Здравейте! Обмислил съм да сменям форума от този на БМВ с този :) Предвид това че станах татко и е39-тката ми стана тясна за колички и прочие реших да сменя крълата емблема с друга таква и се спрях на Шаран след 2001 като цяло съм фен на бензиновите автомобили но пък не съм чувал добри отзиви за бензиновите агрегати на VW по конкретно за тези до 2000кубика какъвто търся аз. Та въпросите са ми:
1. Какво ще кажете за колата като цяло?
2. Какви са детските болести при тези автомобили?
3. Ако евентуално избера дизел то кой дизел е най безпроблемен?
4. Ако е бензин кой бензин до 2000кубика да е като трябва да издържлив и на газ?
За сега съм се спрял на този екземпляр http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11426746902965854&slink=97pr34 но нямам ни най малка представа за двигателя може ли да се газифицира проблемен ли е динамичен ли е спрямо купето колко ще ми гори на газ и т.н.?



Въпрос за Sharan 1.8T
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за Sharan 1.8T
Като новопокръстен в морското дело (от 3 месеца имам Шаран, макар, че според мен си е жив КИТ!) - голяма, висока и с комфортна возия кола.
Аз съм с 2 деца, че и жена от Троян, и пак няма напълване багажника
Нова Година карах в Смолян, взех и на кумовете багажа (че те са с Пунто) и пак багажника беше нареден на един слой. втори слой багаж беше само шейната.
Всъщност, на VW Sharan, Seat Alhambra и Ford Galaxy се монтират само 3 типа бензинови агрегати:
Споменатия от теб 1.8Т - 150 коня
2.0 8V 115 коня с код ADY
VR6 (6-цилиндров, V-образен с малък ъгъл на буталата) 2.8 или 2.9 кубика
Всеки от тях може да се газифицира, но никой от тях с обикновена газова. Задължително газов инжекцион.
Турбо мотора разправят, че ставал много приятен за каране след чипосване, но като всеки бензинов агрегат, за да върви, трябва и да понагорява.
Най-безпроблемен от споменатите е ADY. Това е наследник на добре познатия 2Е (до скоро бях с такъв, макар и качен на Пассат) и да ти кажа, много носи на бой, евтин и лесен е да го оправяш, като му видиш сметката.
С най-голям ресурс са, разбира се, 6-цилиндровите мотори заради по-голямата литрова мощност и по-големия въртящ момент, но са значително по-скъпи за поддръжка, по-екзотични са и малко хора се навиват да ги правят (читаво).
Кориозно, и трите мотора са с приблизително еднакъв разход.
Качени на Пассат (с около 400кг по-лек е) харчат между 6 и 11л бензин в зависимост от това дали си извън или в града, както и от стила ти на каране, разбира се.
Колега с газифициран ADY докладва за 10-11 л газ при смесено каране
По т 2. както пише и в AutoData-та - 3-тия стоп (късат се кабелите), (макар, че при мен не само тези кабели бяха изпокъсани), и климатика. Има една гадна тръбичка при предната броня, която е постоянно нахвърляна с кал, луга и вода и май няма Шаран, дето да не е пробита
Заменя се лесно и безболезнено с гумен маркуч, но дали немеца Ахмет или Юсуф ще се е сетил, че след като спре климатроника заради липса на фреон, трябва да го включи в режим ECON, за да не върти компресора или е продължил да си кара като пич, докато не са изсвирили буталцата на този компресор на умряло и затегнало - Божа работа!
Всички дизели и голяма част от бензиновите модели имат монтиран допълнителен отоплител, печка. Масово не работят, защото горивната помпа на тази печка е на открито под колата и кородират клемите й. Лесно се оправя
Ако няма печка, обаче, тоз голям хамбар няма отопляне зимата. Особено дизелите.
По т3. съм пас. Аз съм с дизел, с код AFN и това се счита за най-безпроблемния дизелов агрегат на VW, съперничещ по издръжливост на атмосферните дизели на Пежо, но е до 2000г. (в моя конкретен случай - 1998г)
За по-новите дизели разгледай в дизеловия подфорум
по т4, вече ти отговорих
Ако е само заради количката - поогледай и Пассат комби.
Багажника хич не е малък, а и в купето е просторно.
Всъщност дори Пассата ми имаше повече разстояние м/у предни и задни седалки, макар, че преди детето ти да почне да се натиска с гаджета на задните седлки - и двете ще те устройват като место.
Успех с избора!
Аз съм с 2 деца, че и жена от Троян, и пак няма напълване багажника

Нова Година карах в Смолян, взех и на кумовете багажа (че те са с Пунто) и пак багажника беше нареден на един слой. втори слой багаж беше само шейната.
Всъщност, на VW Sharan, Seat Alhambra и Ford Galaxy се монтират само 3 типа бензинови агрегати:
Споменатия от теб 1.8Т - 150 коня
2.0 8V 115 коня с код ADY
VR6 (6-цилиндров, V-образен с малък ъгъл на буталата) 2.8 или 2.9 кубика
Всеки от тях може да се газифицира, но никой от тях с обикновена газова. Задължително газов инжекцион.
Турбо мотора разправят, че ставал много приятен за каране след чипосване, но като всеки бензинов агрегат, за да върви, трябва и да понагорява.
Най-безпроблемен от споменатите е ADY. Това е наследник на добре познатия 2Е (до скоро бях с такъв, макар и качен на Пассат) и да ти кажа, много носи на бой, евтин и лесен е да го оправяш, като му видиш сметката.
С най-голям ресурс са, разбира се, 6-цилиндровите мотори заради по-голямата литрова мощност и по-големия въртящ момент, но са значително по-скъпи за поддръжка, по-екзотични са и малко хора се навиват да ги правят (читаво).
Кориозно, и трите мотора са с приблизително еднакъв разход.
Качени на Пассат (с около 400кг по-лек е) харчат между 6 и 11л бензин в зависимост от това дали си извън или в града, както и от стила ти на каране, разбира се.
Колега с газифициран ADY докладва за 10-11 л газ при смесено каране
По т 2. както пише и в AutoData-та - 3-тия стоп (късат се кабелите), (макар, че при мен не само тези кабели бяха изпокъсани), и климатика. Има една гадна тръбичка при предната броня, която е постоянно нахвърляна с кал, луга и вода и май няма Шаран, дето да не е пробита

Всички дизели и голяма част от бензиновите модели имат монтиран допълнителен отоплител, печка. Масово не работят, защото горивната помпа на тази печка е на открито под колата и кородират клемите й. Лесно се оправя

Ако няма печка, обаче, тоз голям хамбар няма отопляне зимата. Особено дизелите.
По т3. съм пас. Аз съм с дизел, с код AFN и това се счита за най-безпроблемния дизелов агрегат на VW, съперничещ по издръжливост на атмосферните дизели на Пежо, но е до 2000г. (в моя конкретен случай - 1998г)
За по-новите дизели разгледай в дизеловия подфорум
по т4, вече ти отговорих

Ако е само заради количката - поогледай и Пассат комби.
Багажника хич не е малък, а и в купето е просторно.
Всъщност дори Пассата ми имаше повече разстояние м/у предни и задни седалки, макар, че преди детето ти да почне да се натиска с гаджета на задните седлки - и двете ще те устройват като место.
Успех с избора!

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта