Проблема е, че колата на моменти има проблеми с ускорението в ниските обороги до 2000.
Давам пример - допреди няколко дена колата си вървеше предоволно, а сега в ниските я няма никаква. И това не се случва за първи път.
Някакви идеи от какво може да е?

GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
Мисля, че намерих какви са симптомите за не вървенето на колата - разликата във температурата на времето.
Днес по обяд, когато карах колата и не вървеше добре беше около 18-20 градуса. В момента е 8 градуса, преди малко запалих колата и като тръгнах си вървеше перфектно!
От какво може да се получава това?
Днес по обяд, когато карах колата и не вървеше добре беше около 18-20 градуса. В момента е 8 градуса, преди малко запалих колата и като тръгнах си вървеше перфектно!
От какво може да се получава това?
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
Замери температурния датчик.
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
Температурния датчик като взех колата го смених, защото стрелката на таблото не работеше. Сега обаче пак не работи правилно, защото на ВАГ-КОМ примерно компютъра дава стойност 45 градуса, стрелката показва 90. Когато колата загрее нормално и ВАГ-КОМ показва 85-90 градуса, таблото пак показва 90 градуса.
Със сигурност ли проблема е в температурния датчик? Смисъл, той със сигурност не работи правилно щом дава различни стойности, но дали той е проблема за не вървенето на колата?
ПС: Някой може ли да помогне с нещо?
Със сигурност ли проблема е в температурния датчик? Смисъл, той със сигурност не работи правилно щом дава различни стойности, но дали той е проблема за не вървенето на колата?
ПС: Някой може ли да помогне с нещо?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
Ако искаш да върви в топло време ти трябва нов челен и по -голям от стоковия кулер!С стоковия е това положението,а иначе датчика ти е за смяна!
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
Да вдигна малко темата.
Температурният датчик е сменен, но проблема остава.
Други идеи на какво може да се дължи проблема?
Температурният датчик е сменен, но проблема остава.
Други идеи на какво може да се дължи проблема?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
Колега нямаш проблем и при мен е така с 1Z съм ,имам наблюдения и върху други тди-та.
А в този ред на мисли този "проблем" съм го имал и с други коли бензинови. Просто има моменти когато колата се задушава нормално е.
Аз до скоро си блъсках главата как да намаля до минимум този ефект и пипах милиграми какви ли не стойности и центровка на ГНП и чистене на дебитомер даже мислех да карам помпата на стенд да ми замерват налягането на елемента,но в крайна сметка стигнах до извода ,че всичко си е наред по колата.
А в този ред на мисли този "проблем" съм го имал и с други коли бензинови. Просто има моменти когато колата се задушава нормално е.
Аз до скоро си блъсках главата как да намаля до минимум този ефект и пипах милиграми какви ли не стойности и центровка на ГНП и чистене на дебитомер даже мислех да карам помпата на стенд да ми замерват налягането на елемента,но в крайна сметка стигнах до извода ,че всичко си е наред по колата.
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
При мен със сигурност има някакъв проблем, защото разликата в ускорението когато се появи проблема не е малка. Днес почистих дебитомера със спрей за почистване на дебитомери, но проблема не изчезва.
Неправилно затапен ЕГР може ли да е причината за проблема?
Неправилно затапен ЕГР може ли да е причината за проблема?
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
Как ти е затапен ЕГР-а, със съчма, или с ламарина? Катализатора махнат ли е?
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
Да допълня колегата над мен, дебитомера колко единици държи? Само ускорението ли е слабо или мощноста като цяло?
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
За ЕГРа не съм го затапвал аз и не знам как е. Катализатор няма.
Дебитомера когато го гледахме си показваше нормалните стойности, но не помня точно какви бяха.
Иначе, колата си има мощност, но тягата при ускорение и то най-вече до 2000 оборота на моменти липсва.
Дебитомера когато го гледахме си показваше нормалните стойности, но не помня точно какви бяха.
Иначе, колата си има мощност, но тягата при ускорение и то най-вече до 2000 оборота на моменти липсва.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: GOLF MK4 1.9 90hp AGR - проблем с ускорението
Колега,
Имам абсолютно същия проблем на АРЛ, можеш да проследиш темата ми:
(към края на 2ра страница)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=433303
Направи лог на 11-ти канал да видим как надува турбината - при мен в ниските има драстично недонадуване, след което има пренадуване до почти 2 бара
Имам абсолютно същия проблем на АРЛ, можеш да проследиш темата ми:
(към края на 2ра страница)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=433303
Направи лог на 11-ти канал да видим как надува турбината - при мен в ниските има драстично недонадуване, след което има пренадуване до почти 2 бара

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта