колата си дойде чипната от германия 136кс/380нм и чак сега разбрах/след 5г каране като и свалих софтуера,с помоща на blajetoo от ауди форума който ми подобри софтуера и качи до 143кс. давайте по ....лв. като искате за НИЩО това не е писание против БРЕЗЕЛ ,четейки години по форуми той се е ДОКАЗАЛ дори съм карал пипан от него голф 4 ....самолет беше
тоя па ти ли ще ни кажеш за какво да си харчим парите бе?За нищо вика.Аз карах с това нищо 5 години и съм доволен.И още нещо да ти кажа - не е важнс цифрата, а как усещаш колата! Айде ходи си при великите светила на маперството и не ни занимавай.
Xaxaxa за "нищо" вика явно колега не са ти качествени майсторите ,ходи при Брезел и да видим след диното дали ще викаш пак за "нищо" ,понеже лично до преди чипа карах автомобил , а след чипа вече изтребител
Здравейте, знае ли някой какво може да се постигне при чип на Голф 5, 2007г., 1.9 TDI, 90 кс, BXF? Кой мотор е по-добър за софтуерен чип - 90кс или 105 кс? Благодаря!
Здравейте, имам едно питане към специалистите тук. Карам сеат ибиза 1.8 турбо AQX . Наскоро му сложих турбо к03с(k03-052) и го чипосах. Проблема ми е че актуатора на турбото не е оригиналния 85 N ,а е 65 N от турбо к03-011 150 коня. Прочетох тази статия: All the following turbos have the same installation dimensions and thermodynamical performance. The differences are only in the actuator that opens the turbine bypass valve: K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N actuator K03-026 180 hp, 85 N actuator K03-035 180 hp, 85 N actuator K03-044 150 hp, 65 N actuator K03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N actuator with 2 ports K03-049 150 hp (Sharan/Alhambra), 65 N actuator The 180 hp versions have an actuator with a higher opening force due to the higher exhaust gas pressure (which is a consequence of the higher boost pressure). Otherwise the valve would be pushed open by the exhaust gas pressure.
The following turbos are a further development (since 2000) and have an improved and slightly larger compressor while using the same turbine (still with the same installation dimensions): K03-052 180 hp, 85 N actuator K03-053 150 hp, 85 N actuator K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator
Consequentially, putting a 180 hp turbo on a 150 hp engine will not bring about any change in performance, but putting on a K03-052/053/058 instead of the older versions will bring a slight improvement in engine efficiency. Additionally, with re-mapping the ECU you can achieve about 215 hp without danger of overspeeding the turbo. With the older turbos, 195 hp is the limit. От нея разбрах че актуатора 65 N е по слаб и може да не издържи на високото налягане на изходящите газове и те да го затворят при голямо налягане. Дали е така или няма да имам проблем с това? Турбото ми надува на 1-1.1 !
Здравейте! Колата е пасат б5.5, 1.9тди- 130к.с, типтроник. Видях, че по коментари на други проекти пише, че при автоматика сякаш ефектът се усеща по-слабо. Какво ще ми кажете вие, какво мога да очаквам след чипа като мощност и разход на гориво? Също така, колко време трае процедурата, колата ще нощува ли в Годеч например, тъй като ми е най-близо?