AEE Мотор в голф 3 ?
- eminem94
- Мнения: 672
- Регистриран на: Вто 20 юли 2010 18:51
- Автомобил: Audi A4 B5 Avant
- Двигател: AVG
- Местоположение: София-град
- Контакти:
AEE Мотор в голф 3 ?
Някой можели да даде мнение за този мотор (разход,подръжка),монтиран в голф 3 96-та година, попринцип е с ГИ колата за която ме интересува,няма да гоня скорост и тнт ,трябва ми главно за возене извън града много рядко вдигам над 120 .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: AEE Мотор в голф 3 ?
Добро е моторчето. См.колектори /охлюва е пластмасов / затова са и сложили ГИ.
Проблем с дроселовата клапа при замърсяване- веднъж в година сваляна на тендерата с в. ф-р и хубаво почистване на мръсотията.
Има ниски обороти на ПХ -650 об/мин и при износени потенциометри в др. калап -проблеми с клатене, изгасяне или бучене на високи обороти /около 1400-1600/. Добрата новина е,че цените на клапите паднаха и се намират.
При проблем с ниските се пускат 2 + на компа 33 и 35 пин /лъже се, че има включен климат/.
Зависи от конкретния екземпляр и поддръжката му досега.
Не пипа масло. Цените на частите не са високи ; з. накладки -29,81 лв, жила ръчна 2бр -общо 41.33 лв. к-т съединител Закс - 190 лв; пр. накладки-30.24 лв.
Гарнитурата на главата е метална.
Жилото на съединителя е автоматично. Накрая му към ск. кутия има 1 прорязана пластина / гние /и гумен тампон. Има ги като рез. част.
Ако няма ел стъкла - нямаш проблеми. Ако има шибидах - чупи ляв водач, затова профилактика -почистване и смазване с грес спрей на плъзгачите и отпушване на каналите. На предните врати се намират долу до долната панта - Г образен тампон, който се запушва. Ако са запушени при порой може да прелее и мокри тапицерията около шибидаха.
Бобината си е стандартна - мре от ЕГН и напукване. Разход градско10л и малко отгоре. Има къси скорости и бързо ускорява.Има добро и бързо парно, ако не е изпадал дунапрена от клапата.
Съпругата ми си го караше 7 г. докато можеше 5мес. преди да почине - никакви големи проблеми./ масла , филтри, гуми ,лагер прдно дясно колело, вентилатор на радиатора, четки и бендикс на стартер и изброените по-горе
Проблем с дроселовата клапа при замърсяване- веднъж в година сваляна на тендерата с в. ф-р и хубаво почистване на мръсотията.
Има ниски обороти на ПХ -650 об/мин и при износени потенциометри в др. калап -проблеми с клатене, изгасяне или бучене на високи обороти /около 1400-1600/. Добрата новина е,че цените на клапите паднаха и се намират.
При проблем с ниските се пускат 2 + на компа 33 и 35 пин /лъже се, че има включен климат/.
Зависи от конкретния екземпляр и поддръжката му досега.
Не пипа масло. Цените на частите не са високи ; з. накладки -29,81 лв, жила ръчна 2бр -общо 41.33 лв. к-т съединител Закс - 190 лв; пр. накладки-30.24 лв.
Гарнитурата на главата е метална.
Жилото на съединителя е автоматично. Накрая му към ск. кутия има 1 прорязана пластина / гние /и гумен тампон. Има ги като рез. част.
Ако няма ел стъкла - нямаш проблеми. Ако има шибидах - чупи ляв водач, затова профилактика -почистване и смазване с грес спрей на плъзгачите и отпушване на каналите. На предните врати се намират долу до долната панта - Г образен тампон, който се запушва. Ако са запушени при порой може да прелее и мокри тапицерията около шибидаха.
Бобината си е стандартна - мре от ЕГН и напукване. Разход градско10л и малко отгоре. Има къси скорости и бързо ускорява.Има добро и бързо парно, ако не е изпадал дунапрена от клапата.
Съпругата ми си го караше 7 г. докато можеше 5мес. преди да почине - никакви големи проблеми./ масла , филтри, гуми ,лагер прдно дясно колело, вентилатор на радиатора, четки и бендикс на стартер и изброените по-горе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта