумено О-пръстенче.
Вероятно от времето, вибрациите и температурата се е разпрашило.
И едва ли ще струва повече от 4-5лв в официалното представителство.
В най-лошия случай предполагам пукнатина във външния фланец или при изхода от радиаторчето. Но във втория случай би трябвало да подлизва и вътре, в купето.
Re: Голф 4 1,9TDI 110кс 2002г - от вън теч свръзка към парно
Вода в купето колкото искаш :D , суха таз кола никога не съм я виждал . Но теча е повече от видим , и се вижда под капака , пада надолу , има един улей и от него се стича по носача .Иначе съм в чужбина и на който и майстор да отида няма да ми се размине с по-малко от 1-2 месечни заплати на майка ми в България ( сърце не ми дава , винаги се опитвам каквото мога сам да оправям , ако не зная питам , ако не търся познати ) . Аз затова писах тук , ако тази въпросна пластмасова част не е фабрично захваната за радиаторчето , то в такъв случай да разглобявам смело , все някак си ще измисля как да снадя гумения маркуч с пластмасовото маркуче от радиаторчето. Притеснява ме , ако въпросната оприличена от мен като "муфа" е част от радиаторчето на парното , то ако тя е спукана , не виждам как да се оправи освен смяна на парното.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 1,9TDI 110кс 2002г - от вън теч свръзка към парно
Радо ти го е обяснил ясно и точно!
Но и аз да кажа: Имах същият проблем с Бийтъл.
Мястото е неудобно,но смяната е възможна.Първо смених О-пръстена,но после се наложи да взема цялата муфа и я смених.Вече повече от година няма никакъв проблем!
Тази част я намерих за 15лв.втора ръка,нова предполагам ,че е скъпа,не съм и питал колко.
Но и аз да кажа: Имах същият проблем с Бийтъл.
Мястото е неудобно,но смяната е възможна.Първо смених О-пръстена,но после се наложи да взема цялата муфа и я смених.Вече повече от година няма никакъв проблем!

Тази част я намерих за 15лв.втора ръка,нова предполагам ,че е скъпа,не съм и питал колко.

- kiko26
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1,9TDI 110кс 2002г - от вън теч свръзка към парно
Тези накрайници на маркучите се продават отделно.Цената им оригинални в Порше е 12.83лв.
Re: Голф 4 1,9TDI 110кс 2002г - от вън теч свръзка към парно
Благодаря ви много колеги . Ако не е твърде нахално някой може ли да ми каже точното наименование , или някакъв каталожен номер или линк . Няма как да отида лично да си го взема от България , та ще пращам някой познат и ми се иска да го улесня максимално , все пак услуга ще ми върши.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта