Впечатления от ТДИ 110 коня.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
mirkoslav
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 20 ное 2014 4:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот mirkoslav » Сря 25 мар 2015 4:24


С голф 4 110к.с. + чипС съм,а4,пасат и голф 1.8t ги дърпам с 2 коли разтояние на 400м. С а4-ката до 200 сме правили замерване,застига ме около 180,над 200 ме задминава. Това мога да споделя аз от опита си. И между другото съм с 17-ки 225/45,които определено си се усещат.




black_903
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 27 мар 2013 23:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот black_903 » Сря 25 мар 2015 8:13


monty написа:Преди карах 2Е на бензин и вървеше малко повече от стокови 90 коньови TDI-та. Сега карам чЕпната 110 с роторна помпа в купето на Golf 4 и миналата година по пътя за Калояново направихме малко сверки с други колеги. С VR6 в купето на Golf 3 до 150-160 бяхме на кантар, дори с леко предимство за VR-а и после дърпаше. Другият колега беше с пипан KR в Golf 2. KR-то вървеше брутално до към 140, но след това увисваше. Като цяло TDI-то има пауър, но следващата ще е 6 цилиндрова бензинка. :mhihi

Колега тоз вр и кр от живите ли са щот леко ги изкарваш баси спреляците?


Потребителски аватар
monty
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 22:42
Автомобил: Hyundai i20
Двигател: 998cc TGDI
Местоположение: София

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот monty » Сря 25 мар 2015 10:42


VR-a спечели една от дисциплините на Калояново. И при положение, че VR-a е към 180 коня, КR-то да е към 150 с доработките и двете атмосферки, колко повече трябва да вървят от 150 коньово TDI според теб? Не се заяждам, просто ми е интересна твоята гледан точка. :beer


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот Bai Sando » Сря 25 мар 2015 18:12


Това което прочетох до тук е,че стково ТДИ върви колкото 120-130 коня бензинов мотор :gruebel
Това значи ли,че моя излезе корав,щом до 160 км/ч не му се даде или трябваше да цъкна на бензин :redface


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот hooligan_sk » Сря 25 мар 2015 19:25


Стоково си върви колкото 2Е. Мощността си е мощност и не лъже с много. :th_up

monty написа:VR-a спечели една от дисциплините на Калояново. И при положение, че VR-a е към 180 коня, КR-то да е към 150 с доработките и двете атмосферки, колко повече трябва да вървят от 150 коньово TDI според теб? Не се заяждам, просто ми е интересна твоята гледан точка. :beer


Твоето ТДИ, като беше мое, сме го засичали многократно с Корадо 9А, 136кс. Дърпа го от всякакъв старт, без проблем. :mhihi


Потребителски аватар
Lonely-Wolf
Мнения: 279
Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот Lonely-Wolf » Сря 25 мар 2015 20:27


Да споделя и моя опит с ТДИ-тата :), колата е пасата от профила. Имал съм доста срещи с 110тди,явно стокови са повечето защото със сигурност ще ме отвеят ако не са. Имам две стабилни гонки с А4 110к предполагам,защото на тях в движение отзад не мога много да им различавам кое е ПД,кое не. Гонките са се развивали от 100км/ч до към 180-190км/ч. Първата бе по леко нагорнище,изравнихме се на към 160 и бавничко го подминах. Втората среща пак с А4 комби същия мотор,пак по същия начин лекичко си го подминавам от 140 някъде беше. Третата среща с това ТДИ бе с пасат комби като моя,този бе с чип(знам защото го познавам). Бяха 3-ма възрастни аз бях сам и на чесън :D ,видях го засилен зад мен и свалих на втора някъде с 50-60 съм карал. Подмина ме,и до към 120 вървяхме заедно и прекратихме гонката.
С Зафира 2.2 136к също имам гонка,пак някъде около 150-180 беше тръгна да ме изпреварва доста отчетливо и като стигнахме 180км/ч все едно спря :D и изостана.
И още една която ми е направила впечетление,беше с венто 1.9 тди, него не го знам колко коня е. От сфетофар тръгнахме.В началото си помислих леле тоя ме скъса,вървяхме заедно до към 70км/ч и след това направо спря.

п.с. Гонките с А4-те бяха на бензин


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот Stivi » Сря 25 мар 2015 21:08


Bai Sando написа:Иначе моя дзвер си е напълно стоков 115 коня с газов инжекцион.
ТДИ-то ме задмина бавно,но убедително и забелязах,че не пушеше много. :icon_razz


Ами щото не е давал много газ :) Иначе със 115 бензинови атмосферни кончета на газ много бързо би му видял номера в далечината мяркащ се през черния пушек :mhihi


Потребителски аватар
danielstoqnov
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 110 +
Местоположение: Варна

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот danielstoqnov » Чет 26 мар 2015 2:02


Това с пушенето не е голям фактор,моя голф изпушва еднократно явно в пика на турбината като дам педала до долу след това незабележимо...иначе ми е голям кеф да им правя "черно парти" :mhihi


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот xalerrelax » Чет 26 мар 2015 10:14


Извинявам се за офф-а ,ама не се сдържах.
Колко трябва да си зле , да се радваш , че колата ти пуши като кебапчийница. :thumb_down


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот stefan4o » Чет 26 мар 2015 10:33


Ако направят стикери като у немско ще си пушат само на околовръстното. Иначе и аз им се чудя на такива хора, кое точно ги кефи.


Потребителски аватар
1637
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 21 май 2011 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот 1637 » Съб 28 мар 2015 13:54


Ами кое ги кефи ,като не се види вървежа,поне пушека да се види-той създава усещането за вървеж :mhihi .Или на руски казано:Шум болшой,скорост маленкая :mhihi


Потребителски аватар
danielstoqnov
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 110 +
Местоположение: Варна

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот danielstoqnov » Нед 29 мар 2015 0:49


Да се смея ли да плача ли на този негативизъм,3ма човека без работа се изказаха на нещо което съм казал просто за майтапа.Много е жалко и почти на на 1/3 от темите го виждам,семкаджии чакат някой да се изкаже "погрешно" дали с малка или голяма буква е написал думата или запетая,или в случая моето мнение...е*ахти смешната работа :screwy
П.П. колата ми не пуши като кебапчийница-по скоро като сръбска скара!!!
И с Меркел съм се договорил не се тревожи!!!
Относно вървежа на колата колата ми върви ДОСТА добре за 110 с чип и пушенето,е повече от добре,както написах колата изпушва еднократно и то малко при кикдалн в пика на турбината след което спира....като цяло имах предвид за рейсарите,които ми стоят на задната броня при нормално каране?,на които правя "черно парти" Не се притеснявайте не замърсявам природата повече от вас и не карам локомотив,кебапчийница,сръбска скара,на въглища,олио,марихуана и т.н. :bowdown


mirkoslav
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 20 ное 2014 4:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот mirkoslav » Нед 29 мар 2015 8:24


То ако не ни припушваха "печките" как щяха да разбират от къде сме минали хората с бавни бензинки..щото за догонване е изключено да говорим на еднаква мощност..та даже и 20-30к.с. отгоре да е бензинката,пак не им се получават нещата :) Кофти е да осъзнаеш,че "пушещите" машинки вървят повече с по-малки разходи за гориво,ноо..факт! ;)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот hooligan_sk » Нед 29 мар 2015 8:33


В определен сет ъп, пушенето става неизбежно, но тогава е добре дошло. Иначе за чипната 110ка.... просто мотора е зле, ако пуши много. :mhihi


respekt86
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
Автомобил: Golf 3
Двигател: aft
Местоположение: Ст. Загора

Re: Впечатления от ТДИ 110 коня.

Мнениеот respekt86 » Нед 29 мар 2015 10:37


tdi 110 ускорение от място
до 100 км/ч 11.3 (12.8) с. хаха на това ли му викате вървеж. mirkoslav аз със 101 коня бензин ускорявам за 11.1. И дума не може да става дизел да бие бензин по каквито и да било параметри освен икономия на гориво(за сметка на скъпите ремонти). Бензиновата атмосверка е най доброто, и не създава ядове!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 41 госта