


Passat B5,5 2002 AVF - понякога няма мощност - решено
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5,5 2002 AVF - понякога няма мощност
И още една схема
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Passat B5,5 2002 AVF - понякога няма мощност
Ааа стана ми интересно къде на одеса се намира Вентоман, че той се оказа прекаленно близко за да е истина
Ще мога по лесно да си диагностицирам проблема при някои колега на близо:)

Ще мога по лесно да си диагностицирам проблема при някои колега на близо:)
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5,5 2002 AVF - понякога няма мощност
BobyM написа:Ааа стана ми интересно къде на одеса се намира Вентоман, че той се оказа прекаленно близко за да е истина![]()
Ще мога по лесно да си диагностицирам проблема при някои колега на близо:)
По синята стрелка и.....право там


-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Passat B5,5 2002 AVF - понякога няма мощност
Аз съм от Бенковски за това точно ми беше интересно къде се намира колегата, тъй като имам желание да провериме няколко неща но тук няколко маистора все ме плашат с цени...
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Passat B5,5 2002 AVF - понякога няма мощност - решено!
Изглежда при мен има развитие по проблема - колата гасне заради ЕГР клапана. Като работи на празен ход се създава вакуум, който го отваря и мотора гасне. Като извадя маркучето няма проблем, днес сутринта направих пътен тест в градски условия. Тия дни ще изляза и извън града да видим как се държи.
Въпрос: Дали ще е проблем ако затапя ЕГР-а? Питам, тъй като е помпа дюза мотора и колата е автомат. Ако беше AFN досега да съм навил болта
Въпрос: Дали ще е проблем ако затапя ЕГР-а? Питам, тъй като е помпа дюза мотора и колата е автомат. Ако беше AFN досега да съм навил болта

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5,5 2002 AVF - понякога няма мощност
lz2aii написа: ... Виж дали не си свързал към този маркуч и маркуча на клапата за меко гасене (намира се до ЕГР клапана)...
Изолирай смело. Също съм ПД и от две години съм му шибнал сачмата. Поне при мен няма разлика с и без затапен ЕГР.
Едит: Сега се сещам - да не би като сте свързвали вакуумите, да сте разменили този на ЕГР с този на клапата за меко гасене...Пробвай да ги размениш и виж какво ще стане.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Passat B5,5 2002 AVF - понякога няма мощност - решено
Е то не може да се размени - вакуума към егр-а идва от н18 клапана и като диаметър е по-голям от вакуума към клапата за меко гасене.
Ще покарам още малко с изолиран и ще видим как ще се държи.
Благодаря на всички за помощта!

Ще покарам още малко с изолиран и ще видим как ще се държи.
Благодаря на всички за помощта!

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта