мнение за NOS !!!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 16 яну 2007 7:55


vw_edition написа:батка ако си с NOS даи мнение моля те ще ми е нужно че съм в дилема :)

Отдавна се отказах от идеята да слагам азот на колата.Реших да я засилвам по традиционния начин.Ама и съм виждал бутала на астра след впръскане на 150 коня-бах мама им,стават като куршуми,сегментите не могат да се изкарат.
Ама щом си си решил,поне гледай клапана да ти е оригинален.А и с тия карбуратори не става ли малко сложничко.




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 16 яну 2007 22:52


Нитрото коледи забравихме да споменем, че е най-евтиният тунинг и единствеият, който запазва донякъде живота на мотора или нещо такова... :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Съб 20 яну 2007 23:06


ами да ти кажа колега и на мене ми е малко колебание какво да правя / говоря за 4 те карбуратора но смятам че не е толко сложно защото го видях в завършен вид и не е философия :) мерси на всички за мненията :)


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 21 яну 2007 20:26


някои колега с голфче с нитро има ли ? :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Нед 21 яну 2007 23:57


vw_edition написа:някои колега с голфче с нитро има ли ? :)

Имаше..една двойка дето се продаваше gti,pb,искаха й 7200 или нещо такова.Дали наистина е имала не зная,щото човека даде доста противоречива информация за нея :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 22 яну 2007 12:16


ами да ви кажа някои казват добре други зле , а аз за това питам някои ако има по ясна информация от личен опит да каже защото е друго като го имаш и знаеш за какво иде реч а не като си чул нещо от някъде нали така :)


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Пон 22 яну 2007 12:42


варианата за теб, който най малко(да не казвам избщо) не вреди на двигателя е с 50 коня шот, но много е важно и правилното използване на нитро системата - не повече от 6-8 сек., като не е много хубаво веднага да правиш втори старт


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 22 яну 2007 17:06


FreAk написа:варианата за теб, който най малко(да не казвам избщо) не вреди на двигателя е с 50 коня шот, но много е важно и правилното използване на нитро системата - не повече от 6-8 сек., като не е много хубаво веднага да правиш втори старт


батка ти с NOS ли си ?


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Пон 22 яну 2007 22:36


не, но съм карал такава кола. Усещането е добро, но е за кратко и ако си маниак стигаш до следваща стъпка - турбиниране :idea:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 22 яну 2007 22:44


е това вече е приказка но засега с тези валове генерации и нали се сещаш че почнах да хващам паронемия :wink: но смятам че и до там ще се стигне по нататъка :)


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Вто 23 яну 2007 8:44


Аз имам монтирана нитро система,но я ползвам само на Божурище.За градски условия не е много подходящо,но ако решиш да монтираш първо помисли за спрачките.Ако те интересува нещо повече,питай.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Вто 23 яну 2007 20:59


да колега интересува ме каква е наистина разликата защото предполагам че си и с мотора като моя ако не се лъжа и искам да знам за какво наистина иде реч а за спирачките горе долу съм го измислил но смятам че са ми по малкия проблем а и аз попринцип колата смятам че само на божура ще я карам с NOS . така че каквото и да ми кажеш ще ми е от полза :)


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 25 яну 2007 19:28


колега ще ми споделиш ли откъде да си намяря нитро заедно с монтаж и горе долу като парички какво ще ми се върже ? :)


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пет 26 яну 2007 8:14


Аз имам,2000лв. с монтажа.Но ако искаш ела на място да обсъдим нещата,защото само с писане няма да стане.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пет 26 яну 2007 17:39


да съгласен съм даи ми адрес колега или даи на лс :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: romeob1a4a и 32 госта