Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот feniksgod » Сря 23 окт 2013 21:13


devil_vas написа:ефекта на спортния филтър е, че не го сменяш на всеки 8-10 000 км. друг ефект няма ;) но ако все пак си решил, то по-добре панелен.

Абсолютно вярно.
Като човек дето имам cold intake kit за близо 600лв. мога да кажа, че ефекта и от тея китове клони към нула :icon_lol .
Все пак жегите като бях с малкият кулер се усещаше, че колата диша по-добре като си взима по-студен въздух.
След като сложих челният кулер обаче ефекта стана буквално 0-ла.




Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот muckata_9090 » Чет 24 окт 2013 6:54


А какво ще кажете за това?- http://uk-mkivs.net/forums/t/404536.aspx


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот feniksgod » Пон 28 окт 2013 16:17


Ами мисля, че в нашият форум го смятам за ефективно, но аз мисля че не беше евтино удоволствие, което автоматично значи че не си струва много много.
Ако е повече от 50лв. и искаш студен въздух. Отиди някъде където огъват алумиеви тръби и поискай тръба от дебитомера долу до подкалника. Аз имаХ такъв карбонов кит и го махнах, защото в дъждовете филтъра ставаше на "гъз" :icon_lol
Догодина да мине зимата и съм измислил отдолу да защитя филтъра някак си пък ще видим при дъждовете как ще е.
При такава система печелиш:
- звук, особено при DV клапан
- студен въздух - по-студен няма откъде да вземеш просто
- красота :icon_lol , като отвориш капака определено е по красиво.
Минусите:
- опасност от хидравличен удар !!!
- филтъра може се скапе, ако го мокриш редовно
- филтъра се замърсява супер бързо !!!
- трудно махане - махаш всеки път бронята за да го чистиш............ може и да не махаш бронята но пък тогава е сръткаво.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот nuri_3556 » Съб 02 ное 2013 1:50


devil_vas написа:махаш катализатора, слагаш тръба (няма смисъл от проходни гърнета ;) ) и другата смислена инвестиция е челен кулер. стандартните кулери на 1.8Т, без значение кой вариант са, са с размерите на джобно тефтерче :(

с челен кулер и хубав ремап и здрава технически кола трябва да изкараш 185-190 конски сили на нашето дино например :th_up

А вашето дино е?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот Vizor » Съб 02 ное 2013 4:29


Dimsport - говори ли ти нещо?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот nuri_3556 » Съб 02 ное 2013 12:30


ясно е :smile


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т

Мнениеот muckata_9090 » Пон 23 дек 2013 1:02


А каква друга турбина става на моята без много преправяния,като имате предвид искам да е около 200 коня не повече?Има много турбини от серията к03 и мисля че има по злобни от тази на AGU,както и при категория к04-1/015,к04-20/22/23.Дайте повече информация за серията к03 и к04 има много различни модели при тия категории


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Мнениеот muckata_9090 » Сря 25 дек 2013 15:13


Дори и по голяма турбина да е няма да се надуе повече от около 200 коня,просто искам да му е рахат на турбото без да му има много зор


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Мнениеот Vizor » Чет 26 дек 2013 9:21


Аз К04 не бих сложил никога. Не ме радва с нея колата. Има хора, които не обичат лагави турбини и слагат к04-ки но въртящия момент, който идва рано е леко греда. За 200 коня по-добре си остани с твоята.. 190 ги докарваш с нея


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Мнениеот muckata_9090 » Пон 30 дек 2013 3:06


Колега има една К03-073 май беше,някои по запознатите да кажат нещо по тая турбина.Според мен има турбо която ще изкарам 200 коня без проблем.Мисълта ми е да взема някаква където аз си търся и после да продам моята.Като пари ще съм на загуба около 200лв :smile


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Мнениеот feniksgod » Сря 01 яну 2014 18:36


Колега, K04 е възможно най........как да кажа. Цена/качество ъпгрейд, колегата MK4 продава такъв кит, ако се интересуваш. Питай го него.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Мнениеот nuri_3556 » Съб 25 яну 2014 19:36


Колеги,на моя приятел колата който е също голф 4 1.8Т AGU мотор му предстои смяна на турбото,но точно коя турбина да изберем не знаем?За к03с говорим,кой модел да изберем като те са-к03-52 ,к03-53 ,к03-58 които се водят S-ки?Като к03-52 се слагат на 180коня,к03-53 на 150 коня като AUM например и к03-58 на 150/180 коня.Не разбирам каква им е разликата,ако въобще има де :screwy


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Мнениеот nuri_3556 » Вто 11 фев 2014 18:17


Намерихме и едно турбо К03-052 какво друго трябва да се купи,болт он е всичко нали?


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 4 1.8Т(съвместими турбини)

Мнениеот muckata_9090 » Чет 07 май 2015 16:44


Колеги вече съм с к03s турбо и наистина има повече бууст от к03,сега дали да му бодна един челен кулер или няма да има разлика.Днес температурата в смукателя се качи на 58 градуса след 4-5 ръчкания ,това е при външна температура 28 градуса



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MartinGP и 35 госта