Колата е мотор 1.9 TDI AFN(110hp) GT 1997г., две врати, ел. пакет(ел. огледала, ел.стъкла), климатик, MFA(борд комп.), 4 дискови спирачки, Recaro салон, без грам ръжда!
Забележките: таванът е за претапицирване, боята на капака и тавана е за пребоядисване, опечена е. В последствие се появиха и още забележки, но всичко по реда се оправи с времето.
Взех я с джанти BBS 15-ки с летни гуми, но не ми харесваше боята, та предната седмица ги носих на прахово, резултатът ще видите в снимките :) Лятото го карам с GTI нож, на зима слагам обикновения :) .
Оттогава досега е претърпяло редица посещения в сервиза и смяна на следните неща:
- смяна на амортисьорите - KYB предни и задни.
- сменени ударни тампони LEMFORDER, прахозащитници SASHS и лагери макферсън
- смяна на пистите за пасажерското ел.стъкло, не работеше изобщо.
- закупени постелки на SPARCO.
- закупена и монтирана кора под двигател.
- Смяна на уплътнения и стенд за нафтовата помпа, смяна на маркучи за излишно гориво.
- Смяна на масло с MOTUL 5w40, филтри на MANN(горивен, маслен).
- Смяна на масло на скоростната кутия.
- Почистване на турбо и колектори от нагар.
- Сменени тампони стабилизираща щанга и биалетки.
- Покупка на гейджове за налягане на турбото и темп. на маслото.
- Сменени предни главини и лагери.
Както и още редица други неща, но реших да споделя по-важното. Днес минах и за чип тунинг през Плодив в Madness, стоково ми удари 118 коня, 232NM. С чипа стигна 140HP, 323NM. Като повечето коне се дължат най-вероятно на премахнатия катализатор и запушен EGR. Аз я взех без катализатор, а запушихме EGR, тъй като губи някъде вакум и според майстора проблемът е в мембраната на EGR клапана.
Снимки:
Първите три са с оригиналната боя на джантите, най-старите снимки, малко след покупката:



Тук турбото преди да бъде почистено :)


Зимата ринем сняг :)


Гейджовете за турбо буст и темп. на масло

Снимка с новата боя на джантите:

А ето резултатът и от чип тунинга днес:

Ще снимам и салона!
Та това е засега, предстои ми боядисване на таван и капак, после претапицерия :)