Поло 2007 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vwpolofan
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 20:44
Автомобил:
Двигател:

Поло 2007 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Мнениеот vwpolofan » Сря 25 мар 2015 20:50


Здравейте!

От известно време имам проблем с Полото. На около 2500 км. гори около 500 мл. масло и не мога да разбера къде е причината. Маслото с което се кара колата е Castrol DPF 5w30 (505 01), а двигателя e дизел 1.4, 69 конски сили, 3 цилиндъра. Някакви предположения?




Потребителски аватар
M.Garev
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 23 ное 2014 23:14
Автомобил: VW Polo 6n1
Двигател: AER 1997
Местоположение: Плевен

Re: Поло 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Мнениеот M.Garev » Сря 25 мар 2015 21:00


Mоже би гумички на клапаните,сегменти или теч отнякъде.
Най-лесния вариант за отстраняването на проблема е да отидеш на майстор и да се консултираш с него.
И моето взе да гори много масло и пуши като дизел и ще ходи на майстор за ревизия на мотора направо. :)

Последна промяна от M.Garev на Чет 26 мар 2015 17:04, променено общо 1 път.


vwpolofan
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 20:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 2007 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Мнениеот vwpolofan » Сря 25 мар 2015 21:19


При мен няма течове (оглеждано е) и не пуши, дори като се изфорсира димът е съвсем лек.


Потребителски аватар
M.Garev
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 23 ное 2014 23:14
Автомобил: VW Polo 6n1
Двигател: AER 1997
Местоположение: Плевен

Re: Поло 2007 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Мнениеот M.Garev » Сря 25 мар 2015 21:57


Защо не пробваш с по гъсто масло.
Пример CASTROL EDGE TURBO DIESEL FST 5W40 пак по каталог е за твоя двигател VW 502.00/ 505.00/ 505.01
До колкото знам рядкото масло изгаря по-бързо от по-гъстото, някои типове масла при висока температура стават течливи като вода, други типове остават гъсти и при тях разхода на масло може да е по-малък. Острия стил на кормуване не носи само по-висок разход на гориво но и се увеличава разхода на масло за да се предотвратят опасностите при високите обороти.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 2007 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Мнениеот Pirogov » Чет 26 мар 2015 0:01


Маслото ти трябва да е 5w40. Пробвай и кажи как е. Моята я карах с Мотул и :th_up


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Поло 2007 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Мнениеот polovera_9n3 » Чет 26 мар 2015 15:57


Като за начало отвори големия маркуч, който излиза от турбото и отива към кулера в калника, ако там е омазано значи почти сигурно ти е сдухана турбината. При мене там е сухо(мойта не гори и грам за 10 000), а един приятел със същото поло и той като тебе му губи масло, маркучите му са омазани с масло отвътре, но отзад не пуши, незнам защо, не пуши. А мотора БНМ е точно 51кв, 70 коня, 75то коня е с друг код :th_up


vwpolofan
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 20:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 2007 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Мнениеот vwpolofan » Чет 26 мар 2015 19:09


Маркуча към кулера е чист и сух


Потребителски аватар
M.Garev
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 23 ное 2014 23:14
Автомобил: VW Polo 6n1
Двигател: AER 1997
Местоположение: Плевен

Re: Поло 2007 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Мнениеот M.Garev » Чет 26 мар 2015 21:45


Еми тогава на следващата смяна слагай 5w40 и да кажеш какво е станало.
Няма тогава от какво друго да е едвам изпушва няма течове и маркуча към кулера е сух.
:th_up


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Поло 2007 1,4 дизел 3 цилиндъра 69 к.с. - гори масло

Мнениеот polovera_9n3 » Пет 27 мар 2015 14:48


За това Кастрол едге, там където си обслужвам колата, майстора казва, че там е супер вероятно да попадна на менте. Препоръча ми Саш титан 5в 40, 505.01 май беше, сега карам с такова и съм доволен, наближава ми смяната скоро и пак такова ще налея



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 88 госта