Продава се но е само оригинален! Горния малък маркуч също е само оригинален а долния към картера има заместител на Топран. Цените са:
Маслен сепаратор - 63 лева оригинален с отстъпката
Горен къс маркуч - 25 лева оригинален с отстъпка
Топран за картера - 31 лева пак с отстъпка
Пиша ги по спомен, но за сепаратора съм сигурен.
Тези цени са от ACE_Castrol (Владо) и са най-добрите, които ми предложиха а проверих при доста търговци тук във форума. Благодаря на Влади и баща му за съдействието. Останалите бяха хмм... с разлика от по 20-30 лева за оригиналните части. Дори и във форумния магазин.
Целта на сепаратора е да кондензира маслените пари и да ги връща в картера. НЕ КОНДЕНЗИРА ВОДА като при металните кеч кенове поради ред причини.
- Разположението му
- Материала от който е изработен (тънка пластмаса отдаваща и поглъщаща много бързо топлина) не прави голяма температурна разлика с маслените пари т.е. температурата на сепаратора се покачва и понижава с температурата на мотора
- от това следва, че няма кондензиране на вода а само на масло
Наблюдавах в рамките на месец дали действа. Веднъж седмично отварях да погледна. За този един месец входа към PCV клапана беше чист т.е. сепаратора работи. Вътре целия сепаратор беше омаслен. Вече парите от самия PCV клапан не съм ги пипал, но те минават към турбо пътищата, когато колата се кара на ниски обороти или стои на място. Щом подадеш газ клапана веднага затваря ако е изправен. Естествено винаги ще има преминали маслени пари и от PCV-то. Следващия ми проект е направата на оил кеч кен но не ми остава време. А освен време трябва да измисля и материала от който да бъде. Ще бъде инсталиран на подобно място като фабричния сепаратор но след PCV клапана.
Ще проверя пак по светло какво е положениего и ще доложа. Това нещо го монтирах преди около 3 месеца. Друг вариант е сепаратор втора употрепа и да си купиш здрави маркучи. Само трябва да измиеш хубаво сепаратора с нафта да речем, ако има отлагания и мръсотия да се изчисти. Самия сепаратор не е нищо кой знае какво. Като разширителен съд с преграда по средата, в който парите се успокояват и кондензират по стените и дъното.
Дано съм бил полезен
Поздрави



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Няма ли как да се преправи съществуващия маркуч, за да не се купуват отделно два по-къси?
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не съм се заглеждал и нямам представа дали може да се преправи. Имам цял маркуч и трябва да погледна като ми остане време. Но мисля, че ще може да се направи... Вече зависи и дали масления сепаратор ще отговаря като диаметър на срязания маркуч. Дали ще може да се сглоби или ще трябва да се мисли някакъв вариант за снадки. Трябва да погледна за да не пиша наизуст ....
Забравих да напиша, че този маслен сепаратор е за Пасат б5. Не съм запознат дали има такъв при Б5.5 но предполагам, че има.
Забравих да напиша, че този маслен сепаратор е за Пасат б5. Не съм запознат дали има такъв при Б5.5 но предполагам, че има.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой може ли да даде актуална информация за цени на ремъци, ролки и водна помпа за Б5 AFN?
И също така имам интересен проблем:
Иззад таблото (километража) се чува едно "църкане" или нещо такова.. Наподобявам го на смущения от радиостанция.. Както и на прехвърчащи искри
.. Има ли нещо там отзад, за което да не знам или да разглобявам преди да съм се подпалил някъде?
Ааа.. Сега се сетих като какво ми звучи.. Гайгеров брояч.. Ама точно!
И също така имам интересен проблем:
Иззад таблото (километража) се чува едно "църкане" или нещо такова.. Наподобявам го на смущения от радиостанция.. Както и на прехвърчащи искри

Ааа.. Сега се сетих като какво ми звучи.. Гайгеров брояч.. Ама точно!
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Дано не те подведа за цените, но преди две години, всичко беше по около 50 лева. Относно църкането в таблото не мога да дам мнение.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А те всъщност са 3 ремъка (два пистови и един Ангренажен), три обтяжни ролки (по една за всеки ремък) и една паразитна на ангренажа.. Така ли е или се бъркам?
И вярно ли и водната помпа 50лв.?
Имам и друго интересно питане:
Някой може ли да ми даде схема на "окачването" на двигателя (AFN) отпред? Понеже доколкото знам от така наречения на английски "snub mount bracket" излизат два "винкела", които се хващат единия за едната лапа на двигателя, а другия някъде отстрани на картера, някой може ли да изкопае номерата на тия винкели? Понеже на мен ми липсват и snub mount bracket-а в момента виси на тампона(гумата), поради един скъсан и два развили се болта на тоя snub mount bracket.. Имам чувството, че ще ми падне двигателя..
Ааа.. И тея болтове на каква дължина трябва да са? Че са М8, това ясно, ама дължината ме вълнува..
И вярно ли и водната помпа 50лв.?
Имам и друго интересно питане:
Някой може ли да ми даде схема на "окачването" на двигателя (AFN) отпред? Понеже доколкото знам от така наречения на английски "snub mount bracket" излизат два "винкела", които се хващат единия за едната лапа на двигателя, а другия някъде отстрани на картера, някой може ли да изкопае номерата на тия винкели? Понеже на мен ми липсват и snub mount bracket-а в момента виси на тампона(гумата), поради един скъсан и два развили се болта на тоя snub mount bracket.. Имам чувството, че ще ми падне двигателя..

Ааа.. И тея болтове на каква дължина трябва да са? Че са М8, това ясно, ама дължината ме вълнува..
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комплекта е този, който си описал. Само успокоителната ролка на пистовия ремък е по-скъпа, щото е на амортисьор (поне при мен и струва около 150-170 лв). Говоря за пистовия, който е зацепен на генератора, хидравликата и перката с вискосъединителя. Другия, който е за компресора на климатика даже е по-евтин. А иначе за водната помпа съм сигурен - 50 лв.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Благодаря!
А нещо по въпроса с болтовете и винкелите?
А нещо по въпроса с болтовете и винкелите?
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Колеги приятел пострада след скъсване на уплътнението на топлообменника, който охлажда маслото. Та решил съм при смяната на маслото да сменя и въпросната гумичка. Имам ли избор от рязлични марки и съответно каква да взема? Колата е от профила.
Оригинална, под 10 лв. е.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За да смениш крушка...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бе на тия Пасати чак пък да трябва да свалиш бронята за да смениш една крушка ми се струва прекалено.
Поне на моят Пасат ги сменям относително лесно.
Нещо не е баш така на горните снимки, друго се сменя там.
Поне на моят Пасат ги сменям относително лесно.
Нещо не е баш така на горните снимки, друго се сменя там.
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е фара е малко по-друг от твоя. Тоя ксенон е там дето е твоя мигач. Сигурно за това е това мъчение.
А пък аз псувах по моя Пасат, че разбутвам въздуховоди и въздушни филтри заради десния фар
А пък аз псувах по моя Пасат, че разбутвам въздуховоди и въздушни филтри заради десния фар
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Напротив, за да смениш D2S крушка на В5.5 с фабричен точно това е упражнението. Загледай се на втората снимка, където е свален фара, под какъв капак с три винта се намира въпросната крушка.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги искам да ви попитам нещо като включа задна и премигват светлините за задна и изгасват,а като държа лоста натиснат назад с рака и те светят от какво може да е маса ли губи не знам кажете вашите предложения.Става дума за пасат B5.Благодаря предварително.



- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ужас. Добре, че вече трета година не ми се е налагало да сменям крушки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 20 госта