Здравейте колеги,
от няколко седмици започна много да ми хрупат лагерите на хидравликата и ще трябва да я сменям очевидно.
Става ли помпата от друг модел на ПОЛО-то или?
Какво да търся? Благодаря за съветите!
Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
Става колега. На 6н1 и 6н2 са едни и същи. Имам хидравлична помпа в много добро състояние, мога да ти я пратя на много добра цена, пиши ми на лични ако те интересува. Ще ти пратя и снимки за да си сигурен в това, което купуваш.
Re: Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
Имат разлика помпите, чугунени и алуминиеви разликата е в захващането на маркучите не са взаимнозаменяеми. От моя опит преди и след 98г е разликата.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
Разликата не е в помпите толкова, колкото в маркучите и по точно накрайницте. Аз го ядох наскоро. В момента съм с алуминиева ЗФ, преди не знам каква е точно, желязна Делфи, и двете стават ако се използва тръбата с щуцера накрая. Обаче ако накрайника не е щуцер, а пръстен с болт, помпата трябва да се завърти, захвата се променя и забелязах, че има една допълнителна планка.
Това е разликата, иначе и двата вида помпи стават, аз в момента съм алуминиева от Лупо, като неговия маркуч е с другия накрайник, този с пръстена накрая. Бях си поръчал маркуч за хидравликата и той дойде с този накрайник с пръстена и болт, същата помпа е била с въпросния маркуч, имах болта, помпата и маркуча, обаче за да се захване трябваше допълнителна планка, защото маркуча с пръстена не идва там, където идва маркуча с щуцера.
Помпата се върти според маркуча, от което излиза, че трябва по скоро да се обърне внимание на маркуча, отколкото на помпата.
Надявам се, че съм го обяснил горе - долу.
Разлика в работата на двете помпи не открих никаква.
Това е разликата, иначе и двата вида помпи стават, аз в момента съм алуминиева от Лупо, като неговия маркуч е с другия накрайник, този с пръстена накрая. Бях си поръчал маркуч за хидравликата и той дойде с този накрайник с пръстена и болт, същата помпа е била с въпросния маркуч, имах болта, помпата и маркуча, обаче за да се захване трябваше допълнителна планка, защото маркуча с пръстена не идва там, където идва маркуча с щуцера.
Помпата се върти според маркуча, от което излиза, че трябва по скоро да се обърне внимание на маркуча, отколкото на помпата.
Надявам се, че съм го обяснил горе - долу.
Разлика в работата на двете помпи не открих никаква.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
///peter написа:Здравейте колеги,
от няколко седмици започна много да ми хрупат лагерите на хидравликата и ще трябва да я сменям очевидно.
Става ли помпата от друг модел на ПОЛО-то или?
Какво да търся? Благодаря за съветите!
Потърси някой да ремонтира твоята, елементарно е.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
И как ще му я ремонтират, когато е износена?
Ако тече, да, ама иначе нова или втора употреба.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
Кое на помпата се износва?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
Мюнси, в Казанлък има няколко фирми, които се занимават с производство и ремонт на всякакви видове хидравлики и помпи., т.е. има много добри специалисти.
Един от тях ми обясни, че рециклиране не е препоръчително, защото вътре се износвали помпите, там където въртят лопатките, цилиндъра ли беше, нещо такова, извинявам се за лаишкото обяснение. Ако тече, това е друга бира, лагери също става да се сменят, помпата и тя си има живот, също, както всичко останало.
Има хубави помпи, втора ръка на добри цени и общо взето не си заслужава ремонт на старата.
За нашите полота, поне части колкото искаш.
Един от тях ми обясни, че рециклиране не е препоръчително, защото вътре се износвали помпите, там където въртят лопатките, цилиндъра ли беше, нещо такова, извинявам се за лаишкото обяснение. Ако тече, това е друга бира, лагери също става да се сменят, помпата и тя си има живот, също, както всичко останало.
Има хубави помпи, втора ръка на добри цени и общо взето не си заслужава ремонт на старата.
За нашите полота, поне части колкото искаш.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
Достатъчно помпи съм рециклирал, за да взема на сериозно някой, дето е чувал...
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Въпрос за хидравлична помпа на Поло 6н
Мюнси, тези хора ги произвеждат, не ги рециклират, става на въпрос за няколко заводчета.
Колко взимаш да смениш лагери и уплътнения по принцип?

Колко взимаш да смениш лагери и уплътнения по принцип?

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта