днес пак студ, няма да се занимавам.
Тоя стъпков мотор не го познавам :) помня че ми въртяха там една работа за да нагласят оборотите, където е куплунга.
Чудя се може ли от мивката, вода да е влязла някъде ( примерно там ) и през нощта като паднаха температурите да е станала на лед и да е станала някоя поразия.
Golf MK3 93г. 1.8 След измит двигател няма свободни обороти
- itso2222
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 9:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 93г. 1.8 След измит двигател няма свободни обор
Много добра тема за бензин с газово:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=51505
иначе аз изчетках свещите, същата работа, разглобих надолу, мисля да сменя едни хартиени гарнитурки към стъпковото моторче съм вече, бръкнах надълбоко така да се каже и ще се оправят работите лека полека :)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=51505
иначе аз изчетках свещите, същата работа, разглобих надолу, мисля да сменя едни хартиени гарнитурки към стъпковото моторче съм вече, бръкнах надълбоко така да се каже и ще се оправят работите лека полека :)
- itso2222
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 9:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 93г. 1.8 След измит двигател няма свободни обор
Още една добра тема по въпроса
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=250064
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=250064
- itso2222
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 9:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 93г. 1.8 След измит двигател няма свободни обор
Оправи се колата. нямало бензин :)
Значи може би най-важното при газово е от време на време да се кара за предпочитане с по-високи обороти на бензин. По ръба на окръжността на дроселовата клапа се събират едни черни мазнотии, дали от примесите в газта, дали от маслените газове от двигателя ( влизат през маркуча 3-ник ). От там минава въздуха при свободен ход, задръсти ли се с чернилка, няма свободен ход, само с натиснат педал на газта може да се кара, отпуснеш ли гасне.
Значи може би най-важното при газово е от време на време да се кара за предпочитане с по-високи обороти на бензин. По ръба на окръжността на дроселовата клапа се събират едни черни мазнотии, дали от примесите в газта, дали от маслените газове от двигателя ( влизат през маркуча 3-ник ). От там минава въздуха при свободен ход, задръсти ли се с чернилка, няма свободен ход, само с натиснат педал на газта може да се кара, отпуснеш ли гасне.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 106 госта