plameney написа:Ей,добре че си го хванал проблема.Профилактиката освен филтри и мембрани е добре да включва и проверка на хода на буталата на газовата рейка.Ако се налага регулиране на хода на буталцата,трябва и нова настройка на горивната таблица на газовия компютър
Бих закарал колата в сервиз. Тези "смешни" газови по думите на газаджии обаче ги слагат само в Техногаз където ми плеснаха, че работят от 8 до 5 без събота и неделя и имат свободен час чак след 3 седмици. Работят на човекочас и за всяка процедура се плаща за определено време по каталог, типично поведение на наядени бирници. Бях там, разговарях. Няма как да я закарам за обслужване скоро, иначе бих.
Ако някой може да сподели информация как се регулира това смешно газово DT Systems ще се радвам. Или поне филтри и мембрани как да си ги сменя сам. Бих дал и пари някой да ми ги смени, но определено не в Техногаз. С колата всеки ден се обикаля на работа, не мога да им я оставя за 3 седмици. Не ги знам за какви се имат, но колата не съм я взел за музеен експонат, а за каране. Текущият ми разход е 10 литра/100 км газ комбинирано - повече извънградско, отколкото градско. Искам да го сваля на под 10литра/100км по възможност. Колкото може по-малко без да се скопява вървежа на колата. Защото съм си взел такъв двигател за по-голяма динамика на пътя. Ако исках тромава кола, щях да си стоя със старата ми калинка. Честно казано откакто взех по-голяма кола, взех да настъпвам и малко повече на моменти, може би за това и разходът е толкова голям.
п.п Отново искам да ти благодаря. Съветът ти допринесе много за решаването на проблема ми към онзи момент.
