Здравейте колеги колата ми е Бора седан 1.9 ТДИ 101 коня 2002 година.
Та да започна какъв проблем имах.
Бях купил колата от един руснак и колата имаше проблем сяка сутрин като опитам да запаля ДВГ запалваше за 1,2 секунди и изгасяше след това 3,4 последователни въртела и тогава палеше.Искам да кажа , че преди това смених доста работи докато си открия проблема като например нов стартер,акумулато,оригинални тръвички си взех за нафтата,нов горивен филтър може и да испусна нещо защото тук на майстор там на майстор и все различни неща ме караха да си купя и сменя но резултатът беше нулев.Заведох си колата в БОШ , но в Германия защото живея там та хората ми провериха ключовете,акумулатора и стартера,дюзите и казаха за сега е добре всичко , но започнаха да гледат по електрониката и намериха реле 109 изгоряло и го смениха и колата вече няма проблем след 2,3 месеца още си е добре.Държа да подчертая , че като я закачат колата няма никва грешка все едно колата е в супер състояние.Релето ми струваше 15 Евро и сам си го смених намира се под кората на волана при другите релета.
Ще съм доволен ако помогна на някого с тази тема защото може да похарчите една камара пари и накрая да излезе едно реле 109 за 15 кинта.
1,9 тди Проблем със студено първо палене за деня РЕШЕН
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: 1,9 тди Проблем със студено първо палене за деня РЕШЕН
Браво колега за доброто разяснение.
Re: 1,9 тди Проблем със студено първо палене за деня РЕШЕН
И от мен имаш един голям "+" за това , че споделяш решението на проблема 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта