Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот valiosport » Вто 07 апр 2015 9:01


Няма такава турбина, ще купувам 1749vb и 2052v или целия охлюв или ще се престъргва охлюва на 1749 и ще слагам перка от 2052.
Искам да запазя оригиналните турбо пътища, само ще ги модифицирам леко. :bowdown :Mr Green Fun




plamen_karagiozov
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 26 окт 2011 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот plamen_karagiozov » Съб 11 апр 2015 17:46


Ако ще си правиш хибрид ако искаш пиши ми на лични на мен ми стои перката и плочата от моя хибрид.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот valiosport » Съб 11 апр 2015 21:12


Предпочитам нова перка да си купа.

Колеги гледам Адлер Турбо че предлагат MFS перки, някой може ли да даде повече информация? Има ли някой да е слагал и как става номера?


maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот maladec » Чет 16 апр 2015 23:15


Най - добре направо 2052 . Тоя хибрид вехне във високите обороти . Нали при гонка ,точно тях ползваш. Ще тръгва по - късно от хибрида в ниските обороти . 2000-2100 ако не са проблем .


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот valiosport » Чет 16 апр 2015 23:41


2052v няма да сложа никога. Не ми се обеснява защо...
Гонките не ме интересуват, на високи обороти ме съмнява да "вехне" все пак е по голяма перката ще избутва повече въздух...
Някой ако продава студен охлюв с перка от 2052 да пише цена и ще се разберем


flexxa
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
Двигател: ARL ++ -- 1z ++

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот flexxa » Вто 21 апр 2015 16:53


Колега аз съм с хибридна турбина Гт1752вб на моя арл + ремап и ти препоричвам с две ръце струва си инвестицията


flexxa
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:40
Автомобил: Golf Mk4 Passat B3
Двигател: ARL ++ -- 1z ++

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот flexxa » Вто 21 апр 2015 16:54


пък за турбо пътищата махаш само бързата връзка на маркуча към кулера


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот valiosport » Сря 22 апр 2015 8:14


Колега аз отдавна знам че истината е в хибридната турбина, но не съм разглабял турбо досега и не ми е ясно какво се сменя и как се прави... Абе докато не си счупа турбината няма да се науча...


plamen_karagiozov
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 26 окт 2011 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот plamen_karagiozov » Сря 22 апр 2015 10:46


Щом искаш хибрид свали твоето турбо и го прати на Адлер да ти го направят, имат перки имат и охлюви необходими за направата на съответния хибрид.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот valiosport » Пет 24 апр 2015 15:38


Скоро и аз ще съм с хибрид най-малкото поне да намалее пушека, щото ще ме глобат заради "матиралия" заден прозорец. Взел съм друга 1749вб, че ако не стане да не остана без турбина :Mr Green Fun
Сега е момента да кажете на какво налягане е добре да се надуе? :love.vwclub
Колега не разбрах защо си махнал бързата връзка към интеркулера и какво си сложил на нейно място?
С оригиналната студена част ли си и сте я престъргвали или си сложил направо от 2052 и само си преправил маркуча към турбото?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот tdi fen » Пет 24 апр 2015 19:59


ако искаш да го караш по дълго на 1.5 бара го карай


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот valiosport » Пет 24 апр 2015 20:13


Аз в момента карам на 1.8 :Mr Green Fun


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот tdi fen » Пет 24 апр 2015 20:18


човека който го е правил на моя познат му е казал че абсолютния таван е 1.7 повече на негова отговорност той го кара на толкова


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот valiosport » Пет 24 апр 2015 20:23


Аз рядко я стъпвам така че не е проблем...
Аз сега пуша като локомотив, на 1.5 си представям какво ще е :h020


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот hvp800 » Пет 24 апр 2015 20:28


Аз моя хибрид го карах на 1,7 като пиковете стигаха до 2 бара. А при теб 1,8 на VB , ми се струва множко, ама щом така си решил. Хибрида на 1,8 бара би трябвало да се държи добре а и на по-голямо налягане няма смисъл да се товари. Ако мислиш да караш хибридната турбина със сегашния ти софтуер ще трябва да внимаваш за сърджа и за съединителя. Затова те съветвам да покараш малко ( първо е сложи, де :biggrin )и след това да отидеш за нова настройка спрямо новата турбина :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта