Като ги прегледах обявите за пунтота, корси, астри - не ми харесват нещо, освен многото външни забележки, ръжди, хралупки и кратери, под капака също е само ръжда и добре измито, не мерси. И аз се позамислям да си го оставя, поне знам какво му е( т.е. все още не знам, ама май няма някакъв генерален проблем с компресия или подобно). Ясно е че може би ще стигна до смяна на карбуратор, обаче проблема е, че няма карбуратори. Кейхин и в ибей няма, а просто няма кога и как да обикалям всяка морга от страната за да търся умрели голфове - със запазени и работещи карбове. Тука е проблема. За парите - ами ще ги прежаля до определена граница, обаче ако съм сигурен, че няма да ходя през седмица за "донастройки". Обаче пък майсторите казват - еми колата е на 30 години, амортизирана, какво искаш, вземи си нова. Тук е тънкия момент, който не може да се прецени точно.

Толкова двойки има и в София, и в Перник.


Да съм си купил японка. Хем имам познат с японка 1.9(2 години по-нова) и има повече коне от моята 2.0i и ги прави с 2 секунди по-бързо 0/100.
Вече сме 2015год и има абсолютно всичко на пазара...Не говори наизуст...