Д
ебитомер е това, дето мери дебита на постъпилия в двигателя въздух.
При теб е едно правоъгълно, намира се на кутията на въздушния филтър и от него излиза дебелата гофрирана тръба към мотора.
Дебиломер... то това мери други работи...
По к'во на бас, че не знаеш какво е 'стъпково моторче'?
Това, дето 'майсторите' са ти посочили за такова всъщност е клапан.
Клапан за стабилизиране на празния ход. И ако всичко е наред по колата... не, че не можеш, но ще ти в изключително неконфортно без него
Стъпково моторче ти нямаш (освен ако нямаш италиански климатроник)
За накладки търси възмоно най-меките!
Аз лично бях заложил на ТRW, но не смея да налагам марки.
Педимствата на меките накладки:
-не свирят, като спираш
-
СПИРАТ-износват се
те, а не дисковете.
На теб ти трябват
накладки за 256мм вентилирани дисковеНакарай майсторите да ти проверят състоянието на самите дискове. Може да са прекалено отънели или надрани.
Да сложат малко медна грес на водачите на спирачните апарати.
И имай предвид, че винаги накладките се нуждаят от определен пробег, за да улегнат. Особено ако ги слагаш на стари, работили вече дискове.
В началото няма да спират толкова добре (ако може да се говори за добро спиране на VW, произведено преди '98-'99г), освен това ако ги претовариш, ще се опекат и пак ще трябва да ги сменяш :(
С други думи избягвай интензивни спирания и спускай наклони на скорост, с минималното
безопасно ползване на спирачки.
Подчертах безопасно, че да не вземеш да ги 'отсвириш' съвсем и да почнеш да спираш в багажниците на разни Опели и БМВ-та!
