1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
galinkz
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 11 май 2014 23:34
Автомобил:
Двигател:

1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение!!

Мнениеот galinkz » Чет 26 мар 2015 21:05


Здравейте,колеги!Имам еднин от скоро появил се проблем и незнам от къде да го търся.Колата е ШКОДА ОКТАВИЯ 1.9ТДИ 110 AHF.Значи карам колата,спирам по-някаква работа,качвам се давам на контакт и виждам че,лампичката на подгряващите не свети,след което завъртам и неиска да запали-сякаш няма и грам нафта. :screwy Постоявам така около 2 или 3 мин. давам на контакт лампичката си святка и пали,но онзи ден се наложи да почакам и малко повече.Не го прави всеки път но забелязах че,го прави на загрял мотор.Та въпроса ми е от какво може да е,дали не е от релето за подгряващите или кво.....!Предварително благодаря на отзовалите се колеги за което им благодаря предварително! :bowdown




Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот BuRnInGSouL » Чет 26 мар 2015 21:32


Реле Номер 109


galinkz
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 11 май 2014 23:34
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот galinkz » Чет 26 мар 2015 21:38


И аз си мисля за това реле но не съм напълно сигурен.Има ли друга възможност да е от някъде другаде?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот hvp800 » Чет 26 мар 2015 21:45


напиши в търсачката "топло палене' на 1,9тди и сядай да четеш :th_up


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот BuRnInGSouL » Чет 26 мар 2015 22:13


Топлото палене , няма нищо общо с лампата за подгрева. Там проблема е друг под определени обороти , на определени градуси не се впръсква гориво. Лампата за подгрева е нещо като чек , трябва да светне за определен период от време , за да покаже , че всичко е наред. Когато не работи Реле 109 и лампата за подгрева не свети.


galinkz
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 11 май 2014 23:34
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот galinkz » Чет 26 мар 2015 22:24


Интересно че,го прави само при загрял мотор-не се е случвало при студен,а и това цъкане на релето го няма(винаги когато лампичката угасне след малко се чува едно цъкане) може би от релето,но в този случай не се чува нищо,само едно безконечно въртене без абсолютно никакво припалване дори!


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот hvp800 » Чет 26 мар 2015 22:32


Признавам ,че прочетох темата по диагонала :redface и това за подгрева съм го пропуснал. Реле 109 е основния заподозрян НО.... при мен когато отказа това реле, колата просто се предаде. Никакво палене докато не го смених. Тези симптоми не са точно същите, както ги е описал колегата и въобще тази игра на "иди ми- дойди ми" ми е малко съмнителна. Аз бих проверил и клемореда icon_idea както и не бих изключил комбинация от няколко проблема


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот BuRnInGSouL » Чет 26 мар 2015 22:42


Да колега за кремореда не се бях сетил. Може той да дава контакт на всички други връзки , само не и на релето и да се получава все едно то е дефектно , а всъщност да си е здраво. Прав е колегата , може и друг да е проблема , или комбинация от проблеми.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот tih » Чет 26 мар 2015 23:06


Въпросното "цъкане" си е от релето, нормално е да си цъка когато всичко е наред. Друга възможна причина, която има същите симптоми и резултати е ако си сменял чиповете на ЕКУ-то и някой от тях не прави добър контакт.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот tdi fen » Пет 27 мар 2015 9:05


щом когато не светва лампата за подгрева тогава не пали е реле 109


galinkz
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 11 май 2014 23:34
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!Мнение

Мнениеот galinkz » Пет 27 мар 2015 18:48


Като стана въпрос за клемореда,преди има-няма 5 или 6 месеца го смених с нов понеже тогава тотално се предаде-нищо друго не ми светеше по-таблото освен лампата на акумолатора и естествено никакъв признак за палене.Смених го с нов и всичко заспа,допреди 2>3 седмици откакто ми направи първия признак за евентуален проблем с паленето. :screwy А що се късае за някакви чипове и некакви други щуротии-нищо не съм базикал по-нея.Но ще видя как се държи тези дни (понеже днес като я карах,нямаше никакви признаци като от миналите дни) и мойе би ще се насоча към реле 109,давидя какво ще стане.Някой може ли да ми каже продава ли се ново и за каква сума иде реч :tnk ?


galinkz
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 11 май 2014 23:34
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди AHF 110к.с.-проблемно палене след престой!РЕШЕН.

Мнениеот galinkz » Сря 01 апр 2015 21:19


Здравейте колеги!Значи проблема се реши(поне засега)с бадене на реле 109,чистене с безконтактен спрей и презапояване на бсички спойки и за момента бих казал ,че е наред с паленето :th_up Ако има друг развой на нещата ще споделя отново.Благодаря на всички които взеха отношение по-темата с пожелание за лек и безавариен път!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта