Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 13 апр 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
От скоро съм собственик на тази кола,когато я гледах не го бях забелязал може би защото колата беше топла...та проблема е следния ,когато колата не е загряла(сутрин) има доста бял пушек отзад както и започва да прекъсва на 2 и 3 скорост на ниски обороти на какво може да се дължи това според вас дали е нещо от дюзите или пък знам ли...Другия ми проблем е доста твърдият съединител(трябва доста усилие за да се натисне).Благодаря ви предварително!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
За съединителя, имам съмнението, че вече е доста поизносен феродовият му диск , при смяна комплект, става отново "мек". За белия пушек- няколко са причините . Смърди ли гадно отзад в този момент.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
Също така наблюдавай как са течностите, антифриз, масло. Не пречи да погледнеш (когато колата е студена) в казанчето на антифриза дали има мазни петна на повърхността на антифриза. Ако има, значи смесва маслото с антифриза.
А когато загрее белия пушек изчезва ли? Ако да, значи проблема е малък.
А когато загрее белия пушек изчезва ли? Ако да, значи проблема е малък.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
Като начало една диагностика с компютър, но обикновено нищо не може да се хване конкретно. При помпа дюза причините може да са много като центровка, дюзи, износен разпределителен вал, нерегулирани дюзи и др.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
Диагностиката е задължителна. Върви някъде, където ще ти направят хубава диагностика, защото тя ти е 50 % от решението на проблема. Иначе, както са се изказали колегите, нещата може да са няколко, а може и комплексни. При мен въпросния пушек се оправи със смяна на една от дюзите (просто едната тотално спря да работи в един момент). Може да са гумички на дюзите, вал, центровка и много други... ПД страдат от тези неща, но не е кой знае какво. В един момент дори може да спре да ти прави впечатление
.
П.С. Има доста теми, в които са описани подобни неща. Ползвай търсачката и ги изчети. Ще са ти от полза за да разбереш или поне да се насочиш към това, какво може да е при тебе.
Относно съединителя, Печката ти е казал от какво може да е. Моя също е доста твърд (съединителя де
) и отделя в горната си част. Чакам го всеки момент да избуксува. Ако не е някоя помпа, то значи и твоя е тръгнал.

П.С. Има доста теми, в които са описани подобни неща. Ползвай търсачката и ги изчети. Ще са ти от полза за да разбереш или поне да се насочиш към това, какво може да е при тебе.
Относно съединителя, Печката ти е казал от какво може да е. Моя също е доста твърд (съединителя де

Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
аз имам същия проблем смених повдигачите и проблема се задълбочи дюзите маѝстора каза че са добре били все около нулата незнам какво да правя сега пък ми ми казах че имам крива биела на втория цилиндър някъкви идеи колеги....
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
yovcho написа: сега пък ми ми казах че ....
А за износения цифров процесор на релейния кварков трансмитер нищо ли не споменаха?!?

Човек, крива биела, без да свалиш поне главата, можеш да установиш само на Трабант и на мотоциклет Ява.
Даже на Ладите не беше 100% сигурна диагнозата - при мерене можеше да се окаже, че на някое бутало има повече нагар и от там - погрешни резултати

yovcho написа: някъкви идеи колеги....
Една единствена - провери за колко време можеш да вдинеш 200, отдалечавайки се колкото можеш повече от тия с 'биелата'
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
И как точно корифеите разбраха, че има крива биела и то пък на 2-ри цилиндър? Да не са някои шамани дето хвърлят боб и познават? Звучи несериозно. Освен това при крива биела ще имаш такива вибрации, че няма как да не забележиш.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
Това с кривата биела не искам да го коментирам... На мен преди време ми казаха същото за моята кола след което ми стана ясно колко ги разбират помпа-дюзите...
Едно само не мога да разбера, защо трябва да се почне от най-сложния ремонт...?
Плюс това не виждам как може да се изкриви биела освен да си пробвал колата дали може да плува като амфибия или да е чупила турбо и след смяна да не са изчистени турбо пътища и интеркулер...
Колега кажи като я запалиш пушека с лютива миризма ли е и след колко време изчезва?
Едно само не мога да разбера, защо трябва да се почне от най-сложния ремонт...?
Плюс това не виждам как може да се изкриви биела освен да си пробвал колата дали може да плува като амфибия или да е чупила турбо и след смяна да не са изчистени турбо пътища и интеркулер...
Колега кажи като я запалиш пушека с лютива миризма ли е и след колко време изчезва?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
90% от майсторите като не работи и не пали както трябва един дизелов двигател и залагат, на липса на компресия. Да важна е компресията за дизела, но практиката показва, че в 90% от случаите компресията си е перфектна, а всички оплаквания се дължат на проблеми с горивната уредба. Дизелите страдат най-много от лоша нафта и от прекарване на вода през горивния филтър.
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
radotom написа:Една единствена - провери за колко време можеш да вдинеш 200, отдалечавайки се колкото можеш повече от тия с 'биелата'



А към колегата yovcho- споко колега, свесни майстори все още се срещат и ти ще ги откриеш, стига да искаш
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
благодаря за съветите. заначи маѝстора започна първо с дюзите съмняваше се в 2 бр поръча други пробва с тях и не се оправи върна ги после видя че повдигачите са износени и наистина аз ги видях единия имаше дупка даже след което проблема се задълбочи пушека стана повече тоѝ е с лютива миризма и изчезва чак като мине 50,60 градуса на дисплея почна да излиза нещо от рода на plеase refuel незнам кво значи ако съм го написъл правилно другото което е правил разменял е компютъра с друга кола и пак без успех а за биелата ми каза че е имал такъв случаѝ на въпроса как премери отговора беше през дюзите на този модел са отгоре оставих му я да я отваря кво да правя този маѝстор е наѝ добрия в града ще пиша кво е станало......
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
yovcho написа:... за биелата ... на въпроса как премери отговора беше през дюзите на този модел са отгоре ...
Ами то това е начина, ама първо трябва да се зачисти нагара. Който при дизел си е сериозен.
А никак не съм убеден, че може да се направи това през отвора за дюзата.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...





-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 13 апр 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 AVF 131ph PD бял пушек и...
Попаднах на тази тема .. може би са прави за биелата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=424894&start=0
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта