Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ifidik-а беше напомпал тяхния голф задно разположен AEL около 500кс. Обърни се към него https://www.facebook.com/pages/Ifidik-Tuning/417604971583667?fref=ts
- docomir
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Аз се свързах със собственика на голфа , знам какво да правя относно силовия тунинг . Просто исках да разбера дали някой си е напомпал А6-ца и да се срещна с човека за да видя резултата . :)
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
radi, доволен ли си от фаровете с лупите?
Какви крушки използваш, или си минал на ксенон?
Благодаря
Какви крушки използваш, или си минал на ксенон?
Благодаря

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Карам с 35W Xenon 4300K къси и 3000K на мъглата. Имам да рециклирам рефлектори ама още се кумя.
Ако сте с нормални 55W халогенни крушки съветвам да сложите релета, че на черното ключа ми се стопи и останах без фарове в планината посред нощ! Добре, че мъглата са на отделна верига...
Ако сте с нормални 55W халогенни крушки съветвам да сложите релета, че на черното ключа ми се стопи и останах без фарове в планината посред нощ! Добре, че мъглата са на отделна верига...
- docomir
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Колеги споделете мнение кои са по-добре :
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-100-C4-AUDI-A6-1990-1996-DOOR-TRIM-MOULDING-LOWER-SET-NEW-/121625396138?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AAudi&hash=item1c517043aa
или
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-100-C4-A6-90-96-1990-1996-DOOR-TRIMS-MOULDING-CPL-LOWER-/170447548890?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27af7731da
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-100-C4-AUDI-A6-1990-1996-DOOR-TRIM-MOULDING-LOWER-SET-NEW-/121625396138?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AAudi&hash=item1c517043aa
или
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-100-C4-A6-90-96-1990-1996-DOOR-TRIMS-MOULDING-CPL-LOWER-/170447548890?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27af7731da
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
За тия пари са без пари
Които и да вземеш внимавай като сваляш старите да си запазиш щипките. Щипките дето идват с тия лайсни и чеп за зеле не става от тях.

Които и да вземеш внимавай като сваляш старите да си запазиш щипките. Щипките дето идват с тия лайсни и чеп за зеле не става от тях.
- docomir
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Благодаря за полезния съвет :)
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Чети отзиви за търговците- доста народ изрева от непасващи или без шина в тях лайсни. Аз пазарувам от един латвиец, който няма ибей магазин и неговите са 39 паунда с доставката до България. Ако махнем отстъпката от 10%, която ми прави, идват на 35,1 паунда. Качеството е 1:1 с оригиналните обаче.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Проверих си историята в ebay, точно от тоя съм ги взел:
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-100-C4-AUDI-A6-1990-1996-DOOR-TRIM-MOULDING-LOWER-SET-NEW-/121625396138?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AAudi&hash=item1c517043aa
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-100-C4-AUDI-A6-1990-1996-DOOR-TRIM-MOULDING-LOWER-SET-NEW-/121625396138?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AAudi&hash=item1c517043aa
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
http://www.cars.bg/c1129397 това се продаваше скоро мисля ,че във Видин и беше на близо 380 000км на цена 3800лв .... сега гледам се е подмладило... ако някой го гледа да има едно на ум
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
въпросното ауди беше на мой саученик,момчето си взе на бартер кола от автокъщата и е оставил аудито,иначе беше подържано при него сега не го знаеме как е
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здравейте, щастливи собственици на АЕЛ- то. Не влизам често, щото не ми стига време от каране
. Много здрава машина излезе и за съжаление не мога да добавя много неща в темата, щот нищо просто не съм ремонтирал още. Изключение правят лайстните/отдолу/на вратите, които гисмених още в самото начало с любезното съдействие на единчлен на форума в който пиша.
За 5 месеца - около 7200 км/май скоро ще сменям и маслото/безаварийно каране. Много добър разход и все приятни изненади. Сложих ксенон на късите 35 в, 4300 к. Доволен съм, но в интерес на истината очаквах повече от него/ксенона/. Имам два въпроса към вас врелите и кипелите с този жребец. Педала на спирачката ми пропада, не много, но.... Като се напомпа се "вдига" и ако след напомпване задържиш, бавно пропада надолу. Спирачната течност е ок, в смисъл не е желе, бистра е. Факт е, че не знам на колко години е , все пак
. Въпроса ми е къде да търся решение на проблема. Тези помпи ремонтират ли се или втора употреба или нова? Другото ми питане е за климатроника. Предишния собственик, на въпроса ми работил и климатика?! рече : ами аз не го пускам!
. Още тогава се усъмних, че нещо не е наред. Пуснах го, духаше нещо като студено. Това беше февруари, а сега сме юли и това "нещо като студено" взе да придобива друг смисъл.Успоредно с факта, че при по високи външни температури, колата не охлажда както трябва, компресора - имам чувството - че товари двигателя в повече отколкото трябва. Чува се и един звук откъм двигателя при пусната климатик/не е от перката/, който ме навежда на мисълта, че работата не е много читава. Отидох при момчетата от елбатрон от красна поляна,има ги тука в vwclub, занимават се с климатици за профилактика на моя. Единия от тях го закачи на машината, смени капилярната тръбичка/показа ми колко е мръсна/ и аз си рекох "ето от това е било всичко". Да, аме не. Междудругото установи, че налягането на фреона в системата е високо/втора перка се включва заедно с пускането на климатика/и ме прати да си мия водния и климатичния радиатор от мухите и пеперудите, дет се бяха натрупали с годините. Леко дръпнах напред радиатора и с пароструйката колкото можах ги изчистих ама положението остана същото.То и нямаше кои знае колко боклук там. Сега съм си запазил час за края на месеца при другото момче, щото по му имам вяра, да даде съвет кво да праим.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем. На другата ми кола голф 3 1,9 тд си насадих климатик от бензинов голф и духа студено та ше те отвее.Притова почти не товари мотора компресора. При Ауди - то, не ми се струва нормално да товари чак толкова. Засега си го карам и се примирявам с положението, но така ли трябва да бъде? Поздрави! Наздраве и безаварийно! 





- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
На първия ми AEL смених спирачна помпа, около 200лв струва и им е стара болка.
За ксенона - ще светне като рециклираш рефлекторите (това ако си купил читава AC система, ако си с DC баласти няма да светнат никога
). Аз понеже имам фарове със здрави щипки от край време се каня да купя едни счупени и да ги пратя в Стрелча да има направят рефлекторите. После от 2-та комплекта да направя един.
За климатика си провери филтъра на купето и клапата за рециркулация дали работи. Намира се под дясната чистачка и да се стигне до тях се свалят всички кори и рамената на чистачките.
За ксенона - ще светне като рециклираш рефлекторите (това ако си купил читава AC система, ако си с DC баласти няма да светнат никога

За климатика си провери филтъра на купето и клапата за рециркулация дали работи. Намира се под дясната чистачка и да се стигне до тях се свалят всички кори и рамената на чистачките.
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Здравейте, пичове искам да ви питам какви пари струва ориентировъчно смяната на ремъците, ролките и водната помпа на AEL, защото ми предстой смяната им, но не знам точно колко трябва да приготвя. Да ви питам и друго, може ли фаровете ми да светят по слабо, защото алтернатора ми се ебава ? Крушките са Osram Night Breaker, но пак са ми слаби фаровете, мисля да слагам ксенон, но не знам дали ще има подобрение. Фаровете ми са марка TUC и са черни около лупите, чудя се ако ги отворя да ги почистя дали няма да има по голям ефект. 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
ремък ангренажен - 35лв
ремък ангренажен(инж.помпа) - 34лв
ролка обтяжна(1) - 65лв
ролкка обтяжна(2) - 69лв
ролка водеща - 70лв
водна помпа - 76лв
демпферна ролка* - 260лв
пистов ремък - 20лв
Масло Мотул 5W40 5L - 80лв
Въздушен филтър - 27.3лв
Горивен - 45.6лв
ремонт алтернатор** - 90лв
Маслен - 25лв
Тотал без труда - 896.9лв
* Демпферната ролка се сменя само при нужда
** В тази цена влиза пълно рециклиране със смяна на четки и лагери
П.С. Ролките и помпата са Ровил (демек от скъпите), Филтрите са Mann и Mahle-Kneht (пак от скъпите
)
п.с.1 може да се наложи смяна на успокоител на пистов ремък. Представлява един амортисьор за скоромната цена от 150лв с отстъпка.
За фаровете: Разглобяваш ги и пращаш в Стрелча в Евертлак да сменят покритието на рефлекторите. После слагаш релета преди да ти се е стопил ключа. При това положение дори и с тайвански фарове като оправиш и алтернатора Осрамките ще светнат. Ловя бас, че в момента на крушката имаш не по-малко от 12V при запалена кола.
ремък ангренажен(инж.помпа) - 34лв
ролка обтяжна(1) - 65лв
ролкка обтяжна(2) - 69лв
ролка водеща - 70лв
водна помпа - 76лв
демпферна ролка* - 260лв
пистов ремък - 20лв
Масло Мотул 5W40 5L - 80лв
Въздушен филтър - 27.3лв
Горивен - 45.6лв
ремонт алтернатор** - 90лв
Маслен - 25лв
Тотал без труда - 896.9лв
* Демпферната ролка се сменя само при нужда
** В тази цена влиза пълно рециклиране със смяна на четки и лагери
П.С. Ролките и помпата са Ровил (демек от скъпите), Филтрите са Mann и Mahle-Kneht (пак от скъпите

п.с.1 може да се наложи смяна на успокоител на пистов ремък. Представлява един амортисьор за скоромната цена от 150лв с отстъпка.
За фаровете: Разглобяваш ги и пращаш в Стрелча в Евертлак да сменят покритието на рефлекторите. После слагаш релета преди да ти се е стопил ключа. При това положение дори и с тайвански фарове като оправиш и алтернатора Осрамките ще светнат. Ловя бас, че в момента на крушката имаш не по-малко от 12V при запалена кола.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 47 госта