След 2 дена ровене тук в 200-300 страници теми в главата ми стан каша,та реших да питам:
Малко предистория-голф 3 110коня AFN,кабрио,която купих от Белгия преди 2 седмици,и прибрах на ход,съответно с откорвенно неработещ термостат,прибирам я в Бг,и сменям ремъци ролки термостат масла филтри всичко без пропуск както трябва,.............и ето проблема......
Докато я карах с неработещият термостат пали и върви много добре,след подмяната на всичко от по горе,когато е студена пали само като покажа ключа,обаче като е топла пак пали само,че върти повече от колкото е необходимо според мен.Та общо казано на студено пали супер а на топло по трудно,някаква насока къде е заровено кучето?
Ангренажа е поставен 100% както трябва,правен е с точните инструменти!
Голф III AFN кабрио затруднено палене на топъл мотор
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
- Автомобил: Passat 6 Variant
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: София
Re: Голф III AFN кабрио затруднено палене на топъл мотор
Писах и четох и да ти кажа,не желая вграждането/интегрирането на компоненти който не са вградени от производителя,и нямат общо с колата.Неискам да реша проблема на всяка цена,а искам да стане така както трява,щом има проблем има нещо повредено или нещо за нестройка я помпа дизелова я нещо друго,не съм фрн на "побългаряването".....
Re: Голф III AFN кабрио затруднено палене на топъл мотор
Побългаряване.......... говориш за кола на 20 и отгоре, и твърдиш че не си фен на побългаряването
Ако искаш да си такъв табиетлия, смени си стартера, маховика, ГНП-то. Само, че си сложи НОВИ, оригинални, и проблема ще се оправи. Другия начин е , чрез промяна на софтуера.... ама като " не си фен на побългаряването".

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
- Автомобил: Passat 6 Variant
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: София
Re: Голф III AFN кабрио затруднено палене на топъл мотор
Какво значение има на колко е колата ако ще и на 50 да е,какъв ти е проблема,че искам да е както трябва?Какъв е проблема на маховика и стартера,че да не работят когато е топла какво им се счупва?
Последна промяна от svjokera на Чет 02 апр 2015 13:22, променено общо 1 път.
Re: Голф III AFN кабрио затруднено палене на топъл мотор
Смени си горивната карта, това е единственото ти трайно решение на проблема и не е "побългаряване". Немците са си поправили грешката но на по новите модели, просто ти трябва достатъчно кадърен човек и това е
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф III AFN кабрио затруднено палене на топъл мотор
Софтуера има значение, но дори и при 105 коня помпа дюза се наблюдава този проблем. Така, че най-доброто, което можеш да направиш и е сравнително евтино да смъкнеш стартера и НОВИ ЧЕТКИ, НОВИ ВТУЛКИ, заглаждане на ротора, смазване с подходяща грес или масло и за около година проблема го няма, ако те изкара повече супер. Настройки на помпата и центровката също имат значение, но главното е стартера да върти леко и с ряз. Ако акумулатора е зле също си иска нов.
Re: Голф III AFN кабрио затруднено палене на топъл мотор
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70 по-добре не мога да ти обясня
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта