Golf MK3 2.0 2E Проблем с вакумите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jorimafia
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 1:15
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: София

Golf MK3 2.0 2E Проблем с вакумите

Мнениеот jorimafia » Пон 04 май 2015 21:04


Здравейте колеги, търся тази "клапа" която стои на вакума при главата. Ето и снимки..
Изображение

Търся такава клапа. Ако някой може да ме опъти как точно се нарича и от къде може да се намери ще съм му много благодарен. До сега точно за това не съм намерил тема и за това я пускам тук.
Също така приемам идей как да я оправя по кадърно, защото аз се сещам само за номера с палнитела от химикал но не вярвам че ще се получи..

Проблема е, че когато свалях кабелите на свещите измъкнах едната от тръбичките без да искам от тази "клапа" и счупих едната пъпка на която се надява маркучето на инжекциона. От тогава колата не спира да гасне и не работи както трябва.
Ето как изглежда моята.

Благодаря ви за разбирането.
Прикачени файлове
20150504_215211.jpg
20150504_215249.jpg

Последна промяна от jorimafia на Пон 11 май 2015 19:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с вакум клапа на Golf 3 2.0 2E

Мнениеот stefan4o » Пон 04 май 2015 21:14


Това е еднопосочен клапан за серво (което е за спирачките). Виж твоето с колко изхода (щуцери) е и си вземи същото. Нови едва ли са много скъпи.


Потребителски аватар
jorimafia
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 1:15
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: София

Re: Проблем с вакум клапа на Golf 3 2.0 2E

Мнениеот jorimafia » Пон 04 май 2015 21:19


Добре де, а защо когато запуша шчупеното място с пръст например и колата нормализира обороти и не гасне? Имаш ми идея къде мога да намеря такъв клапан?


ivan-
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 29 яну 2012 9:35
Автомобил: golf 3 GL
Двигател: aam 1.8
Местоположение: г делчев

Re: Проблем с вакум клапа на Golf 3 2.0 2E

Мнениеот ivan- » Пон 04 май 2015 21:28


защото от там идва вакуума за сервото на спирачката и като го запушиш има вакуум! отпушиш ли го, дърпа въздух, сместа става много бедна на гориво и гасне! запуши го с нещо, винтче, тапичка, каквото и да е! само внимавай да не влезе вътре! аз с години карам със запушено с винтче и нямам проблем!

Последна промяна от ivan- на Пон 04 май 2015 21:36, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
jorimafia
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 1:15
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: София

Re: Проблем с вакум клапа на Golf 3 2.0 2E

Мнениеот jorimafia » Пон 04 май 2015 21:31


Ще навия винтче, но точно там се свързва едно малко маркуче от изпарителя на газовата. тоест от там тегли вакум.. за това не е добра идея да го запушвам без да вържа маркучето..


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Проблем с вакум клапа на Golf 3 2.0 2E

Мнениеот vucata » Вто 05 май 2015 0:22


Хвани вакум от другото с тройник :c020
Виж си вакума при кутията на филтъра, там има такъв тип тройник. Запуши счупената част или я залепи/запои. От другия изход си направи тройник и си вържи маркуча за газовата


Потребителски аватар
jorimafia
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 1:15
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: София

Re: Проблем с вакумите на Golf 3 2.0 2E

Мнениеот jorimafia » Пон 11 май 2015 19:37


Колеги, имам ново питане (проблем)..
Днес смених клапичката, колегата ogi.73 ми я даде с всички маркучета по нея за което му благодаря. Сложих всичко, и запалих, колата си работи по стария начин.. подскачат и оборотитие и пригасва като е студена. Но чух съскане покрай двигателя и намерих скъсан вакумен маркуч.. Намира се, от доло под ограденото с червено на снимката. Нямах време да разглобя за да видя кое точно се е скъсало и дали е част от шлауха на филтъра или е отделно. Въпроса ми е, има ли вакум на самия шлаух или е към главата, както повечето маркучета.. Въпросите ми са детски, но никога не съм опирал до вакуми и тн на този двигател.. (нямам и ръководство от което да погледна)
Прикачени файлове
11210203_1125839194108602_849851609_n.jpg


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Проблем с вакумите на Golf 3 2.0 2E

Мнениеот vucata » Пон 11 май 2015 22:04


Отдолу мисля, че влизаше едно маркучле.....Трябва да махнеш гофрето


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с вакумите на Golf 3 2.0 2E

Мнениеот radotom » Пон 11 май 2015 23:11


Там отдолу ти е регулатора на налягането на бензина.
Когато към него няма вакуум, в рейката влизат бензин под налягане 3 бара, вместо необходимите 2.5 бара.
Отделно, през скъсаното в смукателния колектор постъпва въздух, неотчетен от дебитомера.
И почва да става мазало със смесите :new_Eyecrazy


Потребителски аватар
jorimafia
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 1:15
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: София

Re: Проблем с вакумите на Golf 3 2.0 2E

Мнениеот jorimafia » Вто 12 май 2015 19:29


Колеги, да се похваля. Май реших проблема с гасненето и нестабилните обороти. Оказа се скъсано маркуче от вакум "клапана", по точно едно гумено коляно точно под гофрирания шлаух..


ПП- оказа се, че за да започна да стягам голфа, трябваше да сменя колата за да ми стане сантиментален и те така :D Благодаря за съветите.. Скоро пак ще се включа с другите проблеми по колата :)
Прикачени файлове
11262933_1126332014059320_1224151572_n.jpg



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dragnev1 и 77 госта