Всмукателен колектор-полиране...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Всмукателен колектор-полиране...

Мнениеот Glove » Сря 24 яну 2007 21:03


Здравейте колеги,
от доста време размишлявам по въпроса с отстраняването на грапавините от стените на смукателния колектор на Г2. Мисълта ми е следната: какъв е смисъла от това и до каква степен е разумно да се полират стените, защото до колкото съм запознат при голяма гладкост на стените е по-голяма вероятността за образуване на капки по стените , т.е. се влошава горивовъздушната смес.

:bounce
заглавието mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
xfiles
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xfiles » Сря 24 яну 2007 22:40


мойте са полирани с обикновена шкурка,не до блясък,но на око си изглеждат гладки,маи номера беше 120 или по-ситна.Много хора казаха 4е щел да се полу4и обратен ефект,дъра бъра незнам си какво,,,,нямам проблеми с колата,карам я ве4е доста време след полирането и зима и лете,проблема е 4е не знам какав е ефекта от тази операция,защото заедно с това се направиха и други неща на мотора


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Сря 24 яну 2007 22:51


колега едно е да полираш колектора друго е да го минеш с шкурката, ефекта от полирането е поразителен така че замисли се какво ще правиш с колата си според мен е грешно това с шкурката :37:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 25 яну 2007 0:24


vw_edition написа:колега едно е да полираш колектора друго е да го минеш с шкурката, ефекта от полирането е поразителен така че замисли се какво ще правиш с колата си според мен е грешно това с шкурката :37:

Искаш да кажеш че ефекта е определено положителен,така ли?Мисля да направя нещо такова,но първо трява да махна оная *йовина с бодлите точно под тампона,дето затопля сместа.Някой който е правил тая интервенция може да сподели :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 25 яну 2007 0:27


ако направиш повърхността прекалено гладка-горивото кондензира по нея и става на капчици-убивайки ефективно мотора...
ако ще предприемаш нещо-почни с шкурките и ги уситнявай на проба/грешка, докато не почнеш да не откриваш разлика във вървежа. и тогава спри. оттам нататък се връщаш.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 25 яну 2007 0:51


макс шкурка 80!
инак отрицателния ефект е описан о6те в първия пост на темата!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 25 яну 2007 1:04


Благодаря на Васко и КилърГТИ за съветите :respect :bowdown


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 25 яну 2007 2:25


vaskoto1 написа:ако направиш повърхността прекалено гладка-горивото кондензира по нея и става на капчици-убивайки ефективно мотора...
ако ще предприемаш нещо-почни с шкурките и ги уситнявай на проба/грешка, докато не почнеш да не откриваш разлика във вървежа. и тогава спри. оттам нататък се връщаш.

:!: :shock :?:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

ЗА колрктора

Мнениеот Glove » Чет 25 яну 2007 7:55


Добре значи правилно съмм мислел цхе ако се полират стенитре се образуват капки от горивото и се ебава мотора. Това което направих е да махна грубите остатъци от отливката, направих го с шкурдка 120 и 5часа търкане в един леген с вода, които ще почва да го прави това да се въоражи с нерви и търпение. :climb


Потребителски аватар
xfiles
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xfiles » Чет 25 яну 2007 10:37


пи4ове,защо да не се полу4ава конденз и при грапава повърхност бе?????? :shock


Потребителски аватар
xfiles
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xfiles » Чет 25 яну 2007 10:44


kav4o написа:
vw_edition написа:колега едно е да полираш колектора друго е да го минеш с шкурката, ефекта от полирането е поразителен така че замисли се какво ще правиш с колата си според мен е грешно това с шкурката :37:

Искаш да кажеш че ефекта е определено положителен,така ли?Мисля да направя нещо такова,но първо трява да махна оная *йовина с бодлите точно под тампона,дето затопля сместа.Някой който е правил тая интервенция може да сподели :wink:
като свалиш колектора ще е добре да уголемиш малко диаметъра на входовете на главата,ама малко -с 1мм. на радиус т.е. с 2 мм.на диаметар.става с шкур4ица.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 25 яну 2007 10:47


получава се ...тука не се говори точно за конденз... в смисъла който ти влагаш ... :) тука става въпрос, че като предобриш гладкостта на повърхността се образуват малки капчици :)


Потребителски аватар
xfiles
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xfiles » Чет 25 яну 2007 11:07


колкото по-малко съпротивление има по трасето на сместа толкова по-добре според мен.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 25 яну 2007 11:10


обаче се нарушава разпрашаването горивото и от там се ебава сместта и най малкото се вдига разхода.........


Потребителски аватар
xfiles
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xfiles » Чет 25 яну 2007 12:55


разхода се определя от съвсем други фактори май,а и си мисля 4е електронното впръскване(инжекцйона) го подава в разпрашен вид горивото,освен ако не става дума за някой стар карбураторен мотор и за това продължавам да твърдя ,4е няма проблем да се изглаждат входящи колектори.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта