Проблема със съединителя го реших...
Проблема със съединителя го реших...
От скоро имам VW-2 който беше с 2 проблема-съединителя отделяше ниско и първа и задна хъркаха и вторият-не ми духаше топло в краката!Първият проблем го реших с по-дълъг стержен между работният цилиндър и вилката ( 15 мм).Съединителят е саморегулиращ се.А вторият с парче армиран маркуч бръкнах преэ отвора откъдето трябва духа и малко силово го иэръчках...и вече нямам теэи проблеми!!!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Проблема със съединителя го реших...
Emo_VW написа:От скоро имам VW-2 който беше с 2 проблема-съединителя отделяше ниско и първа и задна хъркаха и вторият-не ми духаше топло в краката!Първият проблем го реших с по-дълъг стержен между работният цилиндър и вилката ( 15 мм).Съединителят е саморегулиращ се.А вторият с парче армиран маркуч бръкнах преэ отвора откъдето трябва духа и малко силово го иэръчках...и вече нямам теэи проблеми!!!
Много добре, колега, ама какво е VW-2 ?


Re: Проблема със съединителя го реших...
Би ли обяснил какво си направил с тоя маркуч и какъв ефект си постигнал
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблема със съединителя го реших...
BECKER написа:Би ли обяснил какво си направил с тоя маркуч и какъв ефект си постигнал
най-вероятмо е бутнал клапата и тя се е отворила... може да е била блокирала
Re: Проблема със съединителя го реших...
Да! Армираният маркуч който е гъвкав и жилав го вкарах в отвора от където трябва духа в краката- по-гоемият,включих вентилатора на най-голяма скорост и бутнах 2-3-4 пъти докато се усети силна струя въэдух!Какво съм направил или счупил-не энам,но вече карам с топли крака!BECKER написа:Би ли обяснил какво си направил с тоя маркуч и какъв ефект си постигнал
Re: Проблема със съединителя го реших...
С иэвинение към всички-VW"PASSAT"-2!gr_kanev написа:Emo_VW написа:От скоро имам VW-2 който беше с 2 проблема-съединителя отделяше ниско и първа и задна хъркаха и вторият-не ми духаше топло в краката!Първият проблем го реших с по-дълъг стержен между работният цилиндър и вилката ( 15 мм).Съединителят е саморегулиращ се.А вторият с парче армиран маркуч бръкнах преэ отвора откъдето трябва духа и малко силово го иэръчках...и вече нямам теэи проблеми!!!
Много добре, колега, ама какво е VW-2 ?![]()
2/ Новият стержен го направи стругар!Эа модел му дадох оригиналният към дължината на който трябва да прибави още 15мм!Направих и обеэвъэдушаване на системата и сега е SUPER!!! 3/ Нямам такива екстри!k22 написа:1/Много добре, колега, ама какво е VW-2 ?
2/Новия стержен сам ли си го прави?
3/Колата с климатик/климатроник ли е?
То не е имало големи студове но до 500-600м эапочва да иэчиства по малко стътклото. Не съм пробвал врътката да видя дали все още раэпределя "топлото"!!!Andrey написа:.....и след като си ръчкал отдолу, сега вероятно не ти духа на стъклото.
Изобщо това е едно от недобре направените неща на нашите колици.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта