Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis - тунинговай Пасата /кит на задните врати
/ Ей да не се ядосаш само.
Има обява за микроключета във форума /купих , но Пасата не е при мен, ще си идва за празниците. Иначе съм срещал обява за задни брави за Б5 в ОЛХ а.
Офф - До преди малко правих ремонт на предна лява врата /снопа - 3 скъсани проводника. Буксата лесно я развих, но за закачането загубих най-малко половин час.Навряна напред почти без достъп.Поне при мен няма ламарини отвътре на вратата.
Успех
/ Ей да не се ядосаш само.Има обява за микроключета във форума /купих , но Пасата не е при мен, ще си идва за празниците. Иначе съм срещал обява за задни брави за Б5 в ОЛХ а.
Офф - До преди малко правих ремонт на предна лява врата /снопа - 3 скъсани проводника. Буксата лесно я развих, но за закачането загубих най-малко половин час.Навряна напред почти без достъп.Поне при мен няма ламарини отвътре на вратата.
Успех
Последна промяна от kris11 на Вто 28 апр 2015 20:05, променено общо 1 път.
- baitanas
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 19:21
- Автомобил: VW Passat Alltrack
- Двигател: CCZB 2012
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Задни има ли ? Дай линк !
Колега ето линк,има и задни брави. http://olx.bg/ad/brava-predna-lyava-vrata-pasat-b5-b5-5-golf-bora-oktaviya-1-seat-ID3m7Ww.html#684cb9c611
- 110afn
- Мнения: 1908
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Препоръчвам тази същата брава
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
мога да съдейства на колегите с брави , аз ги намирам на 50лв , мога да пращам по еконт за Ваша сметка, за София лично предаване.
- baitanas
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 19:21
- Автомобил: VW Passat Alltrack
- Двигател: CCZB 2012
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тогава ще те имам на предвид ако се наложи пак да сменям някоя.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тези брави са малко смешни,изтраях я точно един ден и и взех микрето,за да го сложа на старата.Звучат ,като детска играчка.
- baitanas
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 19:21
- Автомобил: VW Passat Alltrack
- Двигател: CCZB 2012
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз съм с такава на шофьорската врата и 2 месеца от както съм я сменил нямам проблем.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да питам- щом сте ги правили бравите как се отварят- с нитове ли са или с рапидки капачетата им ?
Тоест дали се пробиват нитовете и после трябват рапидки за да се затворят ?
Тоест дали се пробиват нитовете и после трябват рапидки за да се затворят ?
- baitanas
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 19:21
- Автомобил: VW Passat Alltrack
- Двигател: CCZB 2012
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За да си ремонтираш бравата трябва да имаш здрави нерви,аз нямам такива.Има няколко винтчета с еврейски звезди не помня кой номер.Има и няколко пружинки които после трябва пак да поставиш на същите места.После трябва всичко да затвориш обратно в същата пследователност
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Евреите ги имам и нервите също ! Мисля че и с по сложни неща съм се забавлявал. Таблото на старият Пасат и Аудито на брато мисля че са лидерите ми до тук.
Проблема е да стигна до бравата. Имам някой неясноти-за тапата дето се развива М8 12-тостен звезда и пада един полупръстен във вратата. Номера е да не падне ? После се вади жилото от външната дръжка.
И жилото на ел стъклото не ми е ясно как да не го насукам.
Проблема е да стигна до бравата. Имам някой неясноти-за тапата дето се развива М8 12-тостен звезда и пада един полупръстен във вратата. Номера е да не падне ? После се вади жилото от външната дръжка.
И жилото на ел стъклото не ми е ясно как да не го насукам.
-
gancho
- Мнения: 1064
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
М8 мисля е за болтовете на бравата,но може и с пасващ торкс или шестоснен. За патрона- болтчето е под тапичка на предните врати и под уплътнението на задните. Силно препоръчително е да се подгтвиш с М4 (12-стен), щото аз с пасващ торкс си му развалих шлиците в главата.
Въртиш и с др ръка придърпваш патрона(тапата) и като освободи- спираш. Така няма да падне.
За жилата-не се притеснавай-монтирани са здраво на кората отвътре.
Приготви задължително силикон за уплътняване после на металната кора,щото.,.
От цялата работа най-гадното при задна врата е фиксирането на двете втулки за стъклото при сглобяването.
Но за да си подготвен с щялата процедура изгледай няколко клипа в Тубата.
Като отваряш бравата не пипай/развивай болтчето където е пластмасовия и металния палец и двете пружинки. Пак виж в Тубата какво се прави при бравата.
Не се плаши,хич не е сложно,стига малко да се подготвиш и да имаш чувство за техника , сръчни ръце и нужните инструменти. (С разхода при ППХ беше много по-трудно :). )
Въртиш и с др ръка придърпваш патрона(тапата) и като освободи- спираш. Така няма да падне.
За жилата-не се притеснавай-монтирани са здраво на кората отвътре.
Приготви задължително силикон за уплътняване после на металната кора,щото.,.
От цялата работа най-гадното при задна врата е фиксирането на двете втулки за стъклото при сглобяването.
Но за да си подготвен с щялата процедура изгледай няколко клипа в Тубата.
Като отваряш бравата не пипай/развивай болтчето където е пластмасовия и металния палец и двете пружинки. Пак виж в Тубата какво се прави при бравата.
Не се плаши,хич не е сложно,стига малко да се подготвиш и да имаш чувство за техника , сръчни ръце и нужните инструменти. (С разхода при ППХ беше много по-трудно :). )
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ей брато много ти благодаря за инфото !!!!
Аз М8 го имам в 2 варианта- не може да ме изненада. Но това което ми написа- за дърпането на тапата беше ценното !!!
Също е супер че на кората си остава жилото за стъклото.
Силикона го мазах вече и ме е яд че ще трябва да го късам- но тубата я мятам с мене в колата- щото теча е сигурен иначе.
Точно пък клинците са най елементарни ! Нали с тях се заигравах да ги слагам- слагат се предварително в стъклото с малко вазелинец и се пускат в ВЕ канала и заспиват. А съм подготвил рапидка за да извадя централният клинец и да деомнтирам стъклото.
Та е тука мерси че ме предупреждаваш да не махам тия пружинки в бравата и тия винтове да не развивам.
Добре отварям бравата и директно поя по платката или как ???
Ако можеш дай клип или обясни.
Гледам че можеш да обясняваш и ги разбираш- голяма рядкост !!! А и разбра веднага какво съм написал и какво не съм наясно !!!
Мерси Колега !!!
Имам доста снимки на тия брави, но не знам точно какво да гледам и къде.
Майни го са тоя ППХ !
Важното е че оправих-двустъпалните бутони на ел стъклата !!!
Аз М8 го имам в 2 варианта- не може да ме изненада. Но това което ми написа- за дърпането на тапата беше ценното !!!
Също е супер че на кората си остава жилото за стъклото.
Силикона го мазах вече и ме е яд че ще трябва да го късам- но тубата я мятам с мене в колата- щото теча е сигурен иначе.
Точно пък клинците са най елементарни ! Нали с тях се заигравах да ги слагам- слагат се предварително в стъклото с малко вазелинец и се пускат в ВЕ канала и заспиват. А съм подготвил рапидка за да извадя централният клинец и да деомнтирам стъклото.
Та е тука мерси че ме предупреждаваш да не махам тия пружинки в бравата и тия винтове да не развивам.
Добре отварям бравата и директно поя по платката или как ???
Ако можеш дай клип или обясни.
Гледам че можеш да обясняваш и ги разбираш- голяма рядкост !!! А и разбра веднага какво съм написал и какво не съм наясно !!!
Мерси Колега !!!

Имам доста снимки на тия брави, но не знам точно какво да гледам и къде.
Майни го са тоя ППХ !
Важното е че оправих-двустъпалните бутони на ел стъклата !!!

-
gancho
- Мнения: 1064
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
М8 не е важен. Намери си М4, щото болтчето за тапата е малко и шлиците са много ситни , не е като при големите-да заклини и да става с М8 и с торкс и с шестостен със съответния р-р. Ако нещо се обърка е на кофти място,знаеш.
Клипове не мога да ти пратя,щото пиша от тел. Виж в Тубата,там ти дава и свързани клипове и бързо ще ги откриеш.
За бравата- с мултицет виж всяко микре дали дава контакт и то добър и то няколко пъти ги цъкай. На мен едно на платката не винаги даваше добър контакт и не винаги ми правеше двойното заключване....та го хванах и смених ..
С препояването внимавай,че ако задържшш и прегрееш пистите се оттлепват от платката....
Добре е за въртиш на ръка зъбното колело и да видиш механизма дали натиска всичи микрета коректно. Снимай в какво положение е бил и после го върни пак в това.
Ако разглобиш мното и ти падне зъбното колело на моторчето-не се шашкай,на центробежен дъединител е и си е така. Тука е разликата на ОЕМ бравите и тия новите....
За клинците-браво,не бях се сетил.
Клипове не мога да ти пратя,щото пиша от тел. Виж в Тубата,там ти дава и свързани клипове и бързо ще ги откриеш.
За бравата- с мултицет виж всяко микре дали дава контакт и то добър и то няколко пъти ги цъкай. На мен едно на платката не винаги даваше добър контакт и не винаги ми правеше двойното заключване....та го хванах и смених ..
С препояването внимавай,че ако задържшш и прегрееш пистите се оттлепват от платката....
Добре е за въртиш на ръка зъбното колело и да видиш механизма дали натиска всичи микрета коректно. Снимай в какво положение е бил и после го върни пак в това.
Ако разглобиш мното и ти падне зъбното колело на моторчето-не се шашкай,на центробежен дъединител е и си е така. Тука е разликата на ОЕМ бравите и тия новите....
За клинците-браво,не бях се сетил.
-
dqvola_91
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой сменявал ли е виско съединителя на перката? Нов или отремонтиран (рециклиран) избрахте?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, Ивайло Димов и 60 госта