
Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
Колеги от скоро карам Голф 4 и забелязах,че когато колата е пусната по инерция на таблото ми изписва разход 6,7 9,1 и тем подобни,но когато спра разхода си пада на 0.8 колата е 1.9 тди гти 150 коня.Търсех тука да има тема но не видях за което да ме извините ако не съм видял. 

-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
- Автомобил: Passat 9 Elegance
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 Разход
Няма да пускаш по инерция и ще ти показва 0.00-движение без газ.Какво ти пука какво показва-гледай крайния резултат.90 процента от борд компютрите не са точни.На място изключи всичко парно-фарове-музика и ще падне на 0.6 лтр.час.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
Предполагам за ARL говориш? Както ти каза колегата, това е нормално, защото когато изключиш от скорост, колата работи на тихи обороти(празен ход) и самия борд комп. ти пресмята при дадена скорост колко литра ще изгори за пробег от 100км. Това е защото си в движение и колата вече не ти отчита литри/час, а литри/100. С колкото по малка скорост пускаш по инерция толкова по-голям разход ти показва, защото ако спускаш с 50км/ч, разстояние от 100км. ще го изминеш за 2 часа. Дано си ме разбрал какво искам да кажа.
Ако искаш да не ти гори нищо, спускай на скорост и тогава разхода е 0,0л/100км.
Между другото какъв ти е моментния разход на място, когато колата е загряла на 90 градуса(без включени консуматори)? При мен на 70 градуса показва 0,6-0,7, на 90 градуса се вдига 0,7-0,8л/ч, а все си мисля, че когато загрее разхода би трябвало да пада...
Ако искаш да не ти гори нищо, спускай на скорост и тогава разхода е 0,0л/100км.
Между другото какъв ти е моментния разход на място, когато колата е загряла на 90 градуса(без включени консуматори)? При мен на 70 градуса показва 0,6-0,7, на 90 градуса се вдига 0,7-0,8л/ч, а все си мисля, че когато загрее разхода би трябвало да пада...

- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
Моята ASZ като е на 90гр. с включен фарове и парно показва 0,5л/ч.при 70гр. показва 0,7-0,8л/ч
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
ARL е двигателя и при покои колата ми дава 0.8 но за температура немога да кажа.Защото не ми работи май дачика на температурата при +10 +15 градуса когато беше хубаво времето стрелкара се качи за много малко на 90 градуса и пак си отиде на нула.Колата не я спрях цял ден от карене и нищо
Напълно ми стана ясно valiosport
Напълно ми стана ясно valiosport

- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
дали е датчика ти или нещо друго
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
Pepo_1986-Нямам си и на идея но днес.Голф 4 пак се прояви дясната духалка спря да духа
- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
духалката ти е бял кахър виж си оправи тази температура,може да е температурен датчик,самото табло или термостат
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
Не ми се вярва да е термостат, колегата каза, че за момент стрелката е скочила на 90 градуса. По скоро проблема е с лоша връзка, а може и проблем в уреда на самото табло, може и връзката със самия датчик...
Лично аз не бих ризкувал да карам без този уред, първо защото нямаш и най-малка представа каква температура ти потдържа двигатела, като знам в какъв филм може да се вкараш от едно прегряване... Ако не е загряла хубаво също не е добре да вдигаш големи обороти. Лично моя ARL сега зимата като температурата е 0-1 градус, не вдига повече от 70 градуса.
pepo_1986, направо ти завиждам за моментния разход, как сте го постигнали не знам, но това е призкак за перфектни дюзи. Имам познат с ARL и той се оплаква от завишен разход на празен ход, когато колата загрее на 90 градуса. Аз си го обяснявам, че при поизносени разпръсквачи, когато нафтата загрее хубаво вискозитета и пада и дюзите почват "леко" да "препикват" нафтата.
Лично аз не бих ризкувал да карам без този уред, първо защото нямаш и най-малка представа каква температура ти потдържа двигатела, като знам в какъв филм може да се вкараш от едно прегряване... Ако не е загряла хубаво също не е добре да вдигаш големи обороти. Лично моя ARL сега зимата като температурата е 0-1 градус, не вдига повече от 70 градуса.
pepo_1986, направо ти завиждам за моментния разход, как сте го постигнали не знам, но това е призкак за перфектни дюзи. Имам познат с ARL и той се оплаква от завишен разход на празен ход, когато колата загрее на 90 градуса. Аз си го обяснявам, че при поизносени разпръсквачи, когато нафтата загрее хубаво вискозитета и пада и дюзите почват "леко" да "препикват" нафтата.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
morfei1, а някакво предложение, защо моментния разход се вдига, при напълно загряла кола. Това не е наблюдение над един ARL? 

- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
така си е купих колата преди 2 години.нищо не съм правил.ще направя снимки да ти показа ако някои невярва.при различни температури дори.даже някои пат пада и на 0.4л/ч при включени габарити и парно.ЗА температурата във Варна падна до -10 си вдига 90гр. без проблем и си ги поддържа в града.по бавно ги вдига ама нормално
Re: Голф 4 1.9 тди гти 150 к.с. Разход
valiosport написа:morfei1, а някакво предложение, защо моментния разход се вдига, при напълно загряла кола. Това не е наблюдение над един ARL?
Моментен разход на празен ход ли имаш предвид? Принципно за нормално се има 0.8 ~ 0.7 ~ 0.6. Това е по табло, по VAGCOM си почти винаги с 0.1, а може и 0.2 надолу от тези стойности.
Моментният разход не е твърда константа и зависи от куп неща. Стрелката на таблото, ако си я следил с VAGCOM ще знаеш, че варира с едни 10градуса, особено при зимно време. Показва 90, а реално си някъде 75-80. Също зависи дали компресора на колата е включен, дали светлините или други допълнителни консуматори са включени, дали EGR-а е затапен, или в момента е затворен (при продължителна работа на празен ход, EGR-а затваря почти напълно), въздушен филтър, дебитомер, температурен датчик и т.н.т. Също зависи и от зимното време, зимата е винаги малко по-висок с 0.1 средно.
Също зависи и от таблото IMMO 2 или IMMO 3. IMMO 2-ките мерят моментния разход по някакъв странен начин, ако въобще може да се нарече мерене. Мисля, че ARL-и с IMMO 2 не се срещат, но все пак.
Общо взето до 0.8 е нормално, оттам нагоре трябва да се търси проблем, най-често в кофти зацепен ангренажен ремък (синхронизация на валовете). И от кофти дюза/и може да e. Принципно са здрави и идиото-устойчиви, но просто първо трябва да си сигурен, че всичко горе изброено е в час и работи коректно, за да търсиш проблеми в тях.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 34 госта