Единствената полза е като ползата от шарените лампички в и под колата - циганията расте.
И преди авторът и останалите ентусиасти да ме почнат как трябвало да си мълча, ако не ми харесва - както вие можете да си мислите, че имате право да си правите колите по-шумни и по-шарени и да си пишете във форума "Олеле, колко е яко", така и аз имам право да не ми харесва и да го напиша във форума.
А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- g3orgiev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 23 окт 2013 18:55
- Автомобил: golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Русе
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
g3orgiev написа:Здравейте, може ли да ми обясните каква е идеята на това устройство и има ли някакъв + за двигателя? благодаря ви предварително
намерих инфо в търсачката ! Сега въпросът ми е, защо този клапан не се поставя фабрично, като е толкова полезен?
- liderass
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
myrshavija написа:Единствената полза е като ползата от шарените лампички в и под колата - циганията расте.
И преди авторът и останалите ентусиасти да ме почнат как трябвало да си мълча, ако не ми харесва - както вие можете да си мислите, че имате право да си правите колите по-шумни и по-шарени и да си пишете във форума "Олеле, колко е яко", така и аз имам право да не ми харесва и да го напиша във форума.
2-3-ма сте, флудерите във форума. Вече почваме да свикваме. Едва ли някога ще се промените и ще спрете да хейтвате. Елементарно е. Спрете да убивате ентусиазма на колегите. Като не ти харесва минаваш на следващата тема и сега нямаше да се занимавам да пиша, защото вече ми се повръща от хейтърското държание на хората!
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Я виж какво написа ти - ще си позволя да сменя само една дума:
Като не ти харесва минаваш на следващото мнение и сега нямаше да се занимавам да пиша.
И на мен ми се повръща от коли с махнати гърнета, свиркащи клапани, грозни пейки, шарени лампички ...
Защо смяташ, че ти имаш право да напишеш, че ти харесва, а аз НЯМАМ право да напиша, че не ми харесва? От кога са позволени само положителните отзиви?
Като не ти харесва минаваш на следващото мнение и сега нямаше да се занимавам да пиша.
И на мен ми се повръща от коли с махнати гърнета, свиркащи клапани, грозни пейки, шарени лампички ...
Защо смяташ, че ти имаш право да напишеш, че ти харесва, а аз НЯМАМ право да напиша, че не ми харесва? От кога са позволени само положителните отзиви?
- liderass
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Ти и компания сте абсолютни хейтъри и не ти е за сефте тази тема( да "внасяш" негативното си настроение, мислене и т.н.). Все компетентни, все не съгласни, все нещо си... Няма ли кой да ни отърве от корави философи. Няма да пиша повече, за да не омазваме на колегата темата. С най-добри чувства Мършав, приятен ден!
- tsdimitrov1
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 15:12
- Автомобил: Polo 6kv5 Variant
- Двигател: 1.9TDI AHU 90hp.
- Местоположение: гр. Ботевград
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Колега, сподели как си го направил, интересно е :D 

- pph_tuning
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 10 окт 2012 17:08
- Автомобил:
- Двигател: PD TDI
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Чакам снимки да видя как е станало и аз си правя да си киха на воля 

- dnp
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 13 яну 2011 12:07
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: BAU
- Местоположение: Велико Търново / София
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Явно колегате не иска да сподели



- _Ka3aKa_
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 23:53
- Автомобил: TDI
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Е чак пък да не искам да споделя да не е някаква секретна тайна хаха щом е пуснато тука
За снимки съм ограничен защото съм продал колата отдавна и ме нямаше в Бг, затова не съм влизал.
Ще се захвана да направя и едно обяснение със снимки (колкото имам) и всички да са доволни, но в момента няма как да стане защото нямам никакви снимки на този компютър с който съм сега, при първа възможност темата ще се обнови

Ще се захвана да направя и едно обяснение със снимки (колкото имам) и всички да са доволни, но в момента няма как да стане защото нямам никакви снимки на този компютър с който съм сега, при първа възможност темата ще се обнови

- _Ka3aKa_
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 23:53
- Автомобил: TDI
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Така ето го и обяснението кое как да стане вече оставям на вас въображението кое как да се монтира :)
Ще гледам да съм максимално кратък
Така първо трябва да имате клапан N75 (от 90кс) с буксичка или две кабелни обувки, работещ EGR, копченце като за стартер или клаксон, малка ламаринка (тука вече ви трябва малко въображение да си захванете копчето към ламаринката и да си го сложите на педала на газта) когато е в покой педала да го натиска а като дадете газ да го освобождава. Казвам ламаринка ама гледайте да е по здрава защото се огъват и почва да не работи блоу офа и 1.5м-2м вакумен маркуч или друг 3мм. Така дотук с материалите, минаваме на изработката .....
1-во си сваляте ЕГР-а и го проверяваш дали работи (като му подадеш вакум дали държи, ако се затруднява го зачистваш и смазваш вътре примерно с телена четка и нафта/спирачна течност го чистиш. После тръбата която идва от колекторите я изолирваш или с дебело парче ламарина или режеш до фланеца (който е към колектора) и заваряш едно парче отгоре.... Маркуча от ЕГР му слагате едно болче да го затапите и вече имаме изолиран ЕГР напълно. Монтирате ЕГР-а на мястото му и го оставяте да чака :)
2-ро - Слагате си тая ламаринка долу на педала и копчето взимарв от някъде + (само когато има контакт, иначе ще черпи ток постоянно и да няма изненадани, че могат да запалят на другия ден) слагате му едно бушонче и прокарвате + през копчето, монтирате където ви е удобно клапан н75 и и му слагате + от копчето което вече сте монтирали на педала и минус от купето някъде (където можете, въпрос на вкус и естетика) и проверявате дали работи като натиснете педала на газта трябва да изключва клапана, а като го върнете трябва да се включва.
КОПЧЕ
Копче ел.
Ако всичко което написах дотука е вече налице монтирано и изпробвано дали работи минаваме към довършителната работа .....
3-то От тука следва да вземем и вакум който да издърпва ЕГР-а, от вакум помпата има една "пишка" (на маркуча от вакум помпата към сервото на спирачките) която е с тапичка ... махате я тая тапичка като внимавате да не счупите извода защото после става сложно (трябва да търсите от морга защото ще изстърва вакума и от там проблеми със сервото и спирачките) като я свършите тая работа вече слагате маркуч и го прокарвате до клапана където сме монтирали и го слагате в хоризонталния щуцер на клапана КОЙТО Е ПЛАСТМАСОВ, на другия пластмасов щуцер свързате ЕГР-а, а металния щуцер остава свободен за да може като изключи клапана да се освободи вакума и да затвори ЕГР-а, иначе остава отворен.
Взима се от тука
Клапана
Проверявате всичко дали е свързано от към вакуми, дали сте изолирали + и такива и вече можете да палите и да се радвате на блоу офф хаха
Надявам се да има доволни вече и всичко което правите е на Ваша отговорност !!!
Ще гледам да съм максимално кратък

Така първо трябва да имате клапан N75 (от 90кс) с буксичка или две кабелни обувки, работещ EGR, копченце като за стартер или клаксон, малка ламаринка (тука вече ви трябва малко въображение да си захванете копчето към ламаринката и да си го сложите на педала на газта) когато е в покой педала да го натиска а като дадете газ да го освобождава. Казвам ламаринка ама гледайте да е по здрава защото се огъват и почва да не работи блоу офа и 1.5м-2м вакумен маркуч или друг 3мм. Така дотук с материалите, минаваме на изработката .....
1-во си сваляте ЕГР-а и го проверяваш дали работи (като му подадеш вакум дали държи, ако се затруднява го зачистваш и смазваш вътре примерно с телена четка и нафта/спирачна течност го чистиш. После тръбата която идва от колекторите я изолирваш или с дебело парче ламарина или режеш до фланеца (който е към колектора) и заваряш едно парче отгоре.... Маркуча от ЕГР му слагате едно болче да го затапите и вече имаме изолиран ЕГР напълно. Монтирате ЕГР-а на мястото му и го оставяте да чака :)
2-ро - Слагате си тая ламаринка долу на педала и копчето взимарв от някъде + (само когато има контакт, иначе ще черпи ток постоянно и да няма изненадани, че могат да запалят на другия ден) слагате му едно бушонче и прокарвате + през копчето, монтирате където ви е удобно клапан н75 и и му слагате + от копчето което вече сте монтирали на педала и минус от купето някъде (където можете, въпрос на вкус и естетика) и проверявате дали работи като натиснете педала на газта трябва да изключва клапана, а като го върнете трябва да се включва.
КОПЧЕ
Копче ел.
Ако всичко което написах дотука е вече налице монтирано и изпробвано дали работи минаваме към довършителната работа .....
3-то От тука следва да вземем и вакум който да издърпва ЕГР-а, от вакум помпата има една "пишка" (на маркуча от вакум помпата към сервото на спирачките) която е с тапичка ... махате я тая тапичка като внимавате да не счупите извода защото после става сложно (трябва да търсите от морга защото ще изстърва вакума и от там проблеми със сервото и спирачките) като я свършите тая работа вече слагате маркуч и го прокарвате до клапана където сме монтирали и го слагате в хоризонталния щуцер на клапана КОЙТО Е ПЛАСТМАСОВ, на другия пластмасов щуцер свързате ЕГР-а, а металния щуцер остава свободен за да може като изключи клапана да се освободи вакума и да затвори ЕГР-а, иначе остава отворен.
Взима се от тука
Клапана
Проверявате всичко дали е свързано от към вакуми, дали сте изолирали + и такива и вече можете да палите и да се радвате на блоу офф хаха
Надявам се да има доволни вече и всичко което правите е на Ваша отговорност !!!

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Браво, забележителна изработка!
Нещо като емблема BMW на Москвич дванайсетак...

Нещо като емблема BMW на Москвич дванайсетак...
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Млъкни, хейтър!
Като няма какво да кажеш по темата, по-добре я подмини!
Като няма какво да кажеш по темата, по-добре я подмини!
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: А кой каза, че не може .... Blow off на дизел ...
Супер е станало. Беше ми голям мерак на времето като карах печка.
Ако някой ден се върна пак към този тип гориво, със сигурност ще си поиграя, стига съответния сетъп да го позволява.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта