Здравей те любители и фенове на автомобили на VW-Груп.
Преди 1месец закупих горе посоченият модел VW jetta 2.0 tdi 16v- 2005,
и в последствие се оказа че след като автомобила не се ползва в рамките на 36 часа
акумолатора пада на 10V. Закупих нов акумолатор и проблема продължи, закарах колата при местен майстор който установи че CAN-модула не " преспивал" някоя система и закупих друг модул но проблема си остана.
Моля за съвети, закойто предварително ви благодаря.
VW jetta 2.0 tdi 16v- 2005 електрическа утечка
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: VW jetta 2.0 tdi 16v- 2005 електрическа утечка
Здравей колега, и добре дошъл в семейството.
Преди време едон познат имаше подобен проблем с утечка но на Голф, оказа се че оригиналната навигация прави проблема не се изключва след като загаси колта. Остава на Stand by и заминава акомулатора. Трябвше да я смени.


Преди време едон познат имаше подобен проблем с утечка но на Голф, оказа се че оригиналната навигация прави проблема не се изключва след като загаси колта. Остава на Stand by и заминава акомулатора. Трябвше да я смени.
Re: VW jetta 2.0 tdi 16v- 2005 електрическа утечка
Благодаря за бързия отговор, но моят vw-е с радио RCD-300 което няма навигация. Незнам дали има някаква евентуално система за автоматично проследяване и ако има как мога да проверя?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: VW jetta 2.0 tdi 16v- 2005 електрическа утечка
Варианта който се сещам е да провериш по бушоните кой има консумация при загасена кола и от там да видиш веюче какво е закачено на него. Поне ще имаш представа къде да се насочиш.
Re: VW jetta 2.0 tdi 16v- 2005 електрическа утечка
Установих с помоща на уред че след заключване, в колата започват да се изключват ел. вериги и около 40 секунди червеното диотче (предполагам имобилаизер) на шофьорската врата свети постоянно, след това време заспиването на колата вече е на 0,83 Аmp. диотчето на вратата изгасва и ако започне да премигва значи колата ще заспи, ако не премигва значи не е продължило изключването на ел. вериги и остава тази консумация от 0,83 Аmp.
След изключване на акумолатора за време около 15 минути заключването се оправя и колата заспива за около 1,5 минута
Някой ако се сеща откъде идва проблема и как може да бъде отстранен моля да сподели.
След изключване на акумолатора за време около 15 минути заключването се оправя и колата заспива за около 1,5 минута
Някой ако се сеща откъде идва проблема и как може да бъде отстранен моля да сподели.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 19 яну 2014 19:58
- Автомобил: Touareg V10
- Двигател:
Re: VW jetta 2.0 tdi 16v- 2005 електрическа утечка
При мен консумацията идваше от интегралния регулатор на генератора-установява се лесно с разкачане
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта