Здравейте,
имам следният проблем с поло 6n1 1.4 60кс от 99г:от известно време колата отказва да запали на студено(първото палене за деня). Пробвам да я запаля и не мога оставям я и след 2 часа пали като кибрит от 1вия път.И на другия ден всичко се повтаря.Понякога изобщо не пали ,понякога от раз , но веднъж запалена през целия ден нямам проблеми.При отказ помпата работи,бензин има и мокри свещите,искра има ,но колата не пали.Само върти стартера даже не се и мъчи да запали.Смених дистрибутор,палец и температурен датчик,свещи и кабели са на 10000.
Моля ако има някой със сходен проблем да казва решения.
поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт - решен
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 12 сеп 2013 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт
Имах сходен проблем с вашия. Пали по обед, сутрин неще. Оказа се вода в горивото. Източих резервоара, подсуших го и налях ново гориво. Смених горивния филтър и нещата си дойдоха на мястото.
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт
Благодаря ,мисля ,че мн. правилно ме насочи и проблема е сходен , защото когато запаля на студено извесно време при по-рязко подаване на газ колата се дави.Това се обостря ,когато не е карана по-дълго(няколко дни)и изчезва ,когато поработи на място и загрее. Вероятно изпарява водата и се оправя.Ако изключа МАП дтчика работи малко по-добре ,но пак се дави при влажно време.Сега остава да търся при мен от къде идва тази вода.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт
Имам сходен проблем с поло 6н2 1.0mpi сутрин не всеки пат пали и веднага гасне, или варти и не пали. След минута изчакване и повторен опит пали и мерише на бензин при изфорсирване изпушва на богато.Следващите паления за деня почти нямат проблем, много рядко и през деня да направи този номер. Според мен се дави, и не знам защо компа пуска толков горива.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт
Спирта абсорбира водата в резервоара, на карбураторен двигател редовно сипвах спирт за горене в резервоара зимно време, и съм нямал проблем. Водата може да е от конденз, може и с бензина да са я сипали. Не съм оглеждал гърловината и тръбите след нея какви са, защото съм виждал изгнили и при дъжд гумата хвърля вода. На сегашният ми инжекцион още не ми се е налагало да сипвам спирт и дано не се налага, а и се чудя дали няма да е проблем с цялата тая електроника.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт
http://kolegi.info/viewtopic.php?f=18&t=5717&start=15
Ето една подобна тема с давене при vw.
Ето една подобна тема с давене при vw.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт
Стефко, компа пуска повече гориво, защото навярно си мисли, че е много студено. Температурните датчици на полотата дават фира след известно време, почти всички го сменят и симптомите са такива. Пробвай с този датчик, сменя се лесно и не струва много, около 20 лв.
Може да и направиш и една диагностика евентуално. Може и бензиновата помпа да е тръгнала.
Имам същият таласъм и вече ми е писнало от това гаснене. Аз смених половината двигател и пак гасне.
Ти пробвал ли си с нещо до сега?
Може да и направиш и една диагностика евентуално. Може и бензиновата помпа да е тръгнала.
Имам същият таласъм и вече ми е писнало от това гаснене. Аз смених половината двигател и пак гасне.
Ти пробвал ли си с нещо до сега?
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт
Нищо не сам правил,просто сам прегледал маркучите на картерната вентилация и сменил един. Чакам си ваг кабела и тогава ще проверя тем.датчик знам че става и с директно замерване но не ми се занимава.
Мап сензора ще свалям тези дни да почистя.
Но ми се струва че имам проблем с сервото,доста по твърд е педала я сравнение а другата ми сащо vw кола която сащо няма abs, и когато спра задаржа спирачката и загася след 3-5 сек педала ми избутва крака проато валума изчезва,а не мисля че трябва толкова барзо да се случи това.
Мап сензора ще свалям тези дни да почистя.
Но ми се струва че имам проблем с сервото,доста по твърд е педала я сравнение а другата ми сащо vw кола която сащо няма abs, и когато спра задаржа спирачката и загася след 3-5 сек педала ми избутва крака проато валума изчезва,а не мисля че трябва толкова барзо да се случи това.
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт
Приблемът с паленето изчезна със смяна на кабели и термо датчик. Майстора обясни ,че проблемът бил комбиниран между двете.Остава давенето при студен старт и влажно време.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт - решен
Смени си бобината, ако вече не си го направил. Ако е оригиналната, със сигурност има пукнатини по нея и влагата й влияе негативно. Въпреки, че виждаш искра на свещите - така ще се държи.
П.С.: Впрочем, за да спестиш някой лев, вземи един пулверизатор с чиста вода, намокри бобината и пробвай да запалиш. Ако не запали или още повече се "дави", вземи сешоар и изсуши бобината и пробвай пак да запалиш.
П.С.: Впрочем, за да спестиш някой лев, вземи един пулверизатор с чиста вода, намокри бобината и пробвай да запалиш. Ако не запали или още повече се "дави", вземи сешоар и изсуши бобината и пробвай пак да запалиш.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт - решен
Ако намериш бобина Телефункен-вечна е.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: поло 6n1 1.4 60кс проблем със студен старт - решен
Проблема с първия старт остава и с давенето. Искам да попитам взех си елмм327 и гледам живи дани. Какви трябва да бъдат нормалните стоиности като вакум, полжение дросел и др данни? При мен вакума на загрял мотор е -19-20. дросела на празен ход на загрял мотор е 2,7% на студен 5-7%,. Какво друго трябва да погледна и каде да търся?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта