Здравейте! Видях автомобила в тази обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11419277884790692&slink=9fpr2l. Онзи ден ходих да я гледам на място. По салона няма никакви забележки! Изключително запазена. Единствения проблем с декоративните лайсни и дисплея на таблото, който работи, но е на черти. Външно по боята няма никаква забележки, но колата е удряна. Десния калник не е точно на мястото си, в горната част от към стъклото стърчи с половин един сантиметър. Струва ми се че и предната броня стои някак си леко вдлъбната (сякаш има разстояние между капака, бронята и фаровете.) Щипките на левия фар са лепени отгоре. Машинката за регулирането му не работи. Други видими проблеми отвън няма. Двигателя пали от раз, работи без промяна в оборотите и не издава странни шумове. По окачването мисля че всичко е наред! Няма никакво скърцане, потропване и почукване никъде! Карах я! Набира скорост задоволително! Не бие в ляво и дясно при спиране и ускорение, скоростите се превключват без проблем! Личи си че колата е наистина доста гледана и средства за нея не са пестени.
Ще карам автомобила почти само извънградско. (работата е на 15км. и 1 светофар). Мисля да сложа газова уредба без да пестя средства за нея. Прочетох в ауто дата и на други места за градския и извънградския разход съответно 15.3 и 8.1 л. Като предполагам да се качи около 10 11 извънградско на газ без да я тормозя. Ако реша да я взимам минава през сервиз за четене на компютъра и преглед. Искам да вложа пари в колата и да не не го правя отново в скоро време. Продавача каза че единствения сериозен проблем, с който се е сблъсквал е бил хидравлична помпа и рейка, които в последствие са били сменени с нови.
Не съм се сблъсквал с VW до момента и не разбирам нищо от тях. Прочетох доста теми но не мога да открия нищо конкретно и изчерпателно. Въпросите ми са:
1. Какви консумативи трябва да сменя и каква ще е цената им при закупуване на колата?
2. Какво да очаквам да ремонтирам в бъдеще?
3. Този дисплей възможно ли е да се оправи?
4. Мотора здрав ли е като цяло? (нямам намерение да му давам зор)



Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
На 3 и 4 отговора е да. Дисплея се сменя за около 150 лв.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Малко повече от 150лв, но да, сменя се! Като 1во, бъди сигурен, че тая кола не е на 150К км! Ако мотора не е BDE т.е. от по-новите, бобината ти е 500лв и е 1 за 6те цил. , свещи по 25лв, кабелите също не са евтини. Хубаво масло 130лв МОТУЛ 5 на 30, 6л, събира 5.5. Много им се преебава 1вата степен на перките и от там сериозни проблеми можеш да имаш с климатика, там нещата никак не са евтини! Има начин да се оправят с резистори, така че тва ако ти дойде, ще ти покажа как ще го оправиш без да даваш 600лв за нови перки
Сега по твойте въпроси:
1. Като гледам на 7200, значи е готов на 7000 да я даде, каско и гражданска почти са изтекли, т.е. 500лв каско (поне аз толкова плащам), към 300лв е ГО, прехвърлянето зависи от оценката на колата + 7000лв за самата кола, ако слага ГИ си приготви едни 1500-2000лв и задължителната смяна на кабели и свещи!
2. Това ти го написах отгоре, като цяло ремонти всякакви, зависи как я караш, лично на мен биалетките са ми консуматив, т.е. на 4-5мес се сменят поне предните! Дискове, накладки ако не са наред и там си приготви една приятна сума, понеже предните дискове са на 312, а задните май на 288 и цените не са много ниски. По-добре да нямаш работа със смяна на аморт. и пружини понеже са едни много приятни суми и те! Тааа много зависи от това в какво състояние е колата сега, защото може и да няма нито едно от тези за смяна, но ако всичките ти се натрупат за 2-3-4 месеца ще ти дойде много нанагорно! Съединител - болна тема! Тука в БГ демф. маховик + к-т съединител 1300лв (това е с 30% отстъпка) + 250лв за смяна (това е най-ниската цена която са ми дали за смянта понеже е 4Motion), но ако почва да умира, ще ми пишеш и ще ти кажа от къде да си поръчаш всичко и ще ти дойде за не повече от 900лв! КАто консуматив ти предпоръчвам да си направиш и обслужване на халдекса (4Motion=а), това се прави 1 път на 30К км и цената е около 170лв с работата!
3. Написално е
4. Мотора е много здрав, и да го пънеш и да не го пънеш, все си е много сполучлив, ест ако е поддържан с хубаво масло и т.н.
За харча, определено не вярвай на това което пише в аутодата! На бензин: градско 16-17л/100км (в софия по задръстванията), извънградско: под 10 можеш да паднеш само ако караш с 80км/ч на равен път, а тук няма такива
т.е. разхода е около 10-12л/100км, като на мен ми го дава и на газ и на бенз, все толкова, като това е със скорост 140-160км/ч (магистрално) + климатроник, ако изкл. климата и караш със 100-130км/ч може и да паднеш до към 9-10, но по-малко просто забрави!
П.П.- Почни задължително закачането на колата преди покупка на някакъв софтуер за проверка, но не само на ЕКУ, аз лично предпоръчвам Full scan, защото колата има доста екстри и фул скана показва дори ако ти е изгорял ксенона! Ако няма кой, пиши ми на ЛС и ще ходим да я гледаме, имам VCDS 12.12 ще я закачим и ще я прегледаме обстойно, ест ако продавача няма нищо против! Ако решиш пиши и може да дойда с теб да я огледаме, все пак имам същия кенеф
И ако я гледаш, сутрин рано, да не е палена преди това! Така най-добре се виждат неизправности в съединителя и запалителната система.
Поздрави!

Сега по твойте въпроси:
1. Като гледам на 7200, значи е готов на 7000 да я даде, каско и гражданска почти са изтекли, т.е. 500лв каско (поне аз толкова плащам), към 300лв е ГО, прехвърлянето зависи от оценката на колата + 7000лв за самата кола, ако слага ГИ си приготви едни 1500-2000лв и задължителната смяна на кабели и свещи!
2. Това ти го написах отгоре, като цяло ремонти всякакви, зависи как я караш, лично на мен биалетките са ми консуматив, т.е. на 4-5мес се сменят поне предните! Дискове, накладки ако не са наред и там си приготви една приятна сума, понеже предните дискове са на 312, а задните май на 288 и цените не са много ниски. По-добре да нямаш работа със смяна на аморт. и пружини понеже са едни много приятни суми и те! Тааа много зависи от това в какво състояние е колата сега, защото може и да няма нито едно от тези за смяна, но ако всичките ти се натрупат за 2-3-4 месеца ще ти дойде много нанагорно! Съединител - болна тема! Тука в БГ демф. маховик + к-т съединител 1300лв (това е с 30% отстъпка) + 250лв за смяна (това е най-ниската цена която са ми дали за смянта понеже е 4Motion), но ако почва да умира, ще ми пишеш и ще ти кажа от къде да си поръчаш всичко и ще ти дойде за не повече от 900лв! КАто консуматив ти предпоръчвам да си направиш и обслужване на халдекса (4Motion=а), това се прави 1 път на 30К км и цената е около 170лв с работата!
3. Написално е
4. Мотора е много здрав, и да го пънеш и да не го пънеш, все си е много сполучлив, ест ако е поддържан с хубаво масло и т.н.
За харча, определено не вярвай на това което пише в аутодата! На бензин: градско 16-17л/100км (в софия по задръстванията), извънградско: под 10 можеш да паднеш само ако караш с 80км/ч на равен път, а тук няма такива

П.П.- Почни задължително закачането на колата преди покупка на някакъв софтуер за проверка, но не само на ЕКУ, аз лично предпоръчвам Full scan, защото колата има доста екстри и фул скана показва дори ако ти е изгорял ксенона! Ако няма кой, пиши ми на ЛС и ще ходим да я гледаме, имам VCDS 12.12 ще я закачим и ще я прегледаме обстойно, ест ако продавача няма нищо против! Ако решиш пиши и може да дойда с теб да я огледаме, все пак имам същия кенеф

Поздрави!
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Аз плащам гражданска 192 лв (с отстъпки някакви), какви са тия 300 лв не знам
Смени задължително масло и филтър на халдекса, ако вземеш колата. Според мене е хубаво и да го тестваш, колегата Paco беше описвал как става това някъде из форума.
Лично за мене колегата малко те е наплашил с тия сметки и тн.

Смени задължително масло и филтър на халдекса, ако вземеш колата. Според мене е хубаво и да го тестваш, колегата Paco беше описвал как става това някъде из форума.
Лично за мене колегата малко те е наплашил с тия сметки и тн.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Дообре, аз имам същоя автомобил, и съм минал през повечето неща които съм описал и цените които давам не са точни до стотинка, понеже нямам пред мен касовите бележки, но горе долу е тва положението с цените
, само съединителя още не съм сменил, но ми седи дома, закупен и давам гаранция че демпф. маховик за тоя голф под 1000лв няма да го намериш в БГ (даже да не кажа 1100лв ама давам 100лв е така да не се изхвърля пак, като това е само маховика, без к-та съединител), отделно съм питал на няколко места и цените за работа които ми обявяват варират от 250-350лв (и то от форумни сервизи), и бобина може да си намери по-евтина, но аз говоря за качествени части, аз лично не слагам ментаци и афтър маркет части!
PACO беше описал как се тества халдекса с VCDS в една от темите му, инак за гражданската май се изхвърлих (наистина ми е към 200лв, но нямам точен спомен), но за др неща не съм
Даже каското ми е малко повече от 500лв, колата ми е застрахована на 8000лв! Забравих да опомена и данъка, до миналата година плащах 350лв, тази година данъка с отстъпката ми е точно 219.45лв. не знам от какво идва това, но факт, преди няколко дена го платих.



Последна промяна от zografski на Сря 22 апр 2015 15:02, променено общо 2 пъти.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Данъчната ставка е по-малка след 14-тата година, затова. Те са три ставки - до 5г, от 05г до 14г и над 14г.
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Благодаря за бързия отговор! Изключително изчерпателен! Разбрах че ако го взема ще трябва да дам над 3, max. 4k ако няма проблеми за да е всичко наред! Вчера познат ми сподели че е гледал въпросния автомобил преди 1 година и тогава бил на 280 000 km. Отново попаднах на човек, който да ме лъже в очите...
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Преди време в мобилето съм попадал на по-добре изглеждащи такива голфчета и да ти кажа честно даже бяха по-евтини, тия 7200лв нещо ми се виждат много. Аз моя преди 2 г го взех за 7К, мисля че около 6-6200лв би било по-реална цена. Ако се оглеждаш може да попаднеш на по-добро и по-евтино, лично мнение, също така бих ти предпоръчал да гледаш 2002 и 2003г, от 2001 (и по-старите) повечето са с цялата бобина.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Има един такъв във форума се продава и на снимки не е лош.
Ето го
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=437201
Ето го
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=437201
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Да, ето пример за нещо по-добро за тези пари или поне излгежда по-поддържано, единствения минус, е че е двувратка, но определено повече си заслужава 7000лв.
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Ще си позволя и аз да се изкажа като собственик на същият автомобил.
Дали ще е 2 или 4 врати е въпрос на вкус и практичност,ти си решаваш.
Дали е здрав мотора...всеки мотор се чупи,ако не е гледан.Този се води корав,въпреки че аз успях да го счупя.
Дали му е скъпа поддръжката...Сравнително скъпа е,особено данъци,ГО,каско,но не е болка за умиране.
Дали върви колата...Не особено,но като за 200 атмосферни коня,1500кг,4х4 май е добре.
Харчи ли...8+ извънградско и 13+ градско бензин.Харчи си.
Точно тази обява мен лично не ме грабва с почти нищо.Тия 7200лв мисля да ги дам за друго.Продавача е написал,че МОЖЕ би има всички екстри за модела.Еми да ама не.Трябва да почне да чете форума да се образова повече на тази тема
.Освен навигация,голямо табло(неработещо) и подгрев на седалките,аз друго не виждам.Леки удари не трябва изобщо да те притесняват.Добре е голфчето,но малко скъпо.
Виж тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11425490488877903&slink=9g6i64
Има голямо радио(навигация),голямо табло,подгрев на седалките + пръскалки на фаровете и най-вече фарове с лупи.Не виждам дали има сензор за дъжд и затъмняващо се огледало,но май има.След основен ремонт е.Да се надяваме направен като хората.И е доста по-евтина.
Доста неща си спестих,но колегата zografski ги е написал повечето.
Дали ще е 2 или 4 врати е въпрос на вкус и практичност,ти си решаваш.
Дали е здрав мотора...всеки мотор се чупи,ако не е гледан.Този се води корав,въпреки че аз успях да го счупя.
Дали му е скъпа поддръжката...Сравнително скъпа е,особено данъци,ГО,каско,но не е болка за умиране.
Дали върви колата...Не особено,но като за 200 атмосферни коня,1500кг,4х4 май е добре.
Харчи ли...8+ извънградско и 13+ градско бензин.Харчи си.
Точно тази обява мен лично не ме грабва с почти нищо.Тия 7200лв мисля да ги дам за друго.Продавача е написал,че МОЖЕ би има всички екстри за модела.Еми да ама не.Трябва да почне да чете форума да се образова повече на тази тема

Виж тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11425490488877903&slink=9g6i64
Има голямо радио(навигация),голямо табло,подгрев на седалките + пръскалки на фаровете и най-вече фарове с лупи.Не виждам дали има сензор за дъжд и затъмняващо се огледало,но май има.След основен ремонт е.Да се надяваме направен като хората.И е доста по-евтина.
Доста неща си спестих,но колегата zografski ги е написал повечето.
- Хирурга
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 22 ное 2014 23:21
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQP v6 2001
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Чудомир написа:Има един такъв във форума се продава и на снимки не е лош.
Ето го
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=437201
Тази и аз и бях хвърлил око ... на същите пари беше и в Плевен /ако не бъркам колата/ ! Доста добре изглежда /засичал съм я няколко пъти из града/ ! А към колегата .. според мен изобщо няма да сбъркаш със избора си и повече на друго освен 4х4 и по-малко от 6 цилиндъра надали ще се качиш ! Аз съм супер доволен от моята , незнам колегата защо те плаши но аз нещо страшно освен данъка не съм срещнал

- Golf4V6
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:11
- Автомобил: VW Golf mk4 V6 4motion 2000
- Двигател: 3.2 BFH 2003
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
256мм са задните дискове 

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
Golf4V6 написа:256мм са задните дискове



- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Въпрос относно Golf IV (1J1) - 2.8 V6 4motion (204 Hp)
И като добавим висящия лагер на кардана, бобините, свещите, смяната на термостата /ма майка си в ... е/ излиза че поддържаме Мердецес. Аз повече никога не бих сгрешил с този мотор. Само 1.8т... и при мен има шум от обтегача на веригата. Отделно това ,че мотора е с верига не означава ,че е безсмъртна и тя си е консуматив и се сменя с вадене на мотора. Тези коли определено не са за нас и не се поддържат като голф 1.6/1.8. относно разхода при мен е 25-30лв извънградско на бензин но в купе на шаран. За вървежа пълна скръб до 4500об върви като 115 коня. След това се ядва но на какво цена...?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта