Съвет за евтин във всяко отношение автомобил

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за евтин в всяко отношение автомобил

Мнениеот инжектопляктор » Пон 04 май 2015 17:39


azrod написа:Голямо рециклиране на задни цилиндърчета - 10 лева без отстъпка нов...

Ще ме извиняваш, но аз не знам как да си рециклирам апаратите. В сервиза няма да е 10лв ремонта. Добави към апаратите и жила. И ще си оставя колата да ми кисне ден-два. Нямам нито работилница, нито канал, нито 1000 вида инструменти. Не съм механик. Имам 6 поялника, ама чак отскоро няколко комплекта ключове. Иначе бачках само с 2-3 комунистически и това е. Не знам за Голф-а колко са евтини частите, едни накладки за моят Голф3 с раница струват хубавите по 70лв. Вентилираните дискове струват мамата си тракало. Накладки сменях вече.
И да, за съжаление никой не пита колко пари си вложил. Сигурно разбираш и че кърпенето на ръжда по 3-ка е кауза-пердута и също хич няма да е евтино. Забелязвам, че коли като моята обаче по обявите под 1200-1300лв няма. Всичко 1400-1500 и нагоре. Виждал съм за над 2000лв такава кола, модел 95-та година.




Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Съвет за евтин в всяко отношение автомобил

Мнениеот lz2aii » Вто 05 май 2015 7:17


Това имах предвид - че в момента идва едно положение, в което старите автомобили почват да се чупят, а новите са скъпи и със скъпи части. Безспорно старите са по издържливи, но пък им идва времето, в което почват да се обаждат много дребни нещица - накладки, дискове, ръждица и прочее. Намират се евтино колите, но като вземеш да ги стягаш ти се завива свят. Така, че с риск пак да се повторя, за мен няма понятие евтин във всяко отношение автомобил.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13387
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Съвет за евтин в всяко отношение автомобил

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 05 май 2015 7:46


Един уморен от каране автомобил не можеш да му вдъхнеш нов живот.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Съвет за евтин в всяко отношение автомобил

Мнениеот ktamen » Вто 05 май 2015 7:54


Автомобилът не е магаре да се измори. И е неодушевен предмет, няма нужда да му вдъхваш нищо. Ръждата е много сложна и скъпа за оправяне, всичко друго е просто и евтино за 20+ годишни кочини.
И едногодишни коли може да имат нужда от накладки и дискове.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13387
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Съвет за евтин в всяко отношение автомобил

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 05 май 2015 9:01


ktamen,как да ти кажа.
Сравнително доскоро карах Пасат,В4,1994г.Когато го купих,през 2008г беше на 14г,доста запазен,на малко км.
До към 2011г,малко над 120000км,нямах сериозни проблеми.Консумативите не ги броя.
Но после се почнаха едни смени на детайли,които са изчерпали своя ресурс.Купето между другото нямаше и грам гнило,Италия Баце.
Теглих чертата и го продадох,новия собственик и досега се радва,че е взел толкова поддържан автомобил.Но той на година не минава и 10000км.
Пред очите ми един Голф 3,ТДИ.Смазан от каране,ползват го за служебен и постоянно има нещо за смяна.
Купен е за 1200лв,с ясната мисъл да изкара 3 години и после на скраб.
До момента Голфа е прескочил 3000лв.


Потребителски аватар
Rat Fink
Мнения: 387
Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
Автомобил:
Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
Местоположение: София

Re: Съвет за евтин във всяко отношение автомобил

Мнениеот Rat Fink » Вто 05 май 2015 10:17


Колеги пак да се включа. Голфа го стегнах, като тегля чертата за ремонтите от както го взех до сега съм дал половината сума за колата, но поне вече ужким няма какво да и се прави (е на скоростомера му подскача стрелката от вчера ама .. :icon_lol ) Сега се надявам да си го карам безаварийно поне една година, след което ще се целя в нещо по-комфортно, до 101 коня, може би корейско или японско и след 2005 година. Също ще гледам да е тип семейна кола, но с по-обикновените версии на мотор и оборудване - това не са желани от младежи и "спортисти" автомобили и се предполага, че ще ги карат по-улегнали и на възраст хора => няма да са вкарвани в лютеницата и подобни упражнения.
Моето разсъждение е, че голфа наистина са много здрави, но за времето си. Вече материалите са остарели - маркучи, гумички, уплътнения, пластмаси, и всички други части - с времето се уморяват материалите и започват да си губят свойствата => се чупят. Когато една кола е с 20 години по-нова, дори и деу матиз да е, мисля ще има по-малко проблеми от голф 2 88-ми набор. Пак си зависи и кой и как е стопанисвал колата, как е обслужвана и колко е карана. Сложна работа. :beer


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за евтин във всяко отношение автомобил

Мнениеот 777 » Вто 05 май 2015 10:47


Отговорът на заглавието е Лада :)


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Съвет за евтин в всяко отношение автомобил

Мнениеот Кайзен » Сря 06 май 2015 23:34


ktamen написа:Ще си купя екзотична кола света да се завърти около нея :screwy демек чарковете и да обиколят половината свят, както явно смяташ, че е нормално!?!?

Имаш ли поне малка представа от къде идват частите за любимия ти Голф?
Можеш ли да си представиш, че в VW се монтират части доставени от NAFTA (Северноамериканското споразумение за свободна търговия) и Китай?
Един и същ продукт може да бъде произведен в минимум три различни фабрики. Елементарен пример:
Фабрика в Германия: Pierburg Pump Technology GmbH; 04746 Hartha
Фабрика в NAFTA: Pierburg Pump Technology México S. A. de C. V.; Celaya, Guanajuato, México
Фабрика в Китай: Pierburg Mikuni Pump Technology; Shanghai

В Motorenwerk Chemnitz (завод за сглобяване на двигатели; гр. Chemnitz) се сглобяват двигатели, които после се монтират в автомобили в Fahrzeugwerk Zwickau. Погледни в www.maps.google.com къде се намират Hartha, Chemnitz, Zwickau и Celaya(México). Опитай се да познаеш от къде идват някои части за заводите в Chemnitz/Zwickau. От 40км(Hartha) или от 9800(Celaya)?

А можеш ли да си представиш, че същите двигатели (напр. 2.0TDI), които се сглобяват в гр. Chemnitz, се сглобяват и в Győr (Ungarn) и се изпращат за сглобяване на друг тип VW в Fahrzeugwerk Bratislava (Slovakia).

Да продължавам ли с други доставчици, други чаркове и други заводи за сглобяване на двигатели/автомобили?
Може ли да си представиш колко кораби и самолети обикалят планетата, за да можеш ти после да управляваш мечтания Голф и да му купуваш части дори в Тутракан и Звездец?

Сега почва ли да ти става ясно кои чаркове, кой свят обикалят?

В същото време частите за "екзотичните коли" се произвеждат и сглобяват само на един континент, а може би и само в една държава.

Успех! :beer


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Съвет за евтин във всяко отношение автомобил

Мнениеот ktamen » Чет 07 май 2015 0:43


chef_ss написа:Имаш ли поне малка представа от къде идват частите за любимия ти Голф?

Да имам представа. От един рафт, на който все още има чаркове от стария ми голф, от една голяма купчина с ръждясали железа дето се продават по 1лв/кг и от още няколко места. Що питаш?
Каква връзка има с темата от къде производителят се снабдява с части? И тук в БГ се правят примерно ел инсталации за VW, и кво от тва. Това си е планирано производство, пълнят се контейнери и пътуват във всевъзможни посоки и си пристигат точно навреме, както производителят си е планирал още преди 3 месеца. Не знам някой да си е планирал, че след 3 месеца ще му се строши стъклото, че да си го поръча своевременно и да не чака после. Ти планираш ли си подобни случки?
За мен никак не е важно откъде е дошъл чарка, а това, че където и да съм в БГ в радиус от 20км мога да си намеря практически всякакъв чарк за моята кола за броени часове, а твърде често и за минути.
Търговците задължително държат на склад от моите карета щото сигурно 20% от всички коли в БГ са с такива карета. Голфове, полота, аудита, сеати, шкоди и пр.
А кой е луд да държи нещо на склад, ако вероятността да му го купят в следващите 10 години е 5%.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта