
Passat B3 1.9 D - висока температура
- breakforce
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Passat B3 1.9 D - висока температура
Здравейте, миналата седмица реших да промия охладителната система на пасатора, след промивката само с вода под налягане покарах 10-на км и ми гръмна маркуча на разширителния съд тоя по дебелия, отдолу където се намира, и ми вдигна към 110 градуса, смених го и от тогава започнаха ядовете постоянно започна да ми държи 100 градуса, а преди това на 100 градуса ми се включваше перката, а сега чак на 110 градуса се включва, а на място се включва към 95-97 някъде в движение вече на 110, някакви идеи от какво може да е дали съм я прегрял, или нещо друго от което може да е ? Пасата е 1.9 чист дизел, 90г., 68 к.с.
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Високи температури на пасат 2
Прочети правилата и си оправи заглавието щото ще ти заключат темата
Предполагам, че си задръстил радиатора, през него минава по-малко вода, затова самият радиатор е значително по-студен, а датчика, който пуска перката е на самия радиатор. Като е студен радиаторът и датчикът не включва.
ПП Пасата ти е Б3.

Предполагам, че си задръстил радиатора, през него минава по-малко вода, затова самият радиатор е значително по-студен, а датчика, който пуска перката е на самия радиатор. Като е студен радиаторът и датчикът не включва.
ПП Пасата ти е Б3.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Направи промивка пак-може някой голям боклук да е застанал в термостата или в радиатора.
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Най-лесният начин да провериш моята версия за задръстен радиатор е да свалиш датчика за перката и да го провериш в тенджера на котлона с термометър при колко градуса включва. Ако включва при около 95гр значи проблемът е в задръстване.
- breakforce
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Реших да махна термостата и да пробвам без термостат, температурата в нормално каране държи около 80-85 градуса като го понадуя по баир и в обороти ми вдигна 110 градуса, перките не ми се включват и маркучите бяха малко твърди мисля че за тия градуси е нормално да се понадуят... ?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Или задръстен радиатор ,или гарнитурка...
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Моя дрънгел като си остана с отворен термостат повече от 60гр. не вдигна,колкото и да го напъвах.Това с маркучите дето се надуват е относително.А дали се е обезвъздушила системата?
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Както са ти казали колегите , провери датчика на радиатора. Провери и мотора на перката. Даваш на късо буксата на датчика на радиатора.
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Гарнитура
Откачаш тънкото маркуче на казанчето и гледаш на запален мотор каква е струйката, ако е накъсана/ мехурчета -въздух ( газове ) в системата .
На 90% съм сигурен, че си за нова гарнитура ( така според описаните симптоми ). Като смъкнеш тиквата , огледай за пукнатини , най-вече от бренер към клапан. М/у клапаните се пукат често, там трябва да е доста голяма и дълбока пукнатината за да е проблем, но от бренер до клапан...кофти , дори и много тънка да е.

На 90% съм сигурен, че си за нова гарнитура ( така според описаните симптоми ). Като смъкнеш тиквата , огледай за пукнатини , най-вече от бренер към клапан. М/у клапаните се пукат често, там трябва да е доста голяма и дълбока пукнатината за да е проблем, но от бренер до клапан...кофти , дори и много тънка да е.
- breakforce
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Значи колеги смених гарнитурата на главата оказа се тя + шлайфане на главата (две десети е взето) имаше пукнато само между клапаните доколкото огледах, след като я сглобихме на таблото температурата ми държеше както преди с разликата обаче, че маркучите бяха меки и при тези градуси и се усъмних че таблото може да не показва вярно, защото го мерихме температурата в разширителния съд и там показваше 91-92 (на таблото 100-102) с около 10 градуса, но на другият ден по пътя Плевен-София на последният тунел пак ми вдигна около 100 градуса слязох и да видя какво става дали надува дали не надува и маркучите отново бяха твърди после в София бяха меки и от вчера насам са твърди, между другото на 92 градуса по табло пипнах маркуча на термостата беше студен, днес вече като се прибрах при към 102 градуса пак по табло пипнах беше горещ, смених и капачката на разширителният съд с Topran разлика нямаше отново, направо вече не знам от какво може да е :X
П.П. Мотора на перката работи.
П.П. Мотора на перката работи.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
И аз имах проблеми с термостат ,отварящ около 96-100 гр.Писна ми да се вглеждам в температурата и казах на майсторчето да го смени с такъв ,който отваря на 80-85 гр.Той ми каза ,че зимата щяло да ми е студено,ама аз настоях.Сега с новия ми държи точно 80гр.и съм си мн. спокоен.Лято,зима все си е 80гр.и не виждам зимата да ми е студено.Вярно ,че мн. хора ще ми кажат ,че 80гр. е малко,че 90-92 е по-добре ,ама на мен така ми е по-спокойно и очите ми не са постоянно на термометъра.
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Водния дух1 написа:И аз имах проблеми с термостат ,отварящ...


Колега, да ми кажеш как минава ремъка ти на водната помпа, с гърба на ремъка ли върти колелото или с вътрешните му канали.breakforce написа:..не знам от какво може да е :X
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Pechka,не знам термостата ква марка беше ,обаче помня ,че беше за бензинка.А по другия въпрос (към другия колега),мисля че ремъка там е трапец и май не може да се обърка положението.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Всъщност и аз се обърках за колегата и мотора .Пасат чист дизел
,Б3.

- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B3 1.9 D - висока температура
Ясно, Ще падне малко търсене, ма да видим .... А за колегата, да, 1.9 ще да е 1Y мотора , той си е същият като AAZ само, че е атмосферния вариант
Според това дали има или няма клима е с два вида каиши , ако е с клима- трапец е ремъка и се върти заедно с хидр.помпа , ако няма- с пистовия ремък дето е и за алтернатора. Но някой път мастери бъркат със слагането на каиша и става гаф
Водната помпа почва да се върти в грешната посока.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта