Избор на турбо за 1.8т
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Избор на турбо за 1.8т
Колата е голф 4 1.8т AGU,та искам да я позасилим малко около 250-270 коня.Какво турбо да търся или от каква кола,мерси предварително
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Избор на турбо за 1.8т
То да беше само турбото, електроника, дюзи и т.н и т.н. По-добре потърси в търсачката има колеги които са минали по този път, и сумата доста сериозно пораства към 2к лева, за да стане както трябва.
Re: Избор на турбо за 1.8т
muckata_9090 написа:Колата е голф 4 1.8т AGU,та искам да я позасилим малко около 250-270 коня.Какво турбо да търся или от каква кола,мерси предварително
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71757 Ето тук е синтезирана доста информация

- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Избор на турбо за 1.8т
Много полезна статия и адски вярна. Мога да го потвърдя от опит.
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Избор на турбо за 1.8т
hvp800 написа:K 04 от S3 или ТТ
Дето вика колегата К04, за да тръгва от ниските и да е приятна за каране е добър вариянт. Но за 260-270кс трябва да я надупиш на макс. Моята е с фрезована перка (по-лека и по-различна на вид), та помисли и за някакъв вид хибрид на к04, + дюзи, колектор, даунпайп от s3, по-голям отвор на въздушния филтър, както и магистралите от същата кола, и ще ги добуташ конете.
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Избор на турбо за 1.8т
Сега съм с к03s без ремап и върви по добре от к03,но мисля че един хибрид на к03s ако се направи мога да догоня около 230 коня
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Избор на турбо за 1.8т
Значи помисли и за колектор да се направи.. Аз не бих ползвал фабричния колектор на к03, ще се поцепи, ще почне да губи налягане след 2 старта, нищо чудно и болтове да започнат да се отвиват.. искаш ли коне трябва си въобръжение и преправяне.
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Избор на турбо за 1.8т
Колектора еднакъв ли е на к03 и к03s като диаметър?
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Избор на турбо за 1.8т
По спомен да.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Избор на турбо за 1.8т
Стоковия колектор на 1.8т е пълен ташак. С един колектор, челен кулер и една турбина от рода на ТД05, я от субару или от ЕВО с 440ки дюзи на 1.2-3бара ще си перка идеално. С к04 ще ти е трудно това което искаш и ще я съсипеш бързо. Приготви си едни 2000лв.минимум и може да стигнеш 300коня.
- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Избор на турбо за 1.8т
Колега muckata_9090, хубаво си решил да засилваш 1.8Т.
Но тези коне, дето си изчислил, само на предно са... (поне за мен) доста неприятни.
Возил съм се в кола на предно с подобни коне (сток) и не съм очарован от вечните превъртания, проблеми с полуоски, изядени спирачки и гуми, и проблемни тампони...
Но тези коне, дето си изчислил, само на предно са... (поне за мен) доста неприятни.
Возил съм се в кола на предно с подобни коне (сток) и не съм очарован от вечните превъртания, проблеми с полуоски, изядени спирачки и гуми, и проблемни тампони...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта