здравейте колеги, според вас коя ламбда сонда не работи, мойта кола е с 2 и незнам коя е дала фира, ето каква грешка извади ваг кома
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
P1118 - 35-00 - Open Circuit
неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
Първата е ,горе до колекторите!
Скоро сменявах ,нова на Бош около 210лв.Заместители не открих.
Скоро сменявах ,нова на Бош около 210лв.Заместители не открих.
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
благодаря колега, какви бяха симптомите при теб, и ако знаеш двигатела апф ли е?
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
Двигателя беше точно АПФ,2000Г.Само за него не излизаха заместители.
Неравномерна работа на мотора,особено като загрее.
Голям разход,при ускорение имаше вибрации.
Седмица след смяната клиента ми се обади и каза,че всичко е наред!
p.s-Най-интересното е ,че и този голф имаше същата грешка за steering sensor!?
Неравномерна работа на мотора,особено като загрее.
Голям разход,при ускорение имаше вибрации.
Седмица след смяната клиента ми се обади и каза,че всичко е наред!
p.s-Най-интересното е ,че и този голф имаше същата грешка за steering sensor!?
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
благодаря пак колега, тази другата грешка незнам каква е , надявам се тук в форума да ми помогнат, от кой магазин е най удачно да се вземе сондата, аз принципно пазарувам от ауто+ и имам отстъпка там
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
забравих да те попитам, случайно знаеш ли каталожен номер или продуктов номер на сондата.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
Ползвахме номера от оригиналната(старата сонда).
Не го помня вече.
Не го помня вече.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
Тази грешка е за втората сонда и по-точно подгрева. В1 е bank 1 тоест катализатор 1, а S2 e сензор 2 тоест втора сонда.
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
демек да разбирам че не първата а втората сонда е заминала, така ли
- van_kris
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 18 фев 2013 18:12
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.6 AVU
- Местоположение: Smolyan
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
Следкатализаторната е, тоест втората сонда, колега! Имам същата грешка. Вече 2 година карам така, разхода е супер, все още не мисля да я сменям!
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
ок колега, при мен при палене сутрин колата притриса, и не може да се изфорсира, давам газ тя глъхне, и пука отпред долу ниско, като загрее е по добре, но пак го има, сменял съм свещи, кабели, но пак си остава проблема, днес я закачих на ваг ком и изкара доста грешки, последната ме очуди и нея разчитам.
Saturday,02,May,2015,16:24:40:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-APF.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 033
Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3087
Software Coding: 00231
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: DCB7F2FB4CDEDCFE28B-5000
9 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
P1118 - 35-00 - Open Circuit
18070 - Coolant Fan Control 2
P1662 - 35-00 - Short to Ground
16556 - Fuel Trim; Bank 1
P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17832 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1424 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
18056 - Powertrain Data Bus
P1648 - 35-10 - Failure - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 35-00 - Insufficient Flow
18016 - Steering Angle Signal
P1608 - 35-10 - Malfunction indication from Steering Angle Sensor - Intermittent
Readiness: 0010 0001
Saturday,02,May,2015,16:24:40:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-APF.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 033
Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3087
Software Coding: 00231
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: DCB7F2FB4CDEDCFE28B-5000
9 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
P1118 - 35-00 - Open Circuit
18070 - Coolant Fan Control 2
P1662 - 35-00 - Short to Ground
16556 - Fuel Trim; Bank 1
P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17832 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1424 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
18056 - Powertrain Data Bus
P1648 - 35-10 - Failure - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 35-00 - Insufficient Flow
18016 - Steering Angle Signal
P1608 - 35-10 - Malfunction indication from Steering Angle Sensor - Intermittent
Readiness: 0010 0001
- van_kris
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 18 фев 2013 18:12
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.6 AVU
- Местоположение: Smolyan
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
Колега съмнява ме този проблем да е от сондата, но нека разбиращите в форума да обяснят! Гледам имаш грешки от прохусмукачката, прегледай дали всичките маркучи са свързани по нея! Погледни въздушния филтър, в какво състояние ти е дросела, нещо ми се струва, че твоята кола има проблем с "дишането"!
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
ок колега, надявам се тук да помогнат. дросела е почистен, филтъра е сменен, всички маркучи са си по местата, "охлюва" го чувам да работи предимно сутрин като е студена колата, работи за около 15-20 сек. и спира, мислех че от ламбда сондата(първата) , но колегите тук казват че е втората, тази след катализатора.в началото на темата съм написал грешката за ламбда сондата.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: неработеща ламбда сонда мк4 2000г 1.6 апф
Колега, четох в други форуми, а и в сайта на Ростех го дават подгрев на ламбда сондата, която е след катализатора. Екуто променяло времето на впръскване, на диагностика може да се видат дългосрочните адаптации колко процента са, двигателя изглежда работи много богато и от там идва и пробелма с мисфайърите, а липсата на въздух идва от факта, че не може да си направи сместа (14,7:1).
Има проблем с вентилатора на охладителната система и сензора на хидравликата.
Мисля, че имаш няколко проблема.
Ако е главното реле, щеше да дава грешка и за бензиновата помпа, мисля, че са заедно с инжекторите и подгрева на първата сонда, като захранване.
Нека някой, който е по наясно да даде мнение.
Има проблем с вентилатора на охладителната система и сензора на хидравликата.
Мисля, че имаш няколко проблема.
Ако е главното реле, щеше да дава грешка и за бензиновата помпа, мисля, че са заедно с инжекторите и подгрева на първата сонда, като захранване.
Нека някой, който е по наясно да даде мнение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта